Natubodarit

Itse arvostan bodareissa kaikista eniten sitä, että on natu. Ei siis mitään pois niiltä jotka on käyttänyt jotain ja menestynyt, koska varmasti kovaa työtä tehnyt sen eteen.
Olen aika uusi tässä bodaus maailmassa ja haluaisin teiltä kokeneemmilta tietoa, että ketkä ylippätäänsä bodauksessa ovat natuja, ja löytyykö esim tuosta ptvcrew:istä natuja ja onko roinaaminen kuinka yleistä?

Mitä tarkalleen teet sillä tiedolla?
Ehkä se ihmisten luontainen potentiaali kiinnostaa. Tosin täysin turha kysyä tai spekuloida, kuka tahansa voi sanoa olevansa natu, eikä läpäistyt testit kisalisenssin voimassaollessakaan välttämättä kerro kaikkea historiasta

Itse arvostan bodareissa kaikista eniten sitä, että on natu. Ei siis mitään pois niiltä jotka on käyttänyt jotain ja menestynyt, koska varmasti kovaa työtä tehnyt sen eteen.
Olen aika uusi tässä bodaus maailmassa ja haluaisin teiltä kokeneemmilta tietoa, että ketkä ylippätäänsä bodauksessa ovat natuja, ja löytyykö esim tuosta ptvcrew:istä natuja ja onko roinaaminen kuinka yleistä?
Eli jos vaikka lihakseton maratonjuoksija päättää hypätä kehonrakennuslavalle, niin saa sulta siellä eniten arvostusta kunhan on (jos edes on) natu ?

Varmaan "uutta bodaus maailmassa" kiinnostaa, kuinka pitkälle fysiikan voi kehittää ilman steroideja
Mitä se liittyy toisen treeniin ja kehittymiseen? Aivan älytön konsepti. Nyt jos sanotaan, että Ronnie Coleman on natu, niin sekö tarkoittaa että on mahdollista kehittyä sen kokoiseksi? Ei, se tarkoittaa vain että Ronnie on sen kokoinen. Entäs jos laitetaan dropittaja, joka on 60 kiloinen, tarkoittaako se sitä, että kukaan ei voi kehittyä isommaksi? Ei, se tarkoittaa vain että tämä 60kg ei voi kehittyä isommaksi.

Jos arvostaa - ja kannattaa arvostaa - terveyttä. Natulinja on järkivalinta, jos ei ole pakottavaa tarvetta kisata bodauksessa.

Roinabodaria voidaan verrata äärimmilleen viritettyyn F1:seen. Omissa kategorioissaan tämä virittely ei itsessään ole mikään arvostuskysymys, vaan välttämättömyys haluttuun lopputulokseen pääsemiseksi.

Vähän haiskahtaa trollille tää aloitus.. Voin olla väärässä ja ihan aitoa ihmettelyä, mutta väkisin tulee mieleen.
Minun mielestäni trollilta haiskahtavat lähinnä nämä vastaukset. Ei kai siinä ole mitään ihmeellistä tai provosoivaa, jos jotakuta kiinnostaa, millaisia tuloksia on mahdollista saavuttaa ilman kemiallisia apuja.

Kehonrakennuksessa tuskin kukaan on natu...
Classic bodybuildingin SM kisoista löydät natuja ja näet mihin voi päästä natuna...

Varmaan "uutta bodaus maailmassa" kiinnostaa, kuinka pitkälle fysiikan voi kehittää ilman steroideja. Itse ymmärrän ihmettelyn aiheen ainakin ihan hyvin, voi olla uudelle vaikeaa heti tietää.
Juurikin tämä, ja se että miten hyvin he, jotka eivät mitään käytä pärjäävät kovalla tasolla.

Vähän haiskahtaa trollille tää aloitus.. Voin olla väärässä ja ihan aitoa ihmettelyä, mutta väkisin tulee mieleen.
Siis ihan vaan mietin sitä, että kuinka näyttäväksi oman kropan voi natuna rakentaa. Olen ilmeisesti jotenkin väärin tämän muotoillut, koska sen verran ihmettelyä tullut.

Mitä se liittyy toisen treeniin ja kehittymiseen? Aivan älytön konsepti. Nyt jos sanotaan, että Ronnie Coleman on natu, niin sekö tarkoittaa että on mahdollista kehittyä sen kokoiseksi? Ei, se tarkoittaa vain että Ronnie on sen kokoinen. Entäs jos laitetaan dropittaja, joka on 60 kiloinen, tarkoittaako se sitä, että kukaan ei voi kehittyä isommaksi? Ei, se tarkoittaa vain että tämä 60kg ei voi kehittyä isommaksi.

Eihän tässä mistään treenaamisesta kyselty, vaan ihan siitä, ketkä on bodauksessa natuja. Itse vastaisin, että jos lajina on kehonrakennus, niin ei kukaan. Aina voi kehittyä. Mutta hyvä varmaan olla jotain realistisia oletuksia, miten pitkälle pääsee ilman lääkkeitä. Ja kyllä, tässä on yksillöllisiä eroja. Mutta noin pääpiirteittäin.

Siis ihan vaan mietin sitä, että kuinka näyttäväksi oman kropan voi natuna rakentaa
No mitä se kertoo sun kehityksestä mitä muut ovat saavuttaneet? Ei yhtään mitään, ei pienintäkään iloa sulle. Jos sulla on identtinen veli, niin siinä voi edes jotenkin olettaa minkälaiset lihaskiinnitykset ja kehittymispotentiaali on ja silloinkin sun pitää treenata ja syödä samalla tapaa, eli noin älytön idea se on peilata itseensä MILLÄÄN tasolla muihin.

No mitä se kertoo sun kehityksestä mitä muut ovat saavuttaneet? Ei yhtään mitään, ei pienintäkään iloa sulle. Jos sulla on identtinen veli, niin siinä voi edes jotenkin olettaa minkälaiset lihaskiinnitykset ja kehittymispotentiaali on ja silloinkin sun pitää treenata ja syödä samalla tapaa, eli noin älytön idea se on peilata itseensä MILLÄÄN tasolla muihin.
Esitän yksinkertaisen kysymyksen sinulle Mike.
Onko tuollaiseen ns. bodarikuntoon mitä lavalla näkee mahdollista päästä ilman roinaa?
Toivoisin vastauksen muodossa kyllä tai ei.

Onko tuollaiseen ns. bodarikuntoon mitä lavalla näkee mahdollista päästä ilman roinaa?
Jos nyt puhutaan finalisteista, niin ei ole ellet ole aivan hullun lahjakas ja jos olisit, et täällä kyselisi. Elikä maailman mittakaavassa Olympiassa kilpailevat ammattilaiset todennäköisesti pärjäisivät naturaalina sillä geneettisellä lahjakkuudella, mutta noita ukkoja maailmassa on todella vähän, puhutaan jostain alle 200 ihmisestä koko maapallolla.

Toki pallolla on huippulahjakkaita sitten muuten, jotka eivät ajaudu bodauksen pariin.

Back
Ylös Bottom