"Natu or not"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

Käytätkö dopingaineita?

• En käytä dopingaineita. En edes efedriiniä, enkä lisäravinnethermogeenejä.

Votes: 3 100,0%
  • Olen käyttänyt, mutta lopetin.

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä, mutta vain efedriiniä.

• Kyllä, mutta vain thermogeenejä (efe & klenu)

• Käytän thermogeeneja ja kilpirauhashormoneja, mutta en anaboleja.

• Käytän kaikkea yllämainittua ja DNP:tä.

• Käytän anabolisia hormoneja.

• Käytän käytännössä kaikkea, mitä markkinoilla liikkuu.

• Total voters
    3
Tehdään kysely palstalaisten suhteesta dopingiin ja muihin lääkeaineisiin. Raja välillä natu-roinaaja on niin häilyvä, että koitin saada mahdolisimman monipuoliset vaihtoehdot, josta toivottavasti kaikki löytää omansa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerran nyt klikkasitte tänne asti, niin voisitteko myös äänestää teille parhaiten sopivaa vaihtoehtoa? :)

Muuten, jos koette, että joku tärkeä vaihtoehto puuttuu, niin antakaa ehdotuksenne tähän alle, niin muokataan tarvittaessa lisää vaihtehtoja. Luulisi tuosta 10:stä jokaiselle nyt jotain löytyvän?

Viewsejä on päälle kolmekymmentä ja hikiset seittemän vastausta äsken. Onko noi kaikki muut guestejä, vai mikä siinä on, ettei porukat viitti äänestää? Ei siinä nimi näy, että käytätte, vaikka galluppiin vastaisittekin. Nekin, jotka eivät muuten viestittele, voisivat aivan hyvin vastata, ei se nyt niin vaativaa voi olla...

Hyvä POLLi, Tomppa, sieltä löytyi mullekin vaihtoehto!

Eli mun stack: EC-stack, Clen, T3 ja DNP! Ton T3:n hyödyllisyydestä en ole enää niin varma, joten heivaan sen pihalle. Eikä noita kaikkia vedetä samaan aikaan.

Kyllä natun on helppo hymyillä ;-))

Viimeksi muokattu:
lisää tohon vielä "Olen käyttänyt, mutta lopetin" vastakohdaksi "En ole käyttänyt, mutta aion käyttää"

Originally posted by gnut
lisää tohon vielä "Olen käyttänyt, mutta lopetin" vastakohdaksi "En ole käyttänyt, mutta aion käyttää"

Gnut. Itseasiassa tämäkin vaihtoehto kävi mielessä tuossa gallupintekovaiheessa. Ajattelin kuitenkin jättää sen sen takia pois, että joku olisi ehkä halunnut siihen sitten vielä vaihtoehdot "En käytä, mutta aion käyttää klenbuterolia tulevaisuudessa" tai "En käytä, mutta aion käyttää efedriniä tulevaisuudessa", tms. Siis jätin tarkoituksella pois.

I'm genetic freak. Gimme all, but no heroine, hashis,cocaine, amphetamine etc..

Mitä mieltä? Onko henkilä natu jos hän on joskus päihdetarkoituksessa käyttänyt vaikka amfetamiia . Mutta ei ikinä treenissä. Mun mielestä kyllä mutta näähän on näitä veteen piirrettäviä viivoja.

Kiitos Tomi... Huomenna alkaa taas urakointi ja nuo pollin (tahtoo keksin!) vastausvaihtoehdot sai mullekkin hymyn naamalle... tässä ---> :D

Nuokin veteen piirretyt rajat vaihtelee joka maassa, esim. USA:ssa saa mistä tahansa lisäravinnekaupasta laillisesti ECA:ta ja prohormoneja. Eli lähes kukaan jenkki ei esim. näkisi efen tai prohorkkujen vetämistä dopaamisena.

Unohdit muuten tuolta esim. Cofi-tabsin käytön mikä on virallisesti dopingaine, kuten myös esim. Burana.

Viimeksi muokattu:
Niin tuosta kofeiinista. Mikäs siinä oli se raja, minkä jälkeen lasketaan douppaamiseksi? Eikö se ollut jotenkin kiinni annoksesta, tai kropassa olevasta määrästä?

Ite laitoin ton ykkösvaihtoehdon, vaikka otankin kofeiinia yhden tabun 4 tai 5 päivänä viikossa. :D

Eli mikä se virallinen sääntö tuon kofeiinin kanssa on?

Edit: Niin kahvia en juo, eli pitoisuus ainakin on varmaan alempana kuin normaalilla kahvia vetelevällä henkilöllä...

Juu kyllähän sinne olis hyvä saada "en käytä mutta kyllähän se mälli lyödään päälle"..

Ite olen ollu natikkana (eli ei ole ollu satsia päällä) nyt 4v.
Kun sopiva rako tulee niin eiköhän sitä mylväytetä satsi päälle ;)

Originally posted by Hulkki
Nuokin veteen piirretyt rajat vaihtelee joka maassa, esim. USA:ssa saa mistä tahansa lisäravinnekaupasta laillisesti ECA:ta ja prohormoneja. Eli lähes kukaan jenkki ei esim. näkisi efen tai prohorkkujen vetämistä dopaamisena.

Unohdit muuten tuolta esim. Cofi-tabsin käytön mikä on virallisesti dopingaine, kuten myös esim. Burana.

Burana ?? Ei burana ole dopingaine (ibuprofeeni)

edit: tai ainakin näin mun mielestä..

mut on näköjään bannattu, ei anneta äänestää :(

Mut sama se, tuohon isoimpaan palkkiin olis tullu ruksi... ainakin vielä :p

Originally posted by Tomi77
`

Mitä? LOL, no ei varmasti ole kukaan sua bannannut!

Ehkei :D Ei mua, mua jota ei ole ikinä bannattu mistään... mitä nyt pari(sen sataa) vastakkaisen sukupuolen edustajaa viimeksi toissailtana :p

Mut jostain syystä herjailee vaan eikä anna ruksata...

Originally posted by pikkupasi
Mut jostain syystä herjailee vaan eikä anna ruksata...
Edellisillä alustoilla oli ainakin sellainen ominaisuus, että jos kävit katsomassa gallupin tilastoa _ennen kuin_ annat äänesi, niin softa tulkitsi sen jo äänestykseksi. Mikäli yritit äänestää tämän jälkeen sait vain ilmon: "You have already voted" tjsp. En ole tota kokeillut tuota tämän vbulletinin kanssa.

yritin kyllä mennä suoraan asiaan... kai mulla on selaimessa jotain failua. Taitaa itse asiassa olla koko kone kohta juntturassa... Alkaa w2k:kin kaatuilla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom