Napalmi Vilponen

Toivottavasti postiluukku kolisee huomenna siihen malliin että sieltä on tulossa dvd jota on odoteltu jo jonkin aikaa :hyper: .

no tuosta ''repivästä'' tyylistä nyt tiedä... mutta hyvin on näyttänyt treeni meneven perille. omaan makuun treeni oli todella hienoa ja timppa tuntuu vitsi mieheltä, kun huumoria riittää :D

neutraali sanoi:
Tekikö muuten suurimman osan tai kaikki liikkeet "repivällä" tyylillä siinä filmissä?

Nyt olen katsonut rinnan ja selän treenit niin minun mielestä tyyli on ehkä "repivä". Pitänee kohta jatkaa katsomista kunhan tv vapautuu.

joo sitä minäkin ihmettelen....

Katsokaas nyt vähän tarkemmin,sillä joka liikkeessä säilyy lihasjännitys koko sarjan ajan ja treenityyliä voisi ennemminkin kuvailla pumppaavaksi isoilla romuilla. Painoja liikutetaan rytmikkäästi ja takuulla tule raju vaste lihakseen kun sitä venytetään jännityksessä.Negatiivinen vaihe korostuu

Skippasitko Jonny selkätreenissä esim. ylätaljat isojen romujen jälkeen ?Niitä seuranneet Liikkeet olivat erittäin keskitettyjä.

P.R.I.E.S.T sanoi:
kerroppas hieman mikä on repivä treeni tyyli???

No... Siinä trailerissa se ylätalja eteen on minusta "repivällä" tyylillä tehty eli lyhyt liike missä ei venytetä juuri vaan semmonen nopea repäisy. No, vaikea selitää... Kysy neutraalilta :)

Skippasitko Jonny selkätreenissä esim. ylätaljat isojen romujen jälkeen ?Niitä seuranneet Liikkeet olivat erittäin keskitettyjä.

En skipannut. Se oli erittäin hartaasti tehty. Minusta se näyttää "repivältä", ei tarkoita sitä että se sitä olisi, mutta miulle ekana mieleen tulee sana repivä kun sen näkee.

No porukkahan rupes oikein kunnolla viisasteleen :david:
Se tyyli mikä siinä trailerissakin oli(ylätalja eteen ja kohautukset vai oliko se kulmasoutu, niitä tyylejä kutsun repiväksi).
Jonny vissiin ainut välkky :)
P.R.I.E.S.T sanoi:
no tuosta ''repivästä'' tyylistä nyt tiedä... mutta hyvin on näyttänyt treeni meneven perille. omaan makuun treeni oli todella hienoa ja timppa tuntuu vitsi mieheltä, kun huumoria riittää :D
No minä kyllä kannatan sitä repivää tyyliä, et ilmeisesti ole tätä trediä juurikaan lukenut ja cole ei ilmeisesti muista lukemaansa ;)

Sivusta 5 ja siitä eteenpäin voi alkaa näitä juttuja lukeen muistin virkistämiseksi.

neutraali sanoi:
No porukkahan rupes oikein kunnolla viisasteleen :david:
Se tyyli mikä siinä trailerissakin oli.
Jonny vissiin ainut välkky :)

Olemmekin neutraalin kanssa samoilla aaltopituuksilla. Hyvä!

Mike sanoi:
Treenasi miten treenasi, meikäläinen odottaa silti kieli pitkällä ko. dvd:tä. Onhan siinä nyt kuitenkin tän hetken kovin kotimainen raskaansarjan ukko, eikä vastaavaa tuotantoa ole ennen nähty.

Niimpä.
Laadukasta kotimaista treeni dvd:eetä tässä on kaivattu ja vihdoinkin sellainen on tarjolla :worship:.

Vakaasti siis luotan trailerin perusteella, että kyseessä on erittäin laadukasta materiaalia ja kovaa treeniä.

Ma odottelen vielä, että saan kyseisen dvd:n käsiini.

Reeni on mitä on mestari kuitenkin mutta musiikkia ja vähän huulen heittoa tai joku tyhmä vitsi niin kuin se peruukki olis ollut poikaa. kun trailerissa soi musa niin miksi ei soi reenin aikana,niin tyhmää kun on hiljasta kyllä HC TARVII HEVIÄ.aina voi vähän ottaa mallia muualta,Leinon reeni-filmi,Cutlerin tai jopa Colemanista olis voinut mallia. myöhästä kun on jo ka... filmi valmis.
Uskon että Kukkonen tai Mustonen tekee seuraavan.

mtv.ssä tulee musiikkia.

jimquinn sanoi:
Reeni on mitä on mestari kuitenkin mutta musiikkia ja vähän huulen heittoa tai joku tyhmä vitsi niin kuin se peruukki olis ollut poikaa. kun trailerissa soi musa niin miksi ei soi reenin aikana,niin tyhmää kun on hiljasta kyllä HC TARVII HEVIÄ.aina voi vähän ottaa mallia muualta,Leinon reeni-filmi,Cutlerin tai jopa Colemanista olis voinut mallia. myöhästä kun on jo ka... filmi valmis.
:hyper: :hyper:
se vaan taitaisi olla aika lailla iso kustannuskysymys pökätä jotain kunnon musiikkia noinkin pitkään pätkään..melkein 3 tuntia teostomaksuja ei olisi ehkä mikään pikkurahan juttu...ja että saisi sellaista musiikkia että jotain ei taas ärsyttäisi se että nyt soitetaan ihan paskaa musiikkia että ei voi kattoa dvd tä sen takia...kaikkia ei voi miellyttää...ei edes pujopartoja.
ja se että heittäisi vitsiä koko reenin ajan vaatisi jo jonkunlaista hymyheinää..

Pieniä teknisiä huomioita DVD:stä... fixatkaa sitten kun teette seuraavaa julkaisuanne ;)
- 2 levyä.. oijoi, kyllä menisi yhdelle 2 kerros levylle.
- Levyt DVD-R, eikä prässättyjä kuten "pro" meiningiltä voisi odottaa.
- Ääni raidat vaikuttaisi olevan aika kevyesti pakattuja tai pakkaamattomia, elokuvien 5.1 äänet ottaa vähemmän tilaa kuin tämän levyn 2 kanavaa.
- Levyjen kiinnitys mekanismi surkea, saa pelätä että levyn keskus rikkoontuu levyä irrotettaessa.

Nooh, tää on tätä minun tekniistä hifistelyä, nuo kaikki saa fixattua kun tekee levyn uudelleen itse DVD-polttavalla, ja kotelokin maksaa 10-20c.. :)
Ymmärrän että nuo yllä olevat ovat varmaankin osa budjetissa pysymistä, lienee halvempaa toteuttaa noin.

Nyt sitten katsomaan itse sisältöä :)

Fatso sanoi:
- Levyjen kiinnitys mekanismi surkea, saa pelätä että levyn keskus rikkoontuu levyä irrotettaessa.

Tuo on kyllä inhottava juttu. Sitten itse videosta 1 DVD:n katsoneena mikä siis sisälsi Rinnan, Selän, Uran ja Jalat. Mielyttävää katsottavaa ja tuo Ura osiokin on mielenkiintoinen kun Timo on äänessä. Taisi olla rintatreeneissä kun taustalta kuuluu joku jumppaselostajan ääni todella kovaa, mutta ei kumminkaan haittaa liikaa. Meno on yleisesti aika hiljaista. Timo välillä heittää ihan hauskaakin juttua, mutta aika vähän puhutaan treeneissä. Toisaalta treenamassahan siellä ollaan eikä juttelemassa.

Isoja painojahan mies käyttää ja itse olen tyytyväinen DVD:n hankintaan ja yksi lisä syy tämän hankintaan oli se, että on ensimmäinen suomessa laatuaan, joten vähän niinkuin tukemistarkoituskin oli taustalla. Hienoa, että on uskallettu lähteä tekemään tämmöistä ja toivottavasti näitä näkee tulevaisuudessa lisääkin.

:offtopic: Fitness SM / Body SM 2004 Tupla-DVD ilmestyy marraskuussa

jimquinn sanoi:
:offtopic:Ensinnäkin, toi sun teksti on todella vittumaista luettavaa, saa hetken tavata ennenkun menee perille, on pilkut ja pisteet jonniverran sekaisin. Onko vika omassa tyhmyydessäni vaiko ei.... :jahas:
Toiseksi, kuka helvetin Kukkonen, oonko nyt niin pihalla :jahas:
Ja kolmanneksi ;)

Lopputeksteissä oli nimi mainittu Kukkonen...eikä Kokkonen. Siinä missä tuli se kuva tän vuoden sm kisoista.

Back
Ylös Bottom