Napalm Primer "boosteri"

Onko kukaan käyttäny ko. valmistetta? Kokemuksia, onko mitään vaikutusta? Boostereista oli jotain juttua aiemmin mutten ainakaan ite löytäny tästä tuotteesta mainintoja.

Ainesosat: 1 Annos 8 tablettia sisältää keskimäärin:
L-Alaniini 500 mg
L-Arginiini 1500 mg
L-Leusiini 1500 mg
Tauriini 750 mg
Guarana (22% kofeiinia) 300 mg
B12-vitamiini 1% 50 mcg
Askorbiinihappo(C-vit.) 70 mg
Magnesiumoksidi 620 mg
Pyridoksiinihydrokloridi (B6)3 mg
d-Calsium pantotenaatti (B5)5 mg

Käyttöohje : Nauti 8 tablettia 30min ennen harjoitusta veden kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolla olis pussi keittiön kaapissa, mutta en ole vielä avannut. Voin postailla kokemuksia sitten kun olen kokeillut. Pitää tosin ensin vieroittaa itsensä rasvanpolttajista (kevätkiristelyn jäljiltä), jotta voisi jotenkin objektiivisesti asiaa arvostella.

Marauder sanoi:
Onko kukaan käyttäny ko. valmistetta? Kokemuksia, onko mitään vaikutusta? Boostereista oli jotain juttua aiemmin mutten ainakaan ite löytäny tästä tuotteesta mainintoja.
Kuukauden ollut nyt käytössä. Vaikutuksena on ollut hieman energisempi olo treenissä. Ihan toimivalta tuntuu. Ostin kuitenkin tuotteen palkkarin takia (ovat samassa paketissa).

Mulla on kans tuo epäsäännöllisen säännöllisesti käytössä. Piristää mukavasti ja saa kivan latauksen treeniin. Vaikea sanoa mikä on boosterin merkitys ja mikä ihan oman motivaation+oikean ravinnon, kun rauta tuntuu just nyt niin kovin nöyrältä ;) Se omenantuoksu noissa pillereissä on kiva lisä!

Tarkoitus jossain vaiheessa testata tuota boosteri + palkkaripakettia. En vain ole vielä raskinut kun on vajaa 3€ / kerta ja kuukaudeksi riittää.

Ainoat jutut mitä tossa vakuttaa on

L-Alaniini 500 mg
L-Arginiini 1500 mg
L-Leusiini 1500 mg

Wrangen Victory line L-Arginine & L-Ornitine tabletti purkki on halvempi vaihtoehto 24e. Siis noi BCAA't yleisesti ottaen auttaa siinä treenissä.

Eli ilmeisesti toimii ja sen jopa huomaa. Vois olla ihan ok nappasta toi kun lähtee duunipäivän jälkeen salille.

Jonny sanoi:
Tarkoitus jossain vaiheessa testata tuota boosteri + palkkaripakettia. En vain ole vielä raskinut kun on vajaa 3€ / kerta ja kuukaudeksi riittää.

Aijaa, no mistä mä katoin niin annoksen hinta on ~0,94€, sama pakkauskoko.

L-Alaniini 500 mg
L-Arginiini 1500 mg
L-Leusiini 1500 mg

Noi määrät on ihan saatanan vähän :wall: noita nappeja pitäs vetää vähintään joku 32 :hyper: no ite vetäisin, mutta jooo :jahas:

Jonny sanoi:

Marauder sanoi:
Aijaa, no mistä mä katoin niin annoksen hinta on ~0,94€, sama pakkauskoko.

Tuossa

Suositut

Back
Ylös Bottom