Naksumista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fallen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!

Ongelmanahan on tälläinen, pari viikkoa sitten hauiskääntöjä tehdessäni noin 20 kilon painoilla(aloitteleva treenaaja vasta), tuntui rusahdus vasemmassa kyynerpääsä kun olin nostamassa painoa, ja se naksuu koukistaessa mutta vain silloin kun käsi tietyssä asennossa, kuten kämmenselkä lattiaan päin, wankkeri asennossa nostaminen ei satu eikä naksu :worship: mut siis tosiaan käsi tuntuu välillä erittäin voimattomalta, kun otan esimerkiksi kahvipannun käteen ja pitäisi vesi kaataa keittimeen tulee erittäin epätoivoinen olo (eli siis kun käsi on sivulla koukustettuna) Onko tuo naksuminen/kipu pahakin asia?, joudunko pitämään taukoa treenaamisesta?:itku: en tiiä miten pystyn sellaiseen, mulla on suoranainen pakkomielle vempata painojen kanssa epäonnistumiseen asti, sit teen jotai muuta 10-30 min ja takasin vetää nii paljoko pystyy:whip:

", mulla on suoranainen pakkomielle vempata painojen kanssa epäonnistumiseen asti, sit teen jotai muuta 10-30 min ja takasin vetää nii paljoko pystyy"

Ei kannata kovin usein vetää sarjoja loppuun asti, joskus tosin :)

Kannattaa pitää muutama viikko taukoa näistä liikkeistä, jotka erityisesti rasittavat kyynerpäätä. Ja kipu ja naksuminen on silloin paha asia, jos ne tekevät kädestä voimattoman :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom