Jutta lähettelee kuvia ja juttua mitä nyt kerkeää, tässä just saapunut maili.
Body Fitness EM-kisat käydään viikonloppuna Serbiassa ja mukana ovat Suomea edustamassa Heidi Sorsa (-158 cm), Tiina Vaskelainen (-163 cm) sekä Erika Törrönen (+168 cm) ja Jutta Gustafsberg (-163 cm). Jutta on luvannut laittaa Pakkislaisille infoa, mitä kisapaikalla tapahtuu.
Perjantai päivän matkustusrupeama oli pitkä ja vaikka kuinka yritinkin levätä, unta oli vaikea saada. Kilpailijakokous venyi illalla 22 saakka, joten huokaisin helpotuksesta, että tänään käytävä kisa alkaa body fitnessin osalta vasta iltapäivällä. Omassa sarjassani oli pitkiä, näyttäviä ja lihaksikkaita naisia paljon, mutta sen tarkemmin en viitsinyt muita tarkasella. Tänään se kunto kuitenkin vasta lavalla nähdään. Olis hienoa nähdä, että Suomi-mimmejä olisi mukana myös sunnuntain finaalissa, johon 6 parasta/sarja pääsee.
Koska ollaan Serbiassa osasin varautua, että kisahotelli ei ole välttämättä mikään luxus, joten varasin oman tiimini kanssa nurkan takaa kunnon hotellin, joka onkin todella hieno ja hinnat ei täällä päätä huimaa. Tullissa takavarikoitujen kalkkunaleikkeiden tilalle huonepalvelu kiikutti uuden annoksen.
Aamupäivän ohjelmassa on värien levitystä ja kisalookin stailausta. Fiilis on loistava ja otan ilon irti tästä kokemuksesta ja nautin lavalla olosta täysillä. Pääsemme myös testaamaan uutta tuplahauis poseerausta etu ja taka-asenoissa. Se jää sitten nähtäväksi, otetaanko se käyttöön pysyvästi. Dreamtania täällä ei saa käyttää ja minä aion noudattaa tuota määräystä epäselvyyksien välttämiseksi. Osa mimmeistä oli jo eilen pikimustia, mutta minä menen suunnitelman mukaan, joka Bull ja Guru ovat tehneet. On muutenkin helppo ja rento olla, kun on mahtavat valmentajat taustalla auttamassa. Ei tarvitse itse soveltaa - riittää kun luottaa 100 % heihin ja saan olla varma, että kuntoni on niin hyvä kun se nyt ylipäätänsä on mahdollista. Se riittää sitten mihin riittää! Olkaahan Pakkislaiset hengessä mukana!
-Jutta-