Naisten EM-kisat 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MMaria
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jokaisella kisaajalla lavakuvien perusteella todella huono väri. Ja onko tuo nyt yllätyskään, kun ensimmäistä kertaa joutuvat kaikki käyttämään jotain muuta kuin Dream Tania...

Varmasti monella tullut ongelmia jos ennen käyttänyt vain Dream Tania. Mutta jos kielto ollut tiedossa kyllä täytyy toiset "maalit" ehtiä löytää tilalle.
Kyllä ennen Dream Taniakin saatiin hyvät kisavärit. Toki se vei enempi aikaa ja vaivaa.
Kuten tässä 1990-luvulla:
http://www.youtube.com/user/82G2033#p/u/71/UZmVcytup_Q
Sekä tässä 1980 luvulla:
http://www.youtube.com/watch?v=rS3GmAxvq8s&feature=related

Varmasti monella tullut ongelmia jos ennen käyttänyt vain Dream Tania. Mutta jos kielto ollut tiedossa kyllä täytyy toiset "maalit" ehtiä löytää tilalle.
Kyllä ennen Dream Taniakin saatiin hyvät kisavärit. Toki se vei enempi aikaa ja vaivaa.
Kuten tässä 1990-luvulla:
http://www.youtube.com/user/82G2033#p/u/71/UZmVcytup_Q
Sekä tässä 1980 luvulla:
http://www.youtube.com/watch?v=rS3GmAxvq8s&feature=related
Videokuvaa ei voi värien osalta verrata valokuviin, valokuvat ovat aina armottomampia.

Videokuvaa ei voi värien osalta verrata valokuviin, valokuvat ovat aina armottomampia.

:zzzz:Mainitsin vain että kyllä sitä saatiin kunnon värit lavalle ennen Dream Taniakin. Jotkut olivat aivan mestareita värien laitossa jo 80-luvun alussa. Vaikka ei tunnettu edes protania.
Kyseiset (videoitten) kisat ja kilpailijoitten värit on nähty myös paikanpäällä katsomosta.

Kuka ei tiedä niin kerron... 90-luvun alkupuolellakin käytettiin värinä (mukaan lukien allekirjoittanut) solarium-itseruskettava n. 3x3 päivää ja päälle kastanjavettä.

Siis ....... bodylehden sivuilta:

"Päivitys 22.00
Kimmo kirjoittaa, että joukkue pärjännyt hyvin. Kaikki semifinaalissa ja Jutta voi jopa päästä finaaliin!"

Kaikki semifinaalissa? Eikös ne olleet jo tänään ja huomenna finaalit? Miten niin Jutta voi jopa päästä finaaliin, eikö se Mike kuitenkin ollut varma tieto? !

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kuvia, taitaa olla Sunnevan ottamia. Kiitoksia nyt kuvaajalle kuka onkaan.

Liitteet

• serbia10.webp
    serbia10.webp
    77,8 KB · Katsottu: 2 459
  • serbia11.webp
    serbia11.webp
    39,9 KB · Katsottu: 768
  • serbia9.webp
    serbia9.webp
    70,8 KB · Katsottu: 911
  • serbia8.webp
    serbia8.webp
    69 KB · Katsottu: 1 100
Eiköhän tuossa ole varmistus ainakin Jutan osalta. Tea voittaa melko varmaan tämän skaban, hurja kunto.

Liitteet

• serbia14.webp
    serbia14.webp
    75,2 KB · Katsottu: 837
  • serbia15.webp
    serbia15.webp
    50,1 KB · Katsottu: 519
  • serbia12.webp
    serbia12.webp
    45,7 KB · Katsottu: 703
  • serbia13.webp
    serbia13.webp
    42,1 KB · Katsottu: 723
Jutan Serbian kisarappari osa 3 - Finaaliin!

Finaalissa ollaan! Olen niin onnellinen, että sananmukaisesti hyppelehdin, kun näin tuloslistan. Toki arvasin, että hyvin menee, sillä olin mukana parhaissa vertailuissa, mutta silti oli super jännät paikat.

Ekaa kertaa testattiin myös nopeasti uudet poset tuplahauiksilla edesä ja takaa. Käsien asento pyydettiin pitämään ylhäällä, eli ei mitään "oikeita tuplia". Muuten kisa meni niin, että muutama tuomari pyysi 5 parasta vertailuun. Samat tytöt olivat siis peräkkäin tosi monta kertaa. Itse taisin jäädä yhdestä vertailusta pois. Sitten otettiin pasri vertailua keskisarjalaisille ja loppupään tyttöjä ei vertailutettu ollenkaan.

Katsomossa oli todella tyhjää, mutta onneksi Suomesta oli saapunut Go Jutta Go -kannustusjoukkoja. Iso kiitos näille ihmisille, että ovat tulleet paikalle tänne saakka. Oli ihana kuulla suomenkielisiä kannutushuutoja.

Huomenna on edessä sitten finaali, jossa mukana mahtava edustus scandinaviasta. Finaalissa kokeillaan T-kävelyä yksitellen ja "malliposeerauksia". Tämähän kyllä sopii minulle paremmin kuin hyvin. Omat poset on vähän hakusessaan, varsinkin se selkä. Mutta olen niin voittaja, kun olen finaalissa! Kuudes sija on mahtava, mutta toki mitalia lähden tavottelemaan!

Huomeniltana pitäkää peukut pystyssä! Ja p-askan jauhajille lällälläää! Täällä olen tuskin saanut menestystä julkisuusteni takia : )

serbia11.jpg

Kyllä näitä kuvia katsellessa täytyy valitettavasti todeta, että yleinen taso on laskenut todella paljon sitten vuoden 2006. Tottakai, hyviä on edelleen, mutta sellainen yleistaso.... muistelee vaikka vuotta 2006, Linda Fodor ei mahtunut yhdellä parhaimmista kunnoistaan edes finaaliin. Noina vuosina Euroopan todellisia tähtiä kiinnosti EM-kisat, mukana silloin - muutaman mainitakseni - Zivile Raudoniene (figure international 2009 voittaja), Monica Hoyer, Svetlana Kotchkina, Martina Tarkova, Agnese RUsso, Menini, Kritikopoulou, Jaana, Chalupkova... multi champion Zrinka Korac ei mahtunut tuona vuonna muun muassa edes TOP 15. Kilpailijoita on hurjasti ja kovatasoisia!! . Jotain on tapahtunut, ettei EM-kisa kiinnosta enää ei miesten eikä naistenkaan puolella todellista kärkikaartia (toki taas muutamalla poikkeuksella). Surullista sinällään. Mutta näillä mennään ja onhan täälläkin ihan mahtavia fysiikoita mukana...

Muutamia kuvia -158cm:n sarjasta

Heidi

12.jpg

Siinä numerolla 49 finaaliin mennyt Bojana Vasiljevic

13.jpg

Heidin oikealla puolella vertailussa finalisti Jana Kolbaska

26.jpg

28.jpg

30.jpg

32.jpg

Latest posts

Suositut