Jutan Serbian kisarappari osa 3 - Finaaliin!
Finaalissa ollaan! Olen niin onnellinen, että sananmukaisesti hyppelehdin, kun näin tuloslistan. Toki arvasin, että hyvin menee, sillä olin mukana parhaissa vertailuissa, mutta silti oli super jännät paikat.
Ekaa kertaa testattiin myös nopeasti uudet poset tuplahauiksilla edesä ja takaa. Käsien asento pyydettiin pitämään ylhäällä, eli ei mitään "oikeita tuplia". Muuten kisa meni niin, että muutama tuomari pyysi 5 parasta vertailuun. Samat tytöt olivat siis peräkkäin tosi monta kertaa. Itse taisin jäädä yhdestä vertailusta pois. Sitten otettiin pasri vertailua keskisarjalaisille ja loppupään tyttöjä ei vertailutettu ollenkaan.
Katsomossa oli todella tyhjää, mutta onneksi Suomesta oli saapunut Go Jutta Go -kannustusjoukkoja. Iso kiitos näille ihmisille, että ovat tulleet paikalle tänne saakka. Oli ihana kuulla suomenkielisiä kannutushuutoja.
Huomenna on edessä sitten finaali, jossa mukana mahtava edustus scandinaviasta. Finaalissa kokeillaan T-kävelyä yksitellen ja "malliposeerauksia". Tämähän kyllä sopii minulle paremmin kuin hyvin. Omat poset on vähän hakusessaan, varsinkin se selkä. Mutta olen niin voittaja, kun olen finaalissa! Kuudes sija on mahtava, mutta toki mitalia lähden tavottelemaan!
Huomeniltana pitäkää peukut pystyssä! Ja p-askan jauhajille lällälläää! Täällä olen tuskin saanut menestystä julkisuusteni takia : )