Naisille drinkkien ostaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä teksti fiksulta hepulta.

Samoilla linjoilla kirjoittajan kanssa, ja jos en olisi niin luettuani ko. pätkän olisin varmasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuppaa ottamaan muijat ihan tajuttomat kilarit, heidän ensin tarjottua sulle paukut/sisäänpääsyt jne, jos rehellisesti torjut sitten lähentely-yritykset. Helvetti pääsee vähintään valloilleen

Ei kyllä muista, että ikinä olis tuntemattomalle tullut tarjottua, eri asia sitten jos vartavasten jonkun deitin kanssa on lähtenyt baariin. Muutoinkin noi on varmaan 99% pelkkiä lokkeja. Osa noista tulee ihan kadullakin röökiä pummaamaan, mut kovin usein vastaan "tossa on R-kioski, hae sieltä ja tuo hei mullekin aski ykköstä".

Hyvä kirjoitus, samaa mieltä. Ei muuten taida kuulua samassa määrin suomalaiseen kulttuuriin tuo tarjoaminen, kuin vaikkapa ameriikassa. Yleensä, jos baariin menen, aina joku mies tulee juttelemaan, mutta hyvin harvoin kukaan uusi tuttavuus alkaa tarjoamaan mitään. Enkä kyllä itse ikinä pyydä, paitsi joskus tutummilta miehiltä (ja naisiltakin...) leikilläni/vittuillakseni.

Tukholman paremmissa mestoissa (gamla stanin pintaliitomestat ja södermalmin baarit) on omien havaintojen mukaan käytäntönä, että äijät pistävät myös tuntemattomille mimmeille juomat tosta vaan.

Mikä tässä nyt on epäselvää, ei tajua? Jos pitää jonkun ihmisen seurasta, niin eikö tuota voi tarjota juoman tai jotain vastaavaa, kun siitä saa itsekin hyvän mielen? Sit kun tämä kyseinen ihminen vielä toivottavasti ajattelee samalla tavalla, niin homma toimii molemmin puolin ja molemmat voittaa.

Ja jos joku nyt haluaa lähestyä toista baarissa, eikä keksi muutakaan tapaa ottaa kontaktia, niin en minä siinäkään näe mitään ihmeellistä, jos toiselle tarjoaa jonkun drinkin samalla kun tilaa itselleen. Ihan hyvin se näyttää tiskin toiselta puolelta katseltuna usein toimivan. Lähteepähän juttu käyntiin, ja kestää jos on kestääkseen.

Tätä yhtä pikkutyttöstä mä en edelleenkään kyllä ymmärrä, mutta eipä tuo taida olla tarpeenkaan..

Tukholman paremmissa mestoissa (gamla stanin pintaliitomestat ja södermalmin baarit) on omien havaintojen mukaan käytäntönä, että äijät pistävät myös tuntemattomille mimmeille juomat tosta vaan.

Jos pitää päteä golddiggerhoroille niin sehän on ihan luonnollista. Ne muijat on kuitenki kiinnostuneita pääasiassa muista asioista kuin henkilökemiasta, persoonasta jne. Lopupeleissähän kyse on siitä mitä sä ite haluut. Ite en tarjois vaikka kuinka olis massia. Osin siitä syystä et se vetää puoleensa niitä gd-horoja ja toiseks en haluu ylläpitää ja jatkaa paskaa perinnettä, joka ei oikeesti auta ketään pariutumaan.

Kaiken "mies tarjooa" -logiikan takana on miehen ihan normaali evolutionäärinen tarve viestittää taloudellisen puolen olevan tikissä verrattuna kilpailijoihin. Eli naisen kaipaamista miehen parisuhderooleista se "provider". Jos ääripäitä pitää valita niin oon ite mielummin sitä "lover" osastoa, koska sillon mielenkiinto kohdistuu muhun itteeni eikä mun omaisuuteen. Ja provideria vituttaa jos joku lover käy panemassa muijaa mut loveria ei vituta jos joku provider maksaa mimmin kulut ;)

Minusta melkein parempi vaihtoehto ois lämmittää talvella omaa kämppää polttamalla olohuoneen lattialla vitosen seteleitä kuin syytää niitä joillekin random siideriranteille baarissa. Siis mitä helvettiä, tasa-arvon aikaa ja miehen pitäisi silti maksaa tuntemattomien naisten juomat ?

Sen saa mitä on ansainnutkin. Random siiderimahalta voi kysyä keksiikö yhtäkään syytä miksi pitäisi tarjota juotavaa?
Luin jostain tyypistä joka sanoi vastaavassa tilanteessa oman juomansa saatuaan "okei, tilaa mitä haluat" ja häipyi samalla paikalta ja muija jäi kinaamaan kuka sen drinkin sitten maksaa. :rock:

Mikä tässä nyt on epäselvää, ei tajua? Jos pitää jonkun ihmisen seurasta, niin eikö tuota voi tarjota juoman tai jotain vastaavaa, kun siitä saa itsekin hyvän mielen? Sit kun tämä kyseinen ihminen vielä toivottavasti ajattelee samalla tavalla, niin homma toimii molemmin puolin ja molemmat voittaa.

Ja jos joku nyt haluaa lähestyä toista baarissa, eikä keksi muutakaan tapaa ottaa kontaktia, niin en minä siinäkään näe mitään ihmeellistä, jos toiselle tarjoaa jonkun drinkin samalla kun tilaa itselleen. Ihan hyvin se näyttää tiskin toiselta puolelta katseltuna usein toimivan. Lähteepähän juttu käyntiin, ja kestää jos on kestääkseen.

Näinpä. Kyllä mulle on tarjottu ehkä miljoona kertaa muuallakin kuin jossain blingeimmässä yökerhossa. Enkä ikinä pyydä tai oleta kenenkään tarjoavan (en ikinä kehtaisi, onko sellaisia oikeasti olemassa?). Kaunis ele, joka ainakin minuun tekee vaikutuksen aina, onhan se aika selkeä huomionosoitus _minulle_. Ei siinä ole mulla ainakaan rahasta kyse ja olenkin monesti kaverimiehille sanonut, että älkää hullut tarjotko koko iltaa mimmille, vaikutuksen tekemiseen riittää yksikin drinkki. Tarjoaminen on helppo tapa lähestyä toista ihmistä ja osoittaa olevansa kiinnostunut.

Ja onhan se ihan eri juttu tarjota drinkki kuin lyödä joku kymppi käteen että haepas itselles juotavaa. Mä ainakin suuttuisin älyttömästi :D Sama jos mies yrittää koko illan tarjota, koen sen uhkaavan mun itsenäisyyttä ja tuntuu että mies epäilee mun taloudellista tilannetta. Se on se kaunis ele, eikä raha.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom