Gyrmy sanoi:Voi perkele! Mistäs mä nyt revin uuden idolin kun protsku onkin tollanen sika?
Niinpä :itku: Senkin runkkumalto et oo enää mun idoli!! Sitä paitsi Antti Tuiskulla on paremmat sääret
Antti oot ihq 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gyrmy sanoi:Voi perkele! Mistäs mä nyt revin uuden idolin kun protsku onkin tollanen sika?
Antti oot ihq 
SniffDaddy sanoi:Runkkaamisesta lähtee näkö ja kasvaa karvat käsiin, joten kaikki huononäköiset miehet runkkaa,
Gyrmy sanoi:No Tuisku ei ainakaan kaiva persettään ja haistele sormiaan, joten se on kyllä mun uus idoli. Ellei protsku vedä jotain ässää hihasta jolla se voittaa mun rakkauden uudestaan.
I :haart: Tuisku
ZaGaTo sanoi:"Syön räkää"...Hyi vittu! Miten ne pystyy...Mä en oo koskaan syöny räkää enkä tuukkaan syömään :D Jos vähän nenää kaivelisin ja sit sieltä tulis sellanen ihana limanen räkä pallo ja sen pistäisin suuhuni,niin kyllä varmaankin lentäisi :urjo:
ZaGaTo sanoi:"Syön räkää"...Hyi vittu! Miten ne pystyy...Mä en oo koskaan syöny räkää enkä tuukkaan syömään :urjo:
No vaikka toi sama. Rään syönti on kakaroiden puuhaa ja jokaista yli 5-vuotiasta räkää syövää inhaketta pitäisi ruoskia elävällä sähköankeriaalla kolme varttia putkeen. Sen sijaan räästä on ok valaa erilaisia esineitä. Olen itse valanut räkätolloista vuosien varrella kirjatuen, tuhkakupin ja Leonid Breznevin näköispatsaan. Seuraavaksi onkin sitten vuorossa keinutuoli tai autorata.tommih sanoi:Joo tota kans mä en tajuu. Kaivan helvetisti nenää mut en voi kuvitellakkaa syöväni sitä.
Kaveri on kokeillu totakin, ei kuulemma äiti oikein tykänny ku viemäristä törrötti hirvee kanki ja viemäri tukossa. :lol2:Tomi sanoi:Miksei samantien siis paskantaisi suihkussa, sillä sekinhän menee samaan viemäriin.
rahkanaama sanoi:Kaveri on kokeillu totakin, ei kuulemma äiti oikein tykänny ku viemäristä törrötti hirvee kanki ja viemäri tukossa. :lol2:
Tässä tapauksessa toi jälkimmäinen.twinlab sanoi:Joko kaverisi oli alle kymmenen tai hän on pahasti häiriintynyt :lol2:

Ok, nyt on hei pakko korjata pari asiaa.rahkanaama sanoi:Luin tuota vauvojen threadia ja tulin siihen tulokseen että järestään kaikkihan ne kusta lorottaa suihkuun. :jahas:

Tomi sanoi:Sen sijaan räästä on ok valaa erilaisia esineitä. Olen itse valanut räkätolloista vuosien varrella kirjatuen, tuhkakupin ja Leonid Breznevin näköispatsaan. Seuraavaksi onkin sitten vuorossa keinutuoli tai autorata.
Mariko sanoi:Ällöttäviä ihmisiä, hyi helvetti. Siinä voi sitten miettiä kun kättelee seuraavan kerran jotakuta, että onkohan se käsi viimeeksi käynyt nenässä vai perseessä :jahas:
Tahvo Tohveli sanoi:Samoin nenässä oleva kuivanut räkäklöntti pitää saada sieltä pois, johan se alentaa hapenottokapasiteettiakin. Sormella se on otettava vai onko jollain tähän joku työkalu olemassa?
Shit. Toi on jo systemaattisen sairasta hyväksikäyttöä. Mikäli on todisteita niin vetäisin jutun kylmästi oikeuteen ja muija linnaan (liekö perusteita siihenkään). :down:Milo sanoi:Viikonloppuna isäukko kertoi naisista kauhutarinoita, jotka sai hieman ajattelemaan minkälaista porukkaa tuo hameväki on...