Naiset - niin ihania, siveellisiä ja suloisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Gyrmy sanoi:
Voi perkele! Mistäs mä nyt revin uuden idolin kun protsku onkin tollanen sika?

Niinpä :itku: Senkin runkkumalto et oo enää mun idoli!! Sitä paitsi Antti Tuiskulla on paremmat sääret :kuola: Antti oot ihq :love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No Tuisku ei ainakaan kaiva persettään ja haistele sormiaan, joten se on kyllä mun uus idoli. Ellei protsku vedä jotain ässää hihasta jolla se voittaa mun rakkauden uudestaan.

I :haart: Tuisku

SniffDaddy sanoi:
Runkkaamisesta lähtee näkö ja kasvaa karvat käsiin, joten kaikki huononäköiset miehet runkkaa,

Voi vidu, mulla on parin vuoden aikana huonontunut näkö ihan homonaan, tästäkö se johtuukin?

nimim. kolme kertaa päivässä, liikaako?

"Syön räkää"...Hyi vittu! Miten ne pystyy...Mä en oo koskaan syöny räkää enkä tuukkaan syömään :D Jos vähän nenää kaivelisin ja sit sieltä tulis sellanen ihana limanen räkä pallo ja sen pistäisin suuhuni,niin kyllä varmaankin lentäisi :urjo:

Gyrmy sanoi:
No Tuisku ei ainakaan kaiva persettään ja haistele sormiaan, joten se on kyllä mun uus idoli. Ellei protsku vedä jotain ässää hihasta jolla se voittaa mun rakkauden uudestaan.

I :haart: Tuisku

Tuiskun perseessä tuoksuu todennäkösesti myski ja kukkaset. :haart:

ZaGaTo sanoi:
"Syön räkää"...Hyi vittu! Miten ne pystyy...Mä en oo koskaan syöny räkää enkä tuukkaan syömään :D Jos vähän nenää kaivelisin ja sit sieltä tulis sellanen ihana limanen räkä pallo ja sen pistäisin suuhuni,niin kyllä varmaankin lentäisi :urjo:

Joo tota kans mä en tajuu. Kaivan helvetisti nenää mut en voi kuvitellakkaa syöväni sitä.

ZaGaTo sanoi:
"Syön räkää"...Hyi vittu! Miten ne pystyy...Mä en oo koskaan syöny räkää enkä tuukkaan syömään :urjo:

Mikäs ihme tuo nyt on...ryystäähän ne spermaakin kuin hullu puuroa. Mokomat siat! :curs: :blow:

tommih sanoi:
Joo tota kans mä en tajuu. Kaivan helvetisti nenää mut en voi kuvitellakkaa syöväni sitä.
No vaikka toi sama. Rään syönti on kakaroiden puuhaa ja jokaista yli 5-vuotiasta räkää syövää inhaketta pitäisi ruoskia elävällä sähköankeriaalla kolme varttia putkeen. Sen sijaan räästä on ok valaa erilaisia esineitä. Olen itse valanut räkätolloista vuosien varrella kirjatuen, tuhkakupin ja Leonid Breznevin näköispatsaan. Seuraavaksi onkin sitten vuorossa keinutuoli tai autorata.

Tomi sanoi:
Miksei samantien siis paskantaisi suihkussa, sillä sekinhän menee samaan viemäriin.
Kaveri on kokeillu totakin, ei kuulemma äiti oikein tykänny ku viemäristä törrötti hirvee kanki ja viemäri tukossa. :lol2:

rahkanaama sanoi:
Kaveri on kokeillu totakin, ei kuulemma äiti oikein tykänny ku viemäristä törrötti hirvee kanki ja viemäri tukossa. :lol2:

Joko kaverisi oli alle kymmenen tai hän on pahasti häiriintynyt :lol2:

En käynyt lukemassa tota linkkiä, todennäköisesti sinne on jo heitetty aika paljon trolliakin. Ja itsekin pidän omituisena jos joku aikuinen syö räkäknöllejä (satunnaisesti voi juoksevaa kamaa tietty lipaista talvipakkasella :D )

Mutta muuten, ei mua hirveästi hätkäytä esim. suihkuun kuseminen niin kauan kun vesi juoksee ja antaa eritteiden huuhtoutua kunnolla veke. Suht steriiliä kamaahan se on. Todennäköisesti se on kuitenkin talon emäntä joka kylpyhuoneen muutenkin joutuu pesemään siivouspäivänä. Ällömpää on kyllä monien miesten tapa roiskia kustansa pytyn reunuksille ja jättää siihen kuivumaan. Mukava on sitten pestä pytystä niitä tahmeita kuivettuneita keltaisia roiskeita :jahas: Ja voi ihme jos joskus vähän joutuu omaa persvakoa rapsuttamaan!!!11!! Ai kauhia sentään kun saastaista. Kuitenkin joka jätkä on halukas tunkemaan oman tietyn ruumiinosansa siihen samaiseen paikkaan... :wall: Ja toisinaan voi olla hyväkin vähän nuuhkaista omia pikkupöksyjä tms., normaalista poikkeava haju voi kertoa vaikka tulehduksesta intiimialueella. Piereskelystä ja masturboinnista ei sitten sen enempää kuin että kuuluvat olennaisena osana jokaisen normaalin terveen ihmisen elämään. Lihaa ja verta me naisetkin ollaan :haart:

twinlab sanoi:
Joko kaverisi oli alle kymmenen tai hän on pahasti häiriintynyt :lol2:
Tässä tapauksessa toi jälkimmäinen. :hyper:

Luin tuota vauvojen threadia ja tulin siihen tulokseen että järestään kaikkihan ne kusta lorottaa suihkuun. :jahas:

Ite en kyllä erilaisten kolojen kaiveluja oikein ymmärrä... ja miks hitossa tarvii vielä haistaa sormia? :D Myönnän itsekkin joskus raapivani persettäni, mutta ihan vain siveellisesti housujen läpi pari kertaa. *raaps raaps*.

rahkanaama sanoi:
Luin tuota vauvojen threadia ja tulin siihen tulokseen että järestään kaikkihan ne kusta lorottaa suihkuun. :jahas:
Ok, nyt on hei pakko korjata pari asiaa.

1. Vauat eivät osaa tehdä "threadia", saati sitten kirjoittaa sellaiseen
2. Vauat eivät "järestään kusta lorota suihkuun", vaan tekevät sen melkoisen usein vaippaan. :rolleyes:

Tomi sanoi:
Sen sijaan räästä on ok valaa erilaisia esineitä. Olen itse valanut räkätolloista vuosien varrella kirjatuen, tuhkakupin ja Leonid Breznevin näköispatsaan. Seuraavaksi onkin sitten vuorossa keinutuoli tai autorata.

Vitut Tuiskusta, Tomi on mun idoli! :haart:

Ällöttäviä ihmisiä, hyi helvetti. Siinä voi sitten miettiä kun kättelee seuraavan kerran jotakuta, että onkohan se käsi viimeeksi käynyt nenässä vai perseessä :jahas:

Mariko sanoi:
Ällöttäviä ihmisiä, hyi helvetti. Siinä voi sitten miettiä kun kättelee seuraavan kerran jotakuta, että onkohan se käsi viimeeksi käynyt nenässä vai perseessä :jahas:

Noista ainoastaan se kättely on ihan järjetöntä hommaa. Siinä leviää bakteerit niin, että alta pois. Tästä lähtien tervehdin ihmisiä ainoastaan poskisuukolla. :love:

Nuo muut toiminnothan nyt ovat ihan luonnollisia (ei ehkä se rään syönti...). Jos persettä kutittaa, niin totta kai sitä raavitaan. Samoin nenässä oleva kuivanut räkäklöntti pitää saada sieltä pois, johan se alentaa hapenottokapasiteettiakin. Sormella se on otettava vai onko jollain tähän joku työkalu olemassa?

huhhh juma että pisti vihaks noi rahan varastamis jutut, voiks tosiaan olla noin että 1/3 suomalaisista muijista on varkaita? ja sitte vielä noin saatanan tyhmiä että kehtaa selitellä tekoaan jollain "jos tulee ero tai mies pettää" tyyliin. helpointa ois varmaan sipasta kokkiveitsellä munat vittuhun ja lähtee budhaks johonki intiaan ni ei tarttis miettiä tollasia

Tahvo Tohveli sanoi:
Samoin nenässä oleva kuivanut räkäklöntti pitää saada sieltä pois, johan se alentaa hapenottokapasiteettiakin. Sormella se on otettava vai onko jollain tähän joku työkalu olemassa?

Jos sen knöllin kaivaa pois sillä isovarpaan kynnellä. Eka rapsuttaa hampaiden välit puhtaaksi ja sitten siivoaa nenän.

Viikonloppuna isäukko kertoi naisista kauhutarinoita, jotka sai hieman ajattelemaan minkälaista porukkaa tuo hameväki on. Vielä kun on sattunut huomaamaan, että lähipiirissä ja tutuissa se epäluotettava väki koostuu lähinnä naisista. Jotenki sitä vaan haluaa uskoa että oma muija on erilainen. Isäukon puolesta vituttaa suunnattomasti kun sen tuore ex-vaimo teki siat. Se akka varasti yhteiseltä tililtä yli 10000€ ja eron jälkeen selvis että se oli huorannu yli 5 vuotta(Vannottanut lapsia olemaan kertomatta, pelotellut että iskä alkaa väkivaltaiseksi yms.). Oli käyttäny isäukkoo hyväksi opiskelujen ajan ja sitten kun pääsi töihin ja alko tienaamaan niin eropaperit kouraan.
Ei nyt oo tarkotus alkaa naisväkee haukkumaan vaan tuli tämä vaan mieleen tuosta että jemmataan rahaa avioeron varalta.

Milo sanoi:
Viikonloppuna isäukko kertoi naisista kauhutarinoita, jotka sai hieman ajattelemaan minkälaista porukkaa tuo hameväki on...
Shit. Toi on jo systemaattisen sairasta hyväksikäyttöä. Mikäli on todisteita niin vetäisin jutun kylmästi oikeuteen ja muija linnaan (liekö perusteita siihenkään). :down:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom