Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Belmondo sanoi:Jos se olisi oikeasti ihan sama, osoittaisit lähintä paikkaa ja mars sinne. [provo] Ts., olet vain päättämätön ja saamaton vätys [/provo]. Olen yhä sitä mieltä että tällanen veltto "ihasama"-käytös on naisen silmissä yhtä miehekästä ja seksikästä kuin String-Emil.
S0874 sanoi:Useimmiten mä olen myös se joka siitä ruokalistalta osaa jotain suositella toiselle osapuolelle... siis tyyliin "nyt kun ollaan tämän tasoisessa paikassa niin kalaa ei tod. kannata ottaa".
Pizza Expressillä on tuskin mitään tekemistä Hertsikan pizzaählämien kanssa - kyseessä on nimittäin brittiläinen hieman kalliimmanpuoleinen pizzaketju. "Tutkimus" kertoo ehkä jotakin sikäläisen Pizza Expressin asiakaskunnasta, mutta ei yhtään mitään suomalaisten ravintolatottumuksista. Toisin kuin Brittilässä, naiset maksaa kokemukseni mukaan Suomessa laskuja siinä kuin miehetkin.Huppe sanoi:Miten joku Pizzaählämi tietää jotain suomalaisten miesten ruokailutottumuksista? Sieltähän käydään vaan krapulassa darrapitsaa eikä mitään muuta. Itse tulee kokkailtua enemmänkin ja todellakin hyvän ruoan perässä mennään kauemmaksikin syömään. Vaikka Chiang Maihin Thaimaahan jos tahtoo hyvää currya!