IsoDino
VIP
Itse olen ollut joskus muutaman kerran aika helvetillinen naapuri. Joskus nuorempana tulin baari-illan jälkeen kotiin n. klo 4.00 ja laitoin stereoista jonkun biisin soimaan alusta loppuun niin lujaa kun vehkeistä lähti. No, naapuri kosti seuraavana vkoloppuna ja teki mulle saman. Olin vielä hereillä, mutta omassa sängyssä, joten tuli siinä kuunneltua joku bon jovin biisi sitten alusta loppuun melkoisella volyymilla :D
Toinen kerta joskus vuosi tai pari sitten olin yksin kotona ja taas sama temppu. Aloitin yöllä klo 1 ja tavoitteena oli soittaa kokonainen tunti täysillä. Ei ihan onnistunut, siinä meni muistaakseni tasan 43 minuuttia, kun poliisit hakkasi pampulla oveen, kun en enään kuullut ovikellon soittoa. :D
Tervetuloa naapuriini asumaan.
Toinen kerta joskus vuosi tai pari sitten olin yksin kotona ja taas sama temppu. Aloitin yöllä klo 1 ja tavoitteena oli soittaa kokonainen tunti täysillä. Ei ihan onnistunut, siinä meni muistaakseni tasan 43 minuuttia, kun poliisit hakkasi pampulla oveen, kun en enään kuullut ovikellon soittoa. :D
Tervetuloa naapuriini asumaan.