Naapurit Helvetistä

Näit juttui kun on täs lukenu niin pitää tunnustaa et taisin olla itse se naapuri helvetistä vajaa parikymppisenä ja sen jälkeenkin. Stereot huusi viikonloppuisin läpi yön ja vieraita oli tupa täynnä. Sain myös muutamii varoituskirjeit mut en koskaan häätöö.

Täytyy kyl myös sanoo, et jotkut on aivan liian herkkänahkaisii äänille koska ne kuuluu kuitenkin kerrostalo asumiseen. Jos haluut täydellist hiljaisuut niin sit vaan omakotitaloon muutto.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näit juttui kun on täs lukenu niin pitää tunnustaa et taisin olla itse se naapuri helvetistä vajaa parikymppisenä ja sen jälkeenkin. Stereot huusi viikonloppuisin läpi yön ja vieraita oli tupa täynnä. Sain myös muutamii varoituskirjeit mut en koskaan häätöö.

Täytyy kyl myös sanoo, et jotkut on aivan liian herkkänahkaisii äänille koska ne kuuluu kuitenkin kerrostalo asumiseen. Jos haluut täydellist hiljaisuut niin sit vaan omakotitaloon muutto.
Tai sitten itse muuttaa maalle, missä mökääminen ei häiritse ja on laillista. Taloyhtiöissä alkaa hiljaisuus yleensä klo 22-23. Bilettää voi baarissa sen jälkeen, mutta kotosalla ollaan hiljaa jotta ei häiritä aamulla töihin lähtijöitä. Minun mielestäni.

Olen myös sitä mieltä, että jos ei täysillä luukuta ja järjettömästi kailota, mikä on joillekin todella vaikeaa alkoholin vaikutuksen alaisena, ei se haittaa ketään ja tuskin sanomistakaan tulee.

Joo mä muutan heti, ei sulla oo 200 000€ heittää lainaan?

Suihkussakäynnit yms ei hetkauta eikä yövieraat kunhan äänitaso on jotenkin maltillinen. Elämiseen kuuluu ääniä mut jotain täytyy olla pielessä kun jossain 40m² kaksiossa pitää huutaa ja musiikki ei muka kuulu pienemmälläkin.

Ei vaan kyl se joka totaalista hiljaisuutta haluu niin muuttaa landelle koska kaupungeis on yleisesti aina kovempi melu taso kuin landel eikä sille mitään voi. Mut joo, liika on liikaa tietysti, kyl mä sen (nyt) ymmärrän. Ennen en ehkä ymmärtäny.

Yleensähän pahimmat paskiaset peräänkuuluttavat suvaitsevaisuutta ja sitä kuinka se-ja-se nyt vaan kuuluu ns. normaaliin elämään. Näiden tyyppien takia kerrostaloissa pitäisi olla päävirtakytkin, jonka talkkari kääntää off-asentoon klo 23:00. Vaikka eihän sekään auta kesäkeleillä. Omassa taloyhtiössä joku diggaa nauttia drinkin partsulla ihanassa kesäillassa. Partsila istutaan 2:00 asti kavereiden kanssa ja jutellaan rauhallisesti. Tai siis nauretaan mjöhöööööö ja huudetaan toisten päälle kun itsellä sattuu olemaan niiiin hyvät jutut. Siitä sitten baariin ja 4:30 takaisin partsille. Tämä veijari on naispuolinen alkoholisti. Ihan seksikäs sortava ja raakkuva ääni. Mukana mausteena tauottoman röökauksen aiheuttama krooninen kuiva yskä. En vaan ole prkl onnistunut vielä paikallistamaan, missä kämpässä tämä urpo asuu. Ääni kun kaikuu niin kivasti talojen välissä eikä ikkunoistakaan näe heijastuksia...

Kun saan selvää missä tuo asuu, aion painaa hänen ovipuhelinnappulaa aina kun menen ohi. Joku väittää koston olevan lapsellista, mutta voi jeesus se tekisi hyvää. Muuten melulla meluun vastaaminen on huono idea, sillä silloin muut normaalit naapurit kärsivät vain tuplasti enemmän...

Ei vaan kyl se joka totaalista hiljaisuutta haluu niin muuttaa landelle koska kaupungeis on yleisesti aina kovempi melu taso kuin landel eikä sille mitään voi. Mut joo, liika on liikaa tietysti, kyl mä sen (nyt) ymmärrän. Ennen en ehkä ymmärtäny.

Tää on Alinah vähän liian helppo heitto vasta-argumentiksi läpi yön jatkuvalle stereoiden huudatukselle säestettynä säännöllisillä karaoke-vedoilla. Ei tässäkään ketjussa taida kukaan täydellisen hiljaisuuden perään huudella (vai pitäiskö sanoa kuiskailla), eihän se nyt onnistu edes siellä landella mitenkään, eikös siellä elele huhujen mukaan jotain ärsyttäviä lintuja jotka visertelee heti aamusta. Ja sitä paitsi minä ainakin asun jo landella ainakin isolla kirkolla asuvien sukulaisten mielestä, ei nää 75000 asukkaan pikkukylät näytä tekevän mitään vaikutusta stadilaisiin ;)

Kun saan selvää missä tuo asuu, aion painaa hänen ovipuhelinnappulaa aina kun menen ohi. Joku väittää koston olevan lapsellista, mutta voi jeesus se tekisi hyvää. Muuten melulla meluun vastaaminen on huono idea, sillä silloin muut normaalit naapurit kärsivät vain tuplasti enemmän...

Heh, voin jotenkin samaistua näihin fiiliksiin, etenkin aamuyöstä bassojen säestämän valvomisen jälkeen keksii helposti loistavia tapoja maksaa potut pottuina. Mutta onneks jää suunnitelman asteelle, koska jo sekin tuottaa riittävästi jotain sairasta mielihyvää. Pitäisköhän mun silti huolestua? No ehkä joku palstan tukkatohtori kertoo sen mulle kohta.

Nyt hokasin, kenen trolli tämä alinah on...sen nimimerkin, joka muka löysi facesta alinahin profiilin. Totta kai se löysi, kun tiesi, ketä etsiä: itseään :)

Tää on Alinah vähän liian helppo heitto vasta-argumentiksi läpi yön jatkuvalle stereoiden huudatukselle säestettynä säännöllisillä karaoke-vedoilla. Ei tässäkään ketjussa taida kukaan täydellisen hiljaisuuden perään huudella (vai pitäiskö sanoa kuiskailla), eihän se nyt onnistu edes siellä landella mitenkään, eikös siellä elele huhujen mukaan jotain ärsyttäviä lintuja jotka visertelee heti aamusta. Ja sitä paitsi minä ainakin asun jo landella ainakin isolla kirkolla asuvien sukulaisten mielestä, ei nää 75000 asukkaan pikkukylät näytä tekevän mitään vaikutusta stadilaisiin ;)

Heh, voin jotenkin samaistua näihin fiiliksiin, etenkin aamuyöstä bassojen säestämän valvomisen jälkeen keksii helposti loistavia tapoja maksaa potut pottuina. Mutta onneks jää suunnitelman asteelle, koska jo sekin tuottaa riittävästi jotain sairasta mielihyvää. Pitäisköhän mun silti huolestua? No ehkä joku palstan tukkatohtori kertoo sen mulle kohta.
Tässä yksi hyvä idea lisää. Näin netissä joskus vuosia sitten "hyviä" ideoita vittumaisten naapureiden varalle. Ehkä jopa Pakkiksella. Ehkä jopa tässä ketjussa. Kuse uunipellille ja laita tuotos pakastimeen. Tiputa jäätynyt levy vittumaisen naapurin postiluukusta sisälle. Jotkut todellakin ansaitsisivat sen. Itse olen ollut siinä mielessä onnekas, että ei ole tarvinnut kuunnella möykkääviä naapureita. Nytkin ei ole kuin yksi seinänaapuri kun asun rivarin päädyssä ja sekin on eläkeläispariskunta. Mukavan rauhallista.

kauan sitten kerrostalon yhteisössä missä asuin, oli mökä-eetun ulko-oven lukko ruutattu täyteen sikaflexiä. Loppui se pauke.

Tässä yksi hyvä idea lisää. Näin netissä joskus vuosia sitten "hyviä" ideoita vittumaisten naapureiden varalle. Ehkä jopa Pakkiksella. Ehkä jopa tässä ketjussa. Kuse uunipellille ja laita tuotos pakastimeen. Tiputa jäätynyt levy vittumaisen naapurin postiluukusta sisälle. Jotkut todellakin ansaitsisivat sen. Itse olen ollut siinä mielessä onnekas, että ei ole tarvinnut kuunnella möykkääviä naapureita. Nytkin ei ole kuin yksi seinänaapuri kun asun rivarin päädyssä ja sekin on eläkeläispariskunta. Mukavan rauhallista.

Kuulostaa monimutkaiselta. Jos vaan kuset siitä postiluukusta sisään?

Taidan olla yläkerrannaapuri helvetistä. Aivan uskomattoman kömpelönä aina tippuu jotain käsistä ja tavarat kaatuilee, varsinkin kattilankannet ovat erikoistuneet tippumaan.

Vähän pakko tulla tännekin avautumaan. Hirveä tappelu naapureilla eilen, alkoholistimies taas tappeli naisensa kanssa. Ekaa kertaa kuulin että muutakin kuin kännisten rähinää. Nainen juoksi pakoon asunnosta ja kiljunnasta luulin kaatuneen rapussa. Joten menin katsomaan, siellä se huutaa että "mies tappaa! mies tappaa!". Kutsuin rouvan (70+ pervot!) turvaan ja jäähdyttelemään. Mies lähti sillä välin baariin. Otti tietenkin takaisin pienten puhelinriitojen takia. Vaikka uhkasi että "se on tässä, nyt soitan poliisit, vaihdan lukot" jne... Tyypillinen juoppo ja sen pari -pariskunta. Nyt vaan vituttaa kun tiedän että nainen tulee joka saatanan käänteessä pyytämään apua ja mies tulee ehkä narsistisena deekuna tekemään mitä jäyniä kännissä tahansa. Ei jaksaisi oikein. Pistetty eka tieto isännöitsijälle ja tästä lähin menee puhelu poliisille joka kerta. Ei kiinnosta jos naisellakin menee asunto alta jos ei miestään saa kuriin. Saatana

Vittu kun vituttaa, tässä nyt tiedä mitä helvettiä kotona odottaa ja kuinka rentoa siellä on.

Joo, mitä nyt ite tässä kämpässä asunut tuosta kesäkuusta asti niin yläkerran amismuijat osaa pitää subbaria päällä. Helvetin hytinä saattaa alkaa jopa 02.00 yöllä ensin vaimeana jumputuksena joka saattaa melutasolta nousta ihan saatanan ovalle. Oon käyny muutaman kerran yölläkin sanomassa et nyt saatana ne popit kiinni. Ei oo vieläkään uskonee ja isännöitsijälle on lähteny soittoa.

Sille poliisille kannattaa soittaa, koska ne voi viedä asunnon omistajankin mukanaan, jos ei varoituksesta lopeta mökäämistä.

Itselläni on siitä onnellinen asema, että naapuri, joka kyllä soittaa musiikkia joka päivä, lopettaa sen soittamisen melkein täsmälleen kello 22. Hieman tosin riepoo kuunnella joka päivä Iron Maidenia ja Rammsteinia, joita soitetaan ilmeisesti repeatilla jatkuvasti. Mutta aika pieni vaiva loppujen lopuksi, ja kun vielä ihmisten aikoihin soitattaa, niin antaa palaa.

Yhden ainoan kerran olen joutunut soittamaan alakerran naapurin (ei tuo popittaja) takia poliisit, kun helvetillinen huuto ja vitun-karjunta kuului noin kello 02.00 yöllä (johon siis heräsin). Ajattelin, että nyt sielä joku kuolee. Poliisit tuli paikalle, ja kuulin miten tyttö kertoi, että olivat pelanneet kaveriporukan kanssa NHL:ää :D.

Joo, mitä nyt ite tässä kämpässä asunut tuosta kesäkuusta asti niin yläkerran amismuijat osaa pitää subbaria päällä. Helvetin hytinä saattaa alkaa jopa 02.00 yöllä ensin vaimeana jumputuksena joka saattaa melutasolta nousta ihan saatanan ovalle. Oon käyny muutaman kerran yölläkin sanomassa et nyt saatana ne popit kiinni. Ei oo vieläkään uskonee ja isännöitsijälle on lähteny soittoa.

Tosi vittumainen tilanne, been there. Poliisit vaan, muuten ei tuu tapahtumaan mitään muutosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom