Naapurille kyytiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu
Pitää tässä ittekkin kantaa kortensa kekoon...Oli eilen muutto rivarista kerrostaloon, kun entinen kämppä kävi liian pieneksi...
No eipähän siinä mitään, uudella kämpällä tuli ensimmäisen viiden minuutin sisällä tappelu naapurin kanssa...:curs:

Valittajana oli yllättäen n.60-70 äijä, millä ei TODELLAKAAN ole elämässä muuta sisältöä kuin vahtia muiden tekemisiä...Ja tottakai vitun kännissä!

Autoa ei kuulemma saa ajaa oven eteen edes muutossa, minä olen ala-arvoinen ja alimpaan pohjasakkaan kuuluva koska en omista asuntoa, vaan olen vuokralla tässä...

Hän taas puolestaan omistaa KOKO kerrostalon, ja on myös(omien sanojensa) mukaan talohallituksen puheenjohtaja...

Siinä kun on aamusta asti touhunnut ja kantanut tavaroita+on kuuri päällä, niin voitte uskoa että täky palaa suht helposti...Avauduin sille aika hyvään tahtiin siinä pihalla hänelle takaisin(mulle ihan sama onko asunu talossa vaikka koko ikänsä, silti ei mun silmille hypi), ja ukko vaan länkyttää parvekkeelta, eikä uskalla tulla naaman eteen valittamaan, enkä minä kuulemma voi mennä hänen ovelle...

Siinä se sitten selitti ainakan 10 kertaa samat asiat kämpän omistuksesta yms. vaikka siltä kýsyi mitä....:curs: :lol2: :itku:

Voi olla että kohta saan syytteen törkeästä pahoinpitelystä...PERKELE!Vituttaa tollanen että kännissä huudellaan ja selvinpäin ei oo mihinkään...

Kaiken huippu oli se, että hän ei halua selvitellä asiaa naamat vastakkain minun kanssa, vaan minun pitää lähettää SÄHKÖPOSTIA alakertaan, ei jumalauta!!!

Voi olla että tänään keskustellaan henkeviä naamat vastakkain...:evil:

En periaatteesta kehtais vanhaa miestä lyödä, mutta jossain vaiheessa periaatteistakin on luovuttava jos ei puhe tepsi,jumalauta:curs:

VITTU KUN VITUTTAA!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Andree
Pitää tässä ittekkin kantaa kortensa kekoon...Oli eilen muutto rivarista kerrostaloon, kun entinen kämppä kävi liian pieneksi...
No eipähän siinä mitään, uudella kämpällä tuli ensimmäisen viiden minuutin sisällä tappelu naapurin kanssa...:curs:

Älä tee äijälle mitään, vaan odota hetki ja teet sitten valituksia ylemmille tahoilla, koska turha valittaminenkin on kotirauhan rikkomista :)

Kyllä tollakin talon omistajalla :rolleyes: menisi pasmat sekaisin, kun tulisi isännöitsijältä lappu kotiin, että nyt pitää rauhoittua.

Onnex äippä tuntee isännöitsijän henk.kohtasesti niin pääsee taas suhteilla pätee...:lol2:

Siis ei näin henk.koht:blow: ...kai:lol2:

Originally posted by Andree
Onnex äippä tuntee isännöitsijän henk.kohtasesti niin pääsee taas suhteilla pätee...:lol2:

Siis ei näin henk.koht:blow: ...kai:lol2:

No tuohan selittääkin miksi se vanha pulsu on niin äkäinen just sulle.. sun mutsis ei antanu sille.. :lol2:

Muista lähettää sitä SÄHKÖPOSTIA...lähetäkin joku kunnon runkkikuva.. voi vittu mitä porukkaa..

:lol2:

Niin varpaisillaan sitä pitää liikkua ja kustakki pitää aina pesusieneen ja sitte oikeen varovasti puristaa ettei vaan lorise. Puhua ei saa koskaan ja tv pitää sulkea viimeistään salkkarien jälkeen. Jos parvekkeen ovi on auki, pitää myös varoa pieraisemasta, ettei vaan naapurit häiriinny.:)

No niin, näin se homma etenee..

Vastapäisessä rivarissa noin 30metrin päässä asuu vierekkäin kaks ählyperhettä. Voi jumalauta. Niitten kakarat pomppii pitkin poikin pihoja yötäpäivää. Muutamana yönä oon heränny yöllä kahden aikaan kun nää pikkulapset kiljuu ja meuhkaa siellä pihalla!! Mitä niitten ählyvanhempien päässä liikkuu?! Jos mulla olis muksuja, niin ne olis yheksältä pedissä turvallisesti kotona.

Ne vaan sikiää saatana siellä, eikä osaa muuta tehdä.
Tuntuu, että niitä pentuja olis miljoona, putkahtelee joka paikasta esiin.

Nojoo... on kai niitä kunniallisiakin jossain, ei oo tullu vaan vastaan... ei silti poissuljeta sitä vaikka noi pänniikin...

Originally posted by Wilu

Nojoo... on kai niitä kunniallisiakin jossain, ei oo tullu vaan vastaan... ei silti poissuljeta sitä vaikka noi pänniikin...

Toiveajattelua. Jätkä jaksaa aina odottaa parempaa huomista, vaikkei sitä koskaan tulekaan.. kaikki ne on kuule samanlaisia.

Originally posted by paistijauheliha
Toiveajattelua. Jätkä jaksaa aina odottaa parempaa huomista, vaikkei sitä koskaan tulekaan.. kaikki ne on kuule samanlaisia.

Totta. Siksi ne pitäis lähettää kumiveneillä takasin sinne mistä on tullukin.

Originally posted by Dragon
Sähän asut Andree Joensuussa? Kerrot vaan, niin käydään hiukan säikyttämässä pappaa, loukkaamatta fyysistä koskemattomuutta tietty. :)

Mä tässä malttamattomana venailen että se äijä tulis vastaan...Tulin siihen tulokseen ettei sen oville uskalla mennä vittuilee, nostaa kuitenki syytteen jostain vitun kotirauhan rikkomisesta...:curs:
Ja tuskinpa tohon avustusta tarttee...

Mä en periaatteesta vanhaa miestä lyö, mutta JUMALAUTA jos puhe ei auta ni sittenhän sitä ON LYÖTÄVÄ!

ps.siis isällistä avokämmentä....

Tuskin mä oon siihen syyllinen että sillä on pienenä ollut ikkuna umpimettään päin, ainut lelu patterin välissä ja hiekkalaatikolla vaan karkee sepeli....:lol2:

helsingissä opiskellessani asuin sellases kolmen hengen soluasunnossa.
toinen kämppis oli virosta joka pössytteli pilveä keittiössä ja saatto joskus syödä mun safkoja,josta huomautin aika tiukalla sävyllä ja siihe sitte loppuki.

toine kämppis oli joku nössö porvoosta joka kusi housuun jos joku sille sanoo pahasti.

yks aamu ajattelin nukkua vähän pidempään ja jätin menemättä aamu tunneille (ois pitäny mennä).

huoneen ovi pamahti auki ja joku äijä huus: pasilan poliisista kädet pään päälle!

unen pöpperössä siinä sit mietittii et mitä vittua ja tottelin poliisi setää.

poliisi kysy mun nimee jonka sit niille kerroin...oli poliisit aika tyhmän näkösiä ku ne katteli siin toisiaan ja oli aika hiljasta poikaa,ku tajus et väärässä huoneessa ovat.näytin niille viel mun henkkarit jne.

sit sain pukea päälle vaatteet ja yks poliiseista jäi mun kanssa mun huoneeseen...joka oli kyl niin mulkku äijä et ei tosi,piti vissii vieläki rikollisena vaik en ollu tyyppi ketä ne etti...

sit ne meni sen virolaisen huoneeseen ja sain sitte kuulla et ne oli huume yksiköstä.

oli aika ikimuistoinen herätys...en kyl kovinkaa pitkää sen jälkeen siinä kämpässä asunu...

mulla oli kans kaksi oikein "hyvää" naapuria.Toinen kolasi lumet autoni päälle etten päässy sisään kuin hirveällä lapio talkoolla tämä siksi kun autoni oli vieras paikalla.no kun äijä tuli kotiin niin pomppasin pihalle ja kysyin että ethän sattunu olemaan kolan varressa kun nuo lumet tuli autoni päälle?
Ukko sanoi:KYLLÄ OLIN!

Minä siihen:oletpa ikäiseksesi aika mulkku kun tommoisen tempun teit

ukko- no kun mies ei tiedä missä autoaan pitää ja muualle ei lumet sopinu

minä- kyllä minä tiedän missä autoani pidän ja mitä lumiin tulee
niin olisit kolannu sinne minne muutkin kolaa

ukko- minun ei tarvii kolata lumia tonne kasan päälle kun olen niin kauan jo täällä kolannu

minä- olisit perkele vaikka sitten syöny ne lumet mutta kolata nyt toisten autojen päälle!

ukko- sinulle minä ne lumet syötän!

minä- (tökkäsin ukkoa olkapäällä sen olkapäähän aika voimakkaasti)tossa on lunta kasassa ole hyvä ja kokeile syöttää

ukko- (nosti kädet eteeni pystyyn ja huusi)PYSY LOITOMPANA!!!

entinen asunnon omistaja varoitti jo mua siitä ukosta ennen kuin muutin asuntoon niin mainitsin ukollekkin tästä että:entinen omistajakin varoitti susta että olet hankala mutta en tienny että olet mulkku ja et sulle pitää laittaa luu kurkkuun ja jos minä sen laitan niin se menee sinne poikittain!!!
mukavia naapureita onneksi sain myytyä kämpän!
toinen ukko huuteli päissään parvekkeelta että mulla vaihtuu auto liian usein!?!Ei tää parkkipaikka ole mikään autokauppa!
minä:mulla saa vaihtua auto 8 kertaa vuoteen ettei verottaja katso sitä vielä autokaupaksi ja vaimolla saa olla toiset 8 kappaletta.
ukko:sisätilan lämmitintä ei saa pitää autossa!
minä:kyllä saa pitää mutta ei käyttää
ukko:sulla on aina lasit sulana!
minä:ihmeellistä!!(mulla on webasto)
ukko huuteli aikansa ja mulla meni pata sanoin sille et tuu alas sieltä parvekkeelta niin pistetään luomeen vähän lilaa
ukko:rupeetko uhkailemaan?
minä:en. kun pistetään sulle naamaan vähän väriä
sen jälkeen ei ole huudellu!!!
menin vielä samana iltana ukon ovelle ja vein kerrostalo kyttääjien sivuilta tulostettuja lappuja ja sanoin että tutustu noihin niin ei tervitse omaan ruutuvihkoon töhertää muistiinpanoja kun on valmiita lomakkeita!

Way to go massaaa, kannustaa minua kasvamaan isoksi. Tosin nykyisessä työssä se tuntuu jokseenkin mahdottomalta kun joka päivä 8 tuntia yläkropan rasitusta.. lähinnä käsiä. Hartwallin sinkkilinja jos kellekkään mitään sanoo :david:

Näitä lukeneena olen sitä mieltä, että taidan asua himassa niin kauan kunnes painan 100kg kiloa (176cm), että voin töniä valittajat lumikasoihin :D

Originally posted by massaa1
mulla oli kans kaksi oikein "hyvää" naapuria.Toinen kolasi lumet autoni päälle etten päässy sisään kuin hirveällä lapio talkoolla tämä siksi kun autoni oli vieras paikalla.no kun äijä tuli kotiin niin pomppasin pihalle ja kysyin että ethän sattunu olemaan kolan varressa kun nuo lumet tuli autoni päälle?
Ukko sanoi:KYLLÄ OLIN!

Minä siihen:oletpa ikäiseksesi aika mulkku kun tommoisen tempun teit

ukko- no kun mies ei tiedä missä autoaan pitää ja muualle ei lumet sopinu

minä- kyllä minä tiedän missä autoani pidän ja mitä lumiin tulee
niin olisit kolannu sinne minne muutkin kolaa

ukko- minun ei tarvii kolata lumia tonne kasan päälle kun olen niin kauan jo täällä kolannu

minä- olisit perkele vaikka sitten syöny ne lumet mutta kolata nyt toisten autojen päälle!

ukko- sinulle minä ne lumet syötän!

minä- (tökkäsin ukkoa olkapäällä sen olkapäähän aika voimakkaasti)tossa on lunta kasassa ole hyvä ja kokeile syöttää

ukko- (nosti kädet eteeni pystyyn ja huusi)PYSY LOITOMPANA!!!

entinen asunnon omistaja varoitti jo mua siitä ukosta ennen kuin muutin asuntoon niin mainitsin ukollekkin tästä että:entinen omistajakin varoitti susta että olet hankala mutta en tienny että olet mulkku ja et sulle pitää laittaa luu kurkkuun ja jos minä sen laitan niin se menee sinne poikittain!!!
mukavia naapureita onneksi sain myytyä kämpän!
toinen ukko huuteli päissään parvekkeelta että mulla vaihtuu auto liian usein!?!Ei tää parkkipaikka ole mikään autokauppa!
minä:mulla saa vaihtua auto 8 kertaa vuoteen ettei verottaja katso sitä vielä autokaupaksi ja vaimolla saa olla toiset 8 kappaletta.
ukko:sisätilan lämmitintä ei saa pitää autossa!
minä:kyllä saa pitää mutta ei käyttää
ukko:sulla on aina lasit sulana!
minä:ihmeellistä!!(mulla on webasto)
ukko huuteli aikansa ja mulla meni pata sanoin sille et tuu alas sieltä parvekkeelta niin pistetään luomeen vähän lilaa
ukko:rupeetko uhkailemaan?
minä:en. kun pistetään sulle naamaan vähän väriä
sen jälkeen ei ole huudellu!!!
menin vielä samana iltana ukon ovelle ja vein kerrostalo kyttääjien sivuilta tulostettuja lappuja ja sanoin että tutustu noihin niin ei tervitse omaan ruutuvihkoon töhertää muistiinpanoja kun on valmiita lomakkeita!

HYVÄ!!! :thumbs:

Vittu tollasia ukkoja vois oikeesti napata tukasta (jos vielä on..) kiinni ja ravistella hetken aikaa ilmassa.. luulis, että siinä tohinassa rapisee ne viimesetkin pätemisen rippeet.

Ja jos toi ei tehoa, niin otetaan avokämmentä peliin mukaan.

Mun kohdalla on yhteen ukkoon tehonnu kertaheitolla kunnon avautuminen. Huusin sille pää punasena mitä mieltä kyseisestä äijästä olen ja silmistäkin se ukko huomas kuinka tosissani olin. Ja se vihanpurkaus ei todellakaan ollut mitään pientä..

Äijä toivo jalat persettä myöden ristissä etten vaan käy vielä käsiksi.. niin surkee näky se oli siinä mun huutaessa. :lol2:

Nykyään ukko moikkaa aina jos pihalla sattuu vastaan kävelemään ja muutenkin eletään sulassa sovussa.. :kippis1:

-edit-

LohiLinja: Hyvä sigu! Tsemppiä! :thumbs:

Kopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkopkop...

Luuleeko mun naapuri, että jaksan koko illan kuunnella koputusta seinän takaa??? En tajua mitä remppaa ne tuolla vääntää, mutta kyllä tekno pauhaa, kun koputus alkaa. Ja tekno loppuu, kun koputus loppuu.

:curs:

hah, oottepa päässyt helpolla kun ei ole mustalaisia naapureina ollut.
no meillä asui kerrrosta alempana, 2kk siinä melusivat ennenkuin saivat häädön

mm.
-"laulua" & huutoa 22.00 - 04.00 arkipäivänä. usein.
-tupakoivat rappukäytävässä.
-jättivät autonsa miten sattuu
-kouluttivat muksuaan parvekkeella "nyt tottelet!" *LÄPS* :lol2:
-aina kännissä ja pullo kädessä, joita hajoittivat pihaankin muutamia, mukavasti auronrenkaiden ja lapsien iloksi.
-mustalaisherrasmiehen suusta kuultua "Viak mie oon manne en mie tyhmä oo!"
-häädön saatuaan tuli pihalle riehumaan, löi omasta autostaan sivuikkunan hajalle, huusi että "helvetin valkolaiset! tuun polttaan koko talon!"

vain muutamia mainitakseni.

morjestivat aina kyllä kun pihalla näki, ja hyviä sukkia tulivat myymään, en ostanu.:kakka:

hai,

Originally posted by rammuth

hai,

heh, kaveri oli nähny mustalaisperheen marketissa, pienokainen itkeä pillittää niin perheenpää oli kumartunut ja "Mikä siuu vituttaa Rainer"

Originally posted by nikke1
heh, kaveri oli nähny mustalaisperheen marketissa, pienokainen itkeä pillittää niin perheenpää oli kumartunut ja "Mikä siuu vituttaa Rainer"

:lol2: Voi luoja..

Eilen just mietin, että mikähän on, kun meille on sattunut niin hyvät naapurit? Sillon kun muutettiin tähän, tossa vieressä asu vanha pariskunta, joista tuli mulle mummo ja pappa :) Vieläkin pidetään yhteyttä, vaikka pappa asuukin monen sadan kilometrin päässä..

Nykyiset naapuritkin ovat aivan huiput! Ne päästää meidän kissan niille sisään, antavat sille ruokaa jne. Ihan sairasta :D Ja kyllähän kissa oppii, nykyisin se käy varmaan joka päivä siellä syömässä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom