Naapurille kyytiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juoppo
  • Aloitettu Aloitettu
[avautumista]
Pitänee tänään käydä hiukan sivistämässä yläkerran naapuria ja viedä lahjuksena huopatöppöset. On meinaan käsittämätöntä minkälaista töminää saa normaalipainoinen ihminen aikaan kohtalaisen hyvin äänieristetyssä kerrostalossa.

Aamuisin klo 7-8 ja iltaisin klo 20-24 yläkerrassa kävellään. Ei mitään 'kerran vartissa jääkääpille ja takaisin' -meininkiä, vaan ihan kunnon ravia. Kahdeksan askelta, 5sek taukoa, 3 askelta, pari sek taukoa, 5 askelta... Miten ihmeessä kaksiossa voi keksiä joka ilta noin paljon käveltävää? Töminä tuntuu olevan liian epäsäännöllistä ollakseen mitään kuntoilua. Kyse on selkeästi ripeästä kävelystä ja ääni liikkuu selvästi huoneesta toiseen. Isompia lemmikkejä (hevonen?) tai jälkikasvua ei ko asunnossa pitäisi olla.

En ole mikään hermoherkkä kerrostaloasumisen äänille, vaan ymmärrän että moisessa asumismuodossa pitää elämisen ääniä kuuluakin. Ihmettelempä vaan... Itse saisin yhtä kovan töminän aikaiseksi jos oikein kiukulla polkisin jalkaa maahan. :curs:
[/avautumista]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos kyseessä ei ole delirium tremens, niin voisi olla syytä käydä keskustelemassa naapurin kanssa. Kerrot ihan asiallisesti, minkälainen käyttäytyminen sinua haittaa, niin naapurisi osaa jatkossa ottaa tarpeesi paremmin huomioon.

Jotkut ihmiset osaa kyllä kävellä kantapäillään melko tehokkaasti. Vanha naapuri oli ihan semmonen normaalikokonen mies, ja sen kävely kantautui runkoääninä jopa melko hyvin eristetyssä paritalossa.

Originally posted by igf1bp3
Jotkut ihmiset osaa kyllä kävellä kantapäillään melko tehokkaasti. Vanha naapuri oli ihan semmonen normaalikokonen mies, ja sen kävely kantautui runkoääninä jopa melko hyvin eristetyssä paritalossa.

En tiedä mistä syystä, mutta mielestäni paritaloasuminen on kaikista asumismuodoista vähiten itsenäinen. Ihan niin kuin siamilainen kaksonen, 2 päätä ja yks kroppa. Kävellä pystyy niin hiirenhiljaa kuin norsun tavoinkin jos vain tahtoo. Oon itse kärsinyt joskus samasta ongelmasta ylhäältä päin, onneksi en enää.

Mä en näe paritaloasumisessa mitään vikaa. Olen nyt asunut paritalossa muutaman vuoden, eikä naapureista ole ollut mitään haittaa. Kerran pitivät jotkut pippalot ja niistäkin ilmoittivat etukäteen. Musiikkia ei kuulu, eikä muitakaan elämisen ääniä. Tyyppejä näen pari kertaa viikossa. Ehkä mulla on jonkin sortin unelmanaapurit. Mä en kyllä varmaan ole sellainen :evil:

Kerrostalossa asuessa naapurit kyllä häiritsi, perjantai-öisin yksinäinen koira räkytti aamuneljään, ja päivisin kuulu pianon pimputus.

Kaverini entinen naapuri oli ns. "malli kansalainen" ja oli aina korvat höröllään ja kyttäsi koko ajan toisten naapureiden liikkeitä.
Kerran tämä kyseinen salapoliisi tuli valittamaan kaverilleni koska heidän asunnossaan oli ruvettu 8 maissa illalla siirtelemään huonekaluja kantapäillä kävellen. Näitä juttuja on monia mutta tuo oli kyllä huvittava.
Niin ja kaverini asui silloin omakotitalossa ja naapuriin oli matkaa parisen metriä.

Originally posted by RikuRiuku
Kaverini entinen naapuri oli ns. "malli kansalainen" ja oli aina korvat höröllään ja kyttäsi koko ajan toisten naapureiden liikkeitä.
Kerran tämä kyseinen salapoliisi tuli valittamaan kaverilleni koska heidän asunnossaan oli ruvettu 8 maissa illalla siirtelemään huonekaluja kantapäillä kävellen. Näitä juttuja on monia mutta tuo oli kyllä huvittava.
Niin ja kaverini asui silloin omakotitalossa ja naapuriin oli matkaa parisen metriä.
Voi helvetti mikä kyttääjä :curs:

Vähä tollasen kaa menis hermot nopeest.

Originally posted by Keisari
En tiedä mistä syystä, mutta mielestäni paritaloasuminen on kaikista asumismuodoista vähiten itsenäinen. Ihan niin kuin siamilainen kaksonen, 2 päätä ja yks kroppa.

Juu, ihan totta, on siinä toikin näkökanta.

Avaudutaan tähänkin threadiin.

No ei noi munkaan naapurit kovin kaksisia ole.

Heti seinän takana asuu yh-äippä kahen muksun (8 ja 17v tytöt) kanssa ja ryypiskelee viikonloppusin hirveellä äijäporukalla. Sitten ne deekut tulee viikolla öisin hakkaamaan sen ovea ja vonkaa lisää pillua, kun sitä kerran viikonloppunakin kaikki sai -niin miksi nytkin. Ja kun ovea ei avata, niin sitä hakataan mitä ihmeellisimmillä esineillä.

Ja ei ole mitenkää uutta, että viikoloppuna löydän pari hajonnutta kaljapulloa oveni edestä.

Tais tällä akalla mennä poikki jonkun äijän kanssa kun kerran heräsin kolmen aikaan arkiyönä Ressun kailotukseen "HEI ÄLÄ MEE!".. Ja stereot todellakin pauhaa täysillä yötä päivää ja äijät mongertaa biisin mukana kurkku suorana kun tää akka ryyppää.

Sitten tää samainen akka kehtas tulla mulle valittamaan kun pidin pienimuotoiset bileet viime syksynä! Eikä edes ketään vedetty turpaan! ;)

Alakerrassa vasta outoa menoa onkin.

Suoraan mun alapuolella asuu joku nuori pari + mukula.
Tää jätkä lähtee aina öisin jonkun hampuusimaakarin kanssa taskulamput kädessä ja tulevat joskus aamulla vasta takaisin.. missä lie käyvät?

Sama jätkä ihan varmana keittelee pontikkaa tms. kotonaan kun välillä kuuluu aivan helvetinmoista "pannun" ravistelua, keskellä yötäkin. Ja se meteli ei ole mitenkään PIENTÄ!! Saatana, että on monesti mennyt totaalisesti hermot!!! :curs:
..vielä joku päivä vedän sitä maittidaksofanaheimlätsäjätkää kunnolla nokkaan jos se ravistelu vielä jatkuu..

Nooh, sitten tohon juoppoakan alakertaan muutti jokinaikaa sitten joku n.25-30 vuotias pari + muksu.

Heti oli kahtena ekana viikoloppuna hirveet bileet ja oli kunnon turpaanvetokilpailutkin. Kyllä nauratti kun sivusta seurasin.

Nyt on rauhallisempaa ollut..ovat varmaan älynneet, ettei paistiksen naapurissa kannata kauheeta mökää pitää -varsinkaan nyt kun on norppa kylässä. :lol2:

Mutta ei mitään pahaa, ellei jotain hyvääkin.

Mun parvekkeelta on hyvät näkymät viereiselle parvekkeelle missä asuu hyvännäkönen brunetti. ..sillä on tälläkin hetkellä pikkuhousuja iso liuta kuivumassa parvekkeella.. Kyllä sitä naista on muutaman kerran hymyilyttäny kunnolla kun oon nojaillu parvekkeenkaiteeseen ja tuijottanu sitä monttu auki.. ..ai saatana..nyt panettaa. :D

Originally posted by paistijauheliha
.
..ai saatana..nyt panettaa. :D

Jätä hyvä mies ne testot pois, kyllä se olo sitten helpottaa ;)

(Aamun väsynyt avautuminen)

Mun parvekkeelta on hyvät näkymät viereiselle parvekkeelle missä asuu hyvännäkönen brunetti. ..sillä on tälläkin hetkellä pikkuhousuja iso liuta kuivumassa parvekkeella

Ai mitä, miehellä on pikkuhousufetissi...:lol2:

En ois ihan heti uskonut...:D

Minua häiritsee rakentaminen, kun se vielä alkaa yleensä 8:lta.

Itse asun niin että näkee hyvin sisälle, ja aika ajoin saatan kulkea kotona melko vähissä vaatteissa, ja parin otteeseen olen nähnyt naapurin suorastaan tuijottavan... ja suorastaan pelästyvän kun katson takasin, ja käntää päänsä pois. Sitten kun naapuri luulee että en näe mitään niin tämä tuijottaa taas... mutta näen... heijastuksen peilistä tai taulusta, tai metalliesineistä naapurin tyhmän pärstän. Noin 4 - kymppinen aika lihava nainen..

No joo.. Itse saatan harjoitella sotahuutoja mikä voi kuulua aika pitkälle. Sitäpaitsi naapurien kyttääminen on ihan jees.:)

Mun parvekkeelta on hyvät näkymät viereiselle parvekkeelle missä asuu hyvännäkönen brunetti. ..sillä on tälläkin hetkellä pikkuhousuja iso liuta kuivumassa parvekkeella.. Kyllä sitä naista on muutaman kerran hymyilyttäny kunnolla kun oon nojaillu parvekkeenkaiteeseen ja tuijottanu sitä monttu auki.. ..ai saatana..nyt panettaa. :D

hmm... hommaas digikamera kunnon zoomilla ja pistä kuvia tulemaan ;)

Originally posted by Andree
Ai mitä, miehellä on pikkuhousufetissi...:lol2:

En ois ihan heti uskonut...:D

Heh.. No ei mulla sellasta ole.. Mutta onhan se kiva vaikka iltapäivärunkilla ajatella riisuvansa sen naisen päältä ne "kolmannet alushousut vasemmalta.." ..:lol2:

;)

Heh.. No ei mulla sellasta ole.. Mutta onhan se kiva vaikka iltapäivärunkilla ajatella riisuvansa sen naisen päältä ne "kolmannet alushousut vasemmalta.." ..:lol2:

;)

LOL muhahahah

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom