n00biella kaks kysymystä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UCp
  • Aloitettu Aloitettu
hanter sanoi:
HKKK:ssa ainakin voi lukea englanninksi melkein kaikkea. Suuri osa aineen kuin aineen kursseista onenglanniksi. Ja jos IB:tä luet niin se löytyy myös HKKK:n pääaine tarjonnasta. Ja jos kouluun pääsee sisälle, niin eiköhän siellä hyvitetä melkein kaikki opinnot, jotka on suoritettu jossain kunnon koulussa!

Ammattikorkean opintoja tuskin hyvitetään. Ja vaikka niistä jotain hyötyä oiskin ni silti ne ulkomaat kiinnostaa sen verran, että yritän sinne päästä. Ihan mielenkiinnosta, pystyykö Helsinkiin vielä hakemaan SAT-pisteillä? Kävin kerran tekeen sen ja jossain luki, että jos saa tarpeeks hyvät pisteet ni voi hakea HKKK:n opiskeleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lej sanoi:
Ja vaikkei hyvitettäisikään, niin sitten tentit ne. Ei ole vaikeaa jos perustiedot on jo hallussa, kun ei se ole ainakaan Turussa vaikeaa kylmiltäänkään. Nimim. puolet tenttinyt

Eikö alkanu missään vaiheessa potkiin vastaan? Kova jätkä... :rock: Ei musta ois semmoseen rulettiin. :(

Oldrich sanoi:
Yhdistelmä Brittein saaret ja Sports management. Haiskahtaa jalkapallolta... Hmm,otat lainaa, haet maisterin paperit pois, sitten johonki futisseuraan manageriksi. Managerin palkalla saat helposti maksettua lainan pois, eikä tarte lotota. :thumbs:

Tuohan se ois suunnitelmana. Oon aatellu, että jos SAF tässä parin vuoden sisään lähtis eläkkeelle ni voisin mennä Manua koutsaan. Tai voisin kyllä pirauttaa jo nyt heti sinne ku mähän tulisin halvemmaksi niillekki. Siralexille pitää kuitenki maksaa noita ikälisiä... :hyper:

Ku oot noin fiksu jätkä, että heti huomasit mitä mä suunnittelen ni voisin sitte palkata sut teepojaksi. :whip: ;)

hanter sanoi:
HKKK:ssa ainakin voi lukea englanninksi melkein kaikkea. Suuri osa aineen kuin aineen kursseista on englanniksi.

Ei kyllä ole. Esimerkiksi johtamisen kursseista ylivoimaisesti suurin osa on suomeksi. Riippuu aineesta.

UCp sanoi:
Ammattikorkean opintoja tuskin hyvitetään. --- Ihan mielenkiinnosta, pystyykö Helsinkiin vielä hakemaan SAT-pisteillä?

Ammattikorkeassa opiskelleet saavat hyvitystä vain, jos on ovat opiskelleet tutkinnon. Yksittäisistä kursseista ei saa mitään. Ja SAT:lla voi tosiaan hakea. Tarkkaa pisterajaa en tiedä, mutta pari kaveriani pääsivät sisään sitä kautta kuulemma aika helposti.

HKKK:lla tenttimisen kanssa voi ongelmaksi nousta se, että ainakin meillä IB:llä 95 % kursseista sisältää pakollisia harjoitustehtäviä. Eli tenttiminen ei onnistu millään. Tilanne lienee melko pitkälle sama muissakin aineissa. Perusopintojen jälkeen tenttiminen on aika vaikeaa.

UCp sanoi:
Eikö alkanu missään vaiheessa potkiin vastaan? Kova jätkä... :rock: Ei musta ois semmoseen rulettiin. :(
En mä nyt varmaan ihan puolia ole tenttinyt, mutta useimmat yleisopinnot ainakin, niistkin tulee jo kiva potti, kieliä kanssa jonkun verran ja sitten sivuaineista en ole aina jaksanu luennoilla roikkua, kun joku kuiva äijä jorisee netissä olevat kalvot läpi.

UCp sanoi:
Tuohan se ois suunnitelmana. Oon aatellu, että jos SAF tässä parin vuoden sisään lähtis eläkkeelle ni voisin mennä Manua koutsaan. Tai voisin kyllä pirauttaa jo nyt heti sinne ku mähän tulisin halvemmaksi niillekki. Siralexille pitää kuitenki maksaa noita ikälisiä... :hyper:

Ku oot noin fiksu jätkä, että heti huomasit mitä mä suunnittelen ni voisin sitte palkata sut teepojaksi. :whip: ;)

Kiitti työtarjouksesta, mutta on toi ManU sen verran väsyny joukkue, että taidan passata. ;) Ilolla mä kuitenkin ootan, että johdat tiimin divariin. :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom