N.o.-xplode

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NaS
  • Aloitettu Aloitettu

NaS

Onko kellään kokemusta kyseisesyä tuotteesta? On jonkinlainen training loader. Pari kertaa kokeilleena antaa ainakin tatsia treeniin. Mistä suomesta vois saada samaa tuotetta? jenkki firma sivut www.bsnonline.net

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ittellä purkki menossa just nyt, ihan hyvää tavaraa. kaiketi. 72euroo suomessa purkki, että kannattaa miettiä haluaako laittaa rahat siihen. Kyl hieman varmaan tuloksia nostanut, mutta pumppia tulee aika hyvään tahtiin kyllä lisää.

Ja Googlettamalla löytyy varmasti suomalaiset myyjät.

Täällä ei saa mainostaa muita firmoja. Moset poistakoot jos luvatonta... Eli tätä tuotetta saa HRP:n nettikaupasta. Olen käyttänyt nyt pari viikkoa ja tykkään. Tämä on ehkä vähän parempaa kuin V12, joka ilmeisesti meinais olla samanlainen valmiste. Vai?

Suolasen hintastahan tuo on, eikä sikäli voi kuin silloin tällöin käyttää. Tykkään kyllä pumpista, lisäksi tuo herättää aika hyvin jos meinaa haukotuttaa ennen treeniä.

Komppaan kyllä tuota Cassyputtia tossa haukottelu hommassa, piristää ihan hyvin. Seuraavaksi olis ittellä tarkotus ottaa toi V12 kokeiluun, niin pääsee vertailemaan. Päänsisällä taitaa suurin kehitys tapahtua :D

Otan annostuksena vaan ennen treeniä sen kauhallisen. Kyl riittää.

Vinkki: tuo HRP:n No-Exlopde on muuten niin sikamaisen kallista että tulee halvemmaksi tilata muualta Euroopasta.

Ite ostin kaverilta purkin joskus viime vuonna 42€, tai oliks se nyt 52€. Ja toimihan se ihan hyvin, ei se nyt mikään ihmeiden tekiä ollu! Mutta kyllä huomaa eron ku treenaa sen kanssa ja ilman. Taitaa itseasiassa olla pikkusen tuolla purkissa jälellä. Pitänee kokeilla huomenna ku lähden salille (en oo käyttäny sitte viime kesän)...

Itse ostin purkin ameriikan reissulta. eikä ollu niin hinnakas. En ole muuten käyttänyt kuin ennen treeniä, vaikka kyljessä lukee vaikka mitä. potkii ihan hyvin "väärin käytettynäkin"

Itse söin purkillisen NO:ta ja annos oli koko ajan se 2 scooppia.
Ei hirveästi piristänyt, mutta treeneissä kuitenkin hieman skarpimpi olo kuin ilman sitä. Ja suoraan työpäivän jälkeen koneen äärestä salille menen niin herättelyn takia tuota otinkin. Pumppia ehkä hieman enemmän kuin ilman sitä.

Toista vastaavaa, Met-RX AMPED ECN:ää otan nyt ja se ehkä hieman parempi kuin tuo NO. Mutta ei tämäkään minua henk. koht. hirveesti piristä. Mieli vaan pysyy skarpimpana läpi treenin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom