N-Large

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Elikkäs... kokemuksia kyseisestä tuotteesta

Onko toiminut miten ja onko ollut apua massan hankinnassa? Ja kuinka paljon painaa 1desi N-Largea?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Phase3 on kova sana :)

Kokemusta kummastakin. Hyvän makuista kumpikin ja ainakin Phase3 hyvän hintaista. Voi vetää sekä palautumisjuomana myös lisäproteiinijuomana aterioiden välissä.

N-Large on mielestäni maultaan hyvä, tosin ehkä hieman turhankin makeanlainen. Itselläni ainakin paino nousi ko. tuotetta käytettäessä helposti, vaikka en käyttänyt kuin palautusjuomana ja silloin tällöin aamupalan yhteydessä (tosin meikäläisellä paino nyt nousee ihan vaan ruokaa ajatellessakin).

En osaa sanoa, paljonko desi N-Largea painaa, mutta purkin mukana tulee mitta, jolla on helppo annostella jauhe. Itse laitoin palkkariin 2 mitallista ja puolisen litraa vettä.

Stailivirhe sanoi:
Kokemusta kummastakin. Hyvän makuista kumpikin ja ainakin Phase3 hyvän hintaista. Voi vetää sekä palautumisjuomana myös lisäproteiinijuomana aterioiden välissä.

Tähän tarkotukseen suosittelen kyllä ennemminkin vaikka calcium caseinatea.. aterian jälkeen kun vedät phase 3:sta, niin maltot tekee tepposensa..

Juu no bulkki päällä mä ainakin tarviin hiilareita, jotta paino kasvaa. Maltoahan se myös ns. massanlisäystuotteissa (ateriankorvikkeissa) on. Kaseinaatti on kyllä hyvä kanssa, mutta tällä hetkellä sitä ei minulla ole ja maitotuotteista tulee jo muutenkin yli 120g päivän proteiineista.

No nyt on ostettu, siisti liike oli kyllä

Tunsi muute ittensä aika helvetin pieneks siellä Miken ja jonku sen kaverin seassa :D

Kyllä N-Large on mulla ainakin toiminut ihan hyvin.. Oon ottanu vaan palkaarina ja 4 kiloo on tullu lisää painoa.. Eikä yhtään maha kasvanu :D

:kippis1:

Eipä mullakaan mitän pahaa sanomista oo N-Largesta, siinä on arvot kohillaan ja ihan hyvän makuista (ei tarvii irvistellä juodessa ;) )

Töpseli sanoi:
Kyllä N-Large on mulla ainakin toiminut ihan hyvin.. Oon ottanu vaan palkaarina ja 4 kiloo on tullu lisää painoa.. Eikä yhtään maha kasvanu :D

:kippis1:
;)

Otan nyt dietillä palautukseen 20g ion92 ja 80g N-largea. ja sit massakaudella 100-120g n-largea pelkästään ja molemmat toimii hienosti...

Boosteri sanoi:
Eipä mullakaan mitän pahaa sanomista oo N-Largesta, siinä on arvot kohillaan ja ihan hyvän makuista (ei tarvii irvistellä juodessa ;) )

Tuo pitää kyllä paikkansa ehdottomasti. Ainakin suklaanmakuinen on niin jumalaisen herkullista etten parempaa ole maistanutkaan. Suosittelen! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom