n. kahden kuukauden "pika kasvu" semi aloittelijalle

Eli siis homma ois nytte se että tässä oltas kesälomalla ja about. parikuukautta ehkä hiuka enemmänki ois tätä lomaa jäljellä, joten pitäs saada vain hiukan infoa siitä että pystyykö paljoakin parin kuukauden mittaisella sali reenillä kasvaa "semi karjuksi" :D ja siis kuulostaa varmaan aika epäolennaiselta mutta kysynpähän silti :D. Tässä pikkase sitä sali ohjelmaa/painoo yms.

Maanantai: Rinnat ja olkapäät
Tiistai:hauberit ja oikkarit
Keskiviikkona:Selkä (ylä sekä ala)
Torstaina:Jalat
Hartioita en laittanu ku ne vähä niiku tulee mukaan tossa olkapääreeneissä :D
paino:73kg
pituutta:173

Ja tosissaan oon jo aiemmin käyny salilla tuolla samalla ohjelmalla joka on perjaatteessa sekotusta gymlog videoiden opeista eli sieltä poimittuja liikkeitä ja sitten ihan omia "sekotuksia" sinne tänne, mutta niin olen siis käynyt tuollaisella "ohjelmalla" jo noin kolmisen kuukautta ja tulosta on jotenkuten tullut. Ja jos on vielä jtn kysymyksiä niin kysykää tuossapa se itse olennainen taisi olla.
Kiitokset jo etukäteen :)

ei susta heti isoa arskaa tuu:) mutta unta ja ravintoa kunnolla + oikein treenaat nii kyllä sitä tulee pikkuhiljaa. aloittelijathan kehittyy nopeemmin. jos on jonkun verran rasvaa niin sitäkin pudottamalla saa lihakset paremmin esiin ja "näyttää" paremmalta. pikku hiljaa pikku hiljaa...

Onko tää taas näitä karhumiehiä. Karjuks tulee syömälöä raakaa lihaa, joka treenissä pelkästään mavea kyykkyä ja penkkiä. Ruokajuomana tietysti olut.

Jepp näin arvelinkin mutta hyvä saada varmuus... Itelläni ei hirveää tietokantaa näistä asioista ole ja hyvä kun löysin tämänkin sivuston :) (kiitokset M&M gymlog videoille) Mutta nyt kun parisen viikkoa ei ole tullut salia käytyä kun muutin asumispaikkaa kesän ajaksi muualle ja on tää pari viikko tullu vedettyy sitä perus body-safkaa ja rasva rupee pilkottamaan niin saako sen ihan normaalilla reenillä ja semi bulkilla kuitenkin pois? tosin en ole bulkkaamassa millää hirveillä plussa kaloreilla enkä kyllä tuota syklittelyä millään jaksa vaikka jostain kuulinkin että se olisi jotenkin parempi??

Jepp näin arvelinkin mutta hyvä saada varmuus... Itelläni ei hirveää tietokantaa näistä asioista ole ja hyvä kun löysin tämänkin sivuston :) (kiitokset M&M gymlog videoille) Mutta nyt kun parisen viikkoa ei ole tullut salia käytyä kun muutin asumispaikkaa kesän ajaksi muualle ja on tää pari viikko tullu vedettyy sitä perus body-safkaa ja rasva rupee pilkottamaan niin saako sen ihan normaalilla reenillä ja semi bulkilla kuitenkin pois? tosin en ole bulkkaamassa millää hirveillä plussa kaloreilla enkä kyllä tuota syklittelyä millään jaksa vaikka jostain kuulinkin että se olisi jotenkin parempi??
lisää vaikka joku lenkki? tai muuta aerobista. no jos salilla pitää vauhtia yllä kuluttaahan se enmpi kaloreita

lisää vaikka joku lenkki? tai muuta aerobista. no jos salilla pitää vauhtia yllä kuluttaahan se enmpi kaloreita

Jep, muutenkin muuton tarkotuksena oli se että saisin tuota sali harrastusta harrastaa kun se tuntuu nii pirun hyvältä jälkeenpäin ku löytyy pumppi ja hyväolo tulee kun on jotakin kuitenkin tehny kuin istunu kotona tai kitannu ohrapirtelöö menemää puiston penkillä :D mitenkäs (sori menee aiheesta ehkä vähän) mikä on teiän mielestä sellainen suht. halpa ja hyvä body-safka? hyppäs vähän aiheesta...hehhe :D

Ei kyl parin kuukauden treenil paljoa saa aikaa, bodaaminehan on vuosien työtä. Itse treenannut 3 kk, massaa tullut 7kg, enkä nyt todellakaan näytä edes vähän karjulta.
Riippuu kyl paljon on jo ennalta massaa. Kuha vaa syö pluskaloreilla asti ja paljon roheiinia niin kyl lihaa tulee.
Ojentajat ottaa jonkun verran hittiä rinta treenistä penkkipunnerrus-liikkeissä, mutta itellä ei oo tätä ongelmaa.
hartiat eli varmaa tarkotat epäkkäiden ylempääpäätä? Mutta tulee niihinkin osumaa olkatreenis kun tekee shrugsei. Entäs vatsa?
Tässä on oma 4-jakoinen mitä olen tehnyt mutten käytä:
Kädet, olkapäät
Selkä, jalat
Rinta, vatsa
Forkut, epäkkäät
Tossa menee tolkuttomasti aikaa selkä, jalka päivänä korjaillaampas hieman;
1. Hauis, Ojentaja, (Forkut)
2. Jalat, epäkkäät
(3. - Välilepo päivä)
4. Rinta, olkapäät
5. Selkä, vatsa
Nyt on parempi; rinnan saa penkissä aika nopeesti tuhottua pakkotoistoilla kaverin kanssa. Vatsan saa tuhottua kans jalkojen nostelulla, mitä vähemmän kroppaa penkillä sen tehokkaammin. Olkapäät lämmitellään muutenki rintaliikkeitä varten niin hyvä treenaa ne samalla. Jos ei ole aikaa niin gymlogin 15min treenit, varsinkin epäkkäille suosittelen, polttaa aivoon asti. Kylikiä en ottanut huomioon, aika moni sanoo että PAH. Kyl niitä tulee jonkin verran selän ja vatsan kanssa. (otin ton ittellekki ylös nyt =D)

Tai sit kuuntele kokeneempia, aika paljon olen kyl tietoa näistä karttunut, on niin paljon kiinostusta lajiin.

Tuoha kuulostaa aika mainiolta tuo missä kolmantena välilepopvä.. kuitenkin kun kesä duunissaki on niin on sitä kyllä hiukan väsynyttä miestä kun kotiin tulee ja salille menee nini tuo välilepo tulee varmasti tarpeeseen, if you don't mind niin voisin kokeilla tuota... ja juu penkissä menee rinnat mukavasti paskaksi, ainoo ongelma että suurin osa kavereista on juuri sitä ikäluokkaa että se auto on se mikä miestä vie :D mutta jos joku viittisi viellä kertoa omaa kokemusta joistain hyvistä bulkki/body safkasta joka olisi hiukan edes edullista kun opiskelijana raha on pikkuisena esteenä :D siis en mikään sossupummi ole vaikka sieltä kelasta rahaa tuleekin mutta tuntuu ettei oikein rahat jostain syystä riitä? Itse luin täältä joku aika sitten että joku oli tehnyt jauhelihaa (400 - 700g) ja pydäriä ja heittäny keskenään ne ja voila! Oli kyllä äärettömän hyvää kun itse kokeilin :D mutta annos on se kaksi lautasellista :(

Juu, ja viel la-su saa olla rauhassa viel (lihas kasvaa levossa). onha gymlogeis foodcornereita, eipä tohon nyt mitään muuta keksi. Halvin maitorahka lidlistä milbona 12g protskua per 100g 95snt tais olla 500g, nestettä ei kannata valuttaa pois, ainakin raejuustossa siin on heraproteiinia. Maustaminen oman mauan mukaan, itse käytän kinuskia maksaa vaa 1e lidlistä ja sillä maustaa useemman satsin kuhan ei kauheesti tuhlaa.
Itse ruokana olen tehnyt ihan perus ruokaa, kanakastike + riisi, Spagettia reilusti jauhelihalla, pihviä + perunaa, lihapaistia (kestää kaun tehä mut ihan vitun hyvää), ja käytän melkein kaikissa ruuissa käytän kermaa niin tulee pehmeä maku.

Jess, kiitokset vastauksista auttoi paljon, ja juu nuo food corner sarjat on ihan hyviä mutta jotenkin vaan Se laiskuus tuntuu iskevän laittaessa :D tilli liha jakso oli kyllä parhain ;D

Itsellä salia takana reilu pari vuotta, joista aktiivista harjoittelua vuosi ja pari kuukautta 4-jakoisella ohjelmalla (ma,ti,to,pe treeniä, ke,la,su lepoa). Nyt alkaa kesäloma tämän kuun lopussa, ja käyttöön tulee sovellettu G-6:
- penkki
- pystypunnerrus kp
- hauiskääntö ez-tangolla
- kyykky
- vatsat
- mave (näillä läskeillä ei leukaa vielä vedetä).

Tähän perään sitten n. 20min aerobista joko juoksumatolla tai soutaen. Koko treeniin on varattu aikaa noin tunti.

Treenijako tulee olemaan seuraava:
ma – G6
ti – aerobinen 60min
ke – G6
to – lepo
pe – G6
la – lepo
su – lepo

Treenin etuja ovat mm. (omasta mielestäni) tehokkuus, nopeus, ja helppo progression seuranta.

Kyl mä voisin veikkaa et se on juurikin sitä :D

Ei _VOI_olla? Sama ku kippais suoraan hienot sokerit ja kermat rahkan sekaan, tulis halvemmaksikin, ainakin jos vaikka pelkät sokerit vaan laittaisi? :lol2: Mä taidankin mennä tästä fiksaan mun säälittävät terveys-iltarahkat perinteisin menoin funlightin huikealla makuelämyksellä maustettuna.

E: Toisaalta threadin otsikko oli "...pikakasvu semi-aloittelijalle" eli sikälihän kyllä rahkaehdotus kinuskikastikkeella toimii otsikon hengen mukaisesti, kasvua ON luvassa!

Back
Ylös Bottom