Eli siis homma ois nytte se että tässä oltas kesälomalla ja about. parikuukautta ehkä hiuka enemmänki ois tätä lomaa jäljellä, joten pitäs saada vain hiukan infoa siitä että pystyykö paljoakin parin kuukauden mittaisella sali reenillä kasvaa "semi karjuksi" :D ja siis kuulostaa varmaan aika epäolennaiselta mutta kysynpähän silti :D. Tässä pikkase sitä sali ohjelmaa/painoo yms.
Maanantai: Rinnat ja olkapäät
Tiistai:hauberit ja oikkarit
Keskiviikkona:Selkä (ylä sekä ala)
Torstaina:Jalat
Hartioita en laittanu ku ne vähä niiku tulee mukaan tossa olkapääreeneissä :D
paino:73kg
pituutta:173
Ja tosissaan oon jo aiemmin käyny salilla tuolla samalla ohjelmalla joka on perjaatteessa sekotusta gymlog videoiden opeista eli sieltä poimittuja liikkeitä ja sitten ihan omia "sekotuksia" sinne tänne, mutta niin olen siis käynyt tuollaisella "ohjelmalla" jo noin kolmisen kuukautta ja tulosta on jotenkuten tullut. Ja jos on vielä jtn kysymyksiä niin kysykää tuossapa se itse olennainen taisi olla.
Kiitokset jo etukäteen
Maanantai: Rinnat ja olkapäät
Tiistai:hauberit ja oikkarit
Keskiviikkona:Selkä (ylä sekä ala)
Torstaina:Jalat
Hartioita en laittanu ku ne vähä niiku tulee mukaan tossa olkapääreeneissä :D
paino:73kg
pituutta:173
Ja tosissaan oon jo aiemmin käyny salilla tuolla samalla ohjelmalla joka on perjaatteessa sekotusta gymlog videoiden opeista eli sieltä poimittuja liikkeitä ja sitten ihan omia "sekotuksia" sinne tänne, mutta niin olen siis käynyt tuollaisella "ohjelmalla" jo noin kolmisen kuukautta ja tulosta on jotenkuten tullut. Ja jos on vielä jtn kysymyksiä niin kysykää tuossapa se itse olennainen taisi olla.
Kiitokset jo etukäteen