Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kipi I
Onko muilla samaa ongelmaa että koko ajan närästää ja on ähky olo kun vetää safkaa minkä kerkee ja mikä vois auttaa vähempi syöminen ei onnaa :D
Originally posted by Tume
Paljoa en tiedä, mutta sen tiedän että proteiini liian suurina kerta annoksina aiheuttaa, ainakin minulla, närästystä. Ei kannata ainakaan yli 50 grammaa ottaa kerralla.
Originally posted by Kipi I
Onko muilla samaa ongelmaa että koko ajan närästää ja on ähky olo kun vetää safkaa minkä kerkee ja mikä vois auttaa vähempi syöminen ei onnaa :D
maizena jauhoa joka aamu veteen sekoitettuna. itse sain sillä todella pitkäaikaisen närästyksen loppumaan. muistaakseni 2kk putkeen söin sitä. nykyään närästää harvoin. ennen en pystynyt edes kaljaa juomaan kun rupes niin paljon sekin närästään, nykyään pystyy sitäkin juomaan ilman närästyksiä. ennen maizena kokeilua söin rennietä, mutta ei se auttanut kuin vähäksi ajaksi kerrallaan, lisäksi mulla on todettu tuo refluksitauti mutta tuon maizena session jälkeen lähes jokapäiväiset närästykset lähti.