Nänneistä

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Joo, elikkä onko teillä kokemusta sellasesta ongelmasta ku 1-2pv rintapäivän jälkeen nännejä alkaa särkemään/kirvelemään, tuntuu t-paidan kangaskin hemmetin epämukavalta.

Mitään epätavallista en oo tehny, kevyen viikon jälkeen eka kunnon treeni, joskus aikasemminki on kirvelly tolleen mut ei ehkä ihan näin pahasti...

johtuuko varmasti rintapäivästä? nimittäin itellä joskus aikanaan oli joku t-paita missä oli joku prkleen brodeeraus tossa nännien kohalla ja sit niitä alko kirvelee :(

bepanthen_wunduheilsalbe.jpg

auttaa joka vaivaan :D

Tai sitten gynot..?

Gynon alut voi tietenkin olla mahdolliset, varsinkin jos kutisee. Tarkkaile niitä nännejä, et alkaako sinne puskee jotain kovempaa pahkuraa.

No gynoihin en usko, joskus niitä seurasin ja ihan normaaleilta vaikuttanu.

Jos takin läpi/välistä pääsee vähän viileetä ilmaa ni fiilis on vähän sama ku laittas haavaan suolaa.

Pakko kommentoida tähän:D, on äärimmäisen ihanaa kun moottoripyörällä ajaessa on kylmä ja paita hankaa rusinoiksi menneisiin nänneihin, kylmä ilma+iho puhki=ihankun olis joku tosi ohut kirvelevä haava kun vähänkin osuu paitaan:curs:

Pakko kommentoida tähän:D, on äärimmäisen ihanaa kun moottoripyörällä ajaessa on kylmä ja paita hankaa rusinoiksi menneisiin nänneihin, kylmä ilma+iho puhki=ihankun olis joku tosi ohut kirvelevä haava kun vähänkin osuu paitaan:curs:

Sama fiilis, pelkkä kosketus sattuu ihan vitusti.

Tiedä sitte vaikka repeytyis pikkuhiljaa nänni kahtia kovissa treeneissä = raskausarpi keskellä nänniä?

Ja rintatreenissä mulla oli pehmeekankainen tanktoppi päällä + iso t-paita joten t-paidan leimastakaan tuskin tuli.

vähän offtopiccina, mutta tietääkö kukaan mistä johtuu, että mulle tuli gyno vasempaan nänniin, vaikken ikinä ole kuuritellutkaan?

oli n. pari viikkoa toi nänni kipeä ja sitten tuli muutamassa päivässä semmonen kolikon kokonen gyno tonne :( ruman näkönenkin jo. oikeassa tosiaan ei siis ole mitään (ainakaan vielä)

vähän offtopiccina, mutta tietääkö kukaan mistä johtuu, että mulle tuli gyno vasempaan nänniin, vaikken ikinä ole kuuritellutkaan?

oli n. pari viikkoa toi nänni kipeä ja sitten tuli muutamassa päivässä semmonen kolikon kokonen gyno tonne :( ruman näkönenkin jo. oikeassa tosiaan ei siis ole mitään (ainakaan vielä)

Kyllähän noita gynoja voi tulla natuille yhtälailla kun dropittajillekin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
nojoo mutta mikä siihen on syynä, sen vaan haluaisin tietää. ei kuitenkaan miltään maailman yleisimmältä jutulta vaikuta.

Teini-ikä. Itelläki ollu varmaan kolme vuotta jo pienet gynot. Niiden pitäs sit ajan myötä hävitä.

Teini-ikä. Itelläki ollu varmaan kolme vuotta jo pienet gynot. Niiden pitäs sit ajan myötä hävitä.

jep no sulla tuli ne teini-iässä. kohta 19-vuotias jätkä nyt tuskin voi sen piikkiin laittaa. ja mitä mä olen lukenut niin lääkärit vaan sanoo että ne häviäis ajan myötä, mutta kuulemma ne on ja pysyy aina ja ikuisesti 8)

muttajuu offtopic loppuu mun osalta

Mulla oli kanssa siinä 15-16v suurentunut rintarauhanen (yleislääkärin mukaan) toisessa nännissä. Saakelin kipeä se oli, mutta lähti vuodessa parissa pois. Johtuisiko hormonaalisista muutoksista näin maalaisjärjellä ajateltuna.

PS. Se on sen merkki, että munat tippuu pois ja estrogeeni korvaa elimistössä testosteronin.:)

edit_ Eikä se teini- ikä lopu siihen 18 ikävuoteen, kyllä niitä muutoksia kropassa voi tapahtua sen jälkeenkin. On ihmisiä joilla murrosikä alkaa todella myöhäisessäkin vaiheessa.

edit2_ Tässä ote Wikipediasta

"Gynekomastia on tila, jossa miehen rinnat ovat suurentuneet normaalista. Se on yleinen murrosiässä ja monesti huolestuttaa murrosikäisiä poikia. Yli kaksi vuotta kestänyt gynekomastia tuskin täysin häviää, mutta useimmiten tila on ohimenevä.

Gynekomastiaa voi esiintyä paitsi murrosiässä myös vastasyntyneillä poikavauvoilla ja vanhoilla miehillä. Kaikissa tapauksissa on usein kysymyksessä sukupuolihormonitasapainon heittelyt, ainakin kahdessa ensimmäisessä myös kudosten hormoneihin reagoinnin muutokset. Joskus gynekomastia johtuu Klinefeterin syndroomasta.

Rinnat voivat olla suurentuneet myös rasvakudosylimäärän vuoksi, jolloin hormonitoiminnalla ei ole samaa merkitystä. Jos gynekomastia on rasvakudoksen ylimäärää, se saattaa kadota myös laihduttamalla. Jos rasvakudosta on paljon, rinnat saatetaan leikata.

Myös hormonien, tai runsas alkoholin käyttö saattaa aiheuttaa gynekomastiaa."

Kananttaa myös tarkkailla miten sen tangon laskee rintaan... Helposti nännit arkana jos runnoo esim penkkiä väärällä tyylillä (liian voimakas tiputus rinnalle tai hankaava liiike)

jep no sulla tuli ne teini-iässä. kohta 19-vuotias jätkä nyt tuskin voi sen piikkiin laittaa.
Teini-ikähän käsitteenä loppuu vasta 19 vuoden jälkeen.
Enihuu, parikymppiselläkin voi aivan hyvin tulla gynoa. Ei se ole taivaisiin kirjoitettu totuus että gynot / mikään muukaan ruumiin muutos tapahtuu juuri n. 15-16 iässä.
Kuten jo ylempänä onkin mainittu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom