Mike sanoi:Jeesus pelasti minut
Näin se on, väsyin metallimusiikin tummuuteen ja viimeisen korsi kekoon oli Nigt Vishyn vokalistin pois potkiminen,.. lysähdin polvilleni ja käteni asettuivat rukousasentoon... jeesus, pelasta minut....
Hulkki sanoi:Antakaa vihjeitä treenitauon jälkeiseen uudelleen alotukseen
No niin, olen laiskuutani pitänyt viimeisen 5kk treenilepoa. Rasvat pääsi kohoamaan 20%:iin mutta kyllä se kalja maistuikin, ja perkules, sain muijakaverin raskaaksi vihdoinkin! :whip:
Kannataisiko minun treenata nyt volyymishittiä vai tomipumppia? Auttakaa..
neutraali sanoi:Dieetin päätös lähellä
Takana on nyt 40 viikon dietti, painoni putosi 130 kilosta 75:een, nyt alkaa olla tiukkuutta jo pikkusen. Vielä 20 viikoa niin olen valmis body fitness kisoihin joita olen hartaasti odottanut. Kisavalmisteluissa auttoi treenien osalta Tomi ja aeroobisen tanssin osalta Dragon. Tulevaisuudessa minä .........
Tomi sanoi:Penkkipaidan oikeaoppinen käyttö
Viimeistely treeneissä WBS-liiton penkkikisoihin huomasin että nännien alle kannattaa paittaa pari tippaa pikaliimaa ettei paita heilahda vasemmalle 250 kg kokeilunoston kohdalla niinkuin minulle kävi. Toki voitelu meritursaalla olkapäiden kohdalla auttaa myös mutta suosittelen pikaliimaa. 3*3*3 on muuten paras syklitys ja sen ........
Tämmöstä shittiä... jatkakaa