Näitä threadeja et tule näkemään (huumor..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Jeesus pelasti minut
Näin se on, väsyin metallimusiikin tummuuteen ja viimeisen korsi kekoon oli Nigt Vishyn vokalistin pois potkiminen,.. lysähdin polvilleni ja käteni asettuivat rukousasentoon... jeesus, pelasta minut.... :worship:

Hulkki sanoi:
Antakaa vihjeitä treenitauon jälkeiseen uudelleen alotukseen
No niin, olen laiskuutani pitänyt viimeisen 5kk treenilepoa. Rasvat pääsi kohoamaan 20%:iin mutta kyllä se kalja maistuikin, ja perkules, sain muijakaverin raskaaksi vihdoinkin! :whip:
Kannataisiko minun treenata nyt volyymishittiä vai tomipumppia? Auttakaa..

neutraali sanoi:
Dieetin päätös lähellä
Takana on nyt 40 viikon dietti, painoni putosi 130 kilosta 75:een, nyt alkaa olla tiukkuutta jo pikkusen. Vielä 20 viikoa niin olen valmis body fitness kisoihin joita olen hartaasti odottanut. Kisavalmisteluissa auttoi treenien osalta Tomi ja aeroobisen tanssin osalta Dragon. Tulevaisuudessa minä .........

Tomi sanoi:
Penkkipaidan oikeaoppinen käyttö
Viimeistely treeneissä WBS-liiton penkkikisoihin huomasin että nännien alle kannattaa paittaa pari tippaa pikaliimaa ettei paita heilahda vasemmalle 250 kg kokeilunoston kohdalla niinkuin minulle kävi. Toki voitelu meritursaalla olkapäiden kohdalla auttaa myös mutta suosittelen pikaliimaa. 3*3*3 on muuten paras syklitys ja sen ........

Tämmöstä shittiä... jatkakaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Marchi sanoi:
Minä en ymmärrä naisia
Mä en ymmärrä mitä naiset haluavat, enkä tiedä mistä asioista he seksissä pitävät....
Fridrik sanoi:
Homous onkin ihan jees
Homoseksuaalisuus on hieno asia, ei siis ole häpeällistä olla homo olla homo olla homo...
Pexxi tai Pro-Pain sanoi:
Kehonrakennusuutiset ei kiinnosta mua pätkääkään
Voisitteko olla postaamatta näitä uutisia bodymaailman tapahtumista, koska mulla tulee korvista ulos noi jutut. Siis mikä niissä oikein kiinnostaa? Kysyn vaan...
Juuh.

IronChief sanoi:
Ette jätkät ikinä usko. Mä olen lopettanut tatin kurituksen. Joojoo... ...deletoin loputkin mimmilinkit koneeltani. Jotenkin vaan tuntui siltä, että naiskauneus ei enää edusta mun silmiin sitä, mitä mä haen. Hetken olenkin jo väijynyt uusia timmejä jannuja Kuvat-osiolta. Nuoret kundit jotenkin vaan kolahtaa nykyään paremmin. Ei mitään eroottista, sillee henkisesti vaan. Tiättex?

With :haart: ,

Aimo

Ps. Lissee :kuvia:

Hulkki sanoi:
Aloitan roinauksen
Jees, eli ensi viikolla pärähtää mälli päälle. Joku peelo tuolla dopingpuolella ehdotteli jotain mietoja akkasettejä, mutta mä ajattelin, että isostihan se iso hevonen pieree ja löin kasaan oikein reilun satsin. Viikossa otan 2000 mg Testeniä, 700 mg Winstrol Depotia, 800 mg deksua, 64 IU kasvua, 35 kpl Oxyja, 350 IU insua ja yhden tabletin HICA:aa. Ampuukohan tuo yli tuon HICA:n osalta? Tätä siis 6 kk ajan ja sitten parin viikon tauko ja sen jälkeen natuna ja hyvällä omallatunnolla Classic Bodybuildingiin.
...

Hulkki sanoi:
Onko kellään kokemuksia näistä Ompuista? Feikkejä?

omnadren.JPG

-Marchi- sanoi:
Aitoja on ja potkii ihan vitusti. Mulla meni viime 32 viikon setissä noita samoja Omppuja gramma viikkoon. Penkkitulos nousi 2.5 kg (60-62.5 kg).

JJJ sanoi:
Musta nyt on vaan ihan saatanan typerää yleensäkään käyttää mitään lääkeaineita kehonrakennuksessa. Pitkäjänteisellä treenillä päästään samoihin tuloksiin ilman lääkeaineita. Ja kyllä, vitun isoja ja vitun kireitä kavereita löytyy myös natuista. Puhdas urheilu on muutenkin kaunis asia. Lopettakaa tommoset hömpötykset.

Ei herneitä...

joo
Hulkki sanoi:
Ei vois vähempää enää kiinnostaa eri kyykkyjen hormonaaliset vasteet.. löin just ojentaan pari amppia sustaa ja decaa, huomenna alkaa kuuri winsuilla ja sitten kasvut ja insu kehiin! siinä on hormonaalista vastetta tarpeeksi saatana! 2006 Classic BB:ssä nähdään kenellä ei niitä jalkoja ja käsiä ole!! :curs:

edit: jahas, olin sit niin hidas että tätä kirjoittaessani tulikin jo pari muuta viestiä hulkista ja roinaamisesta :D ois pitäny arvata :)

mr. perfect sanoi:
joo

edit: jahas, olin sit niin hidas että tätä kirjoittaessani tulikin jo pari muuta viestiä hulkista ja roinaamisesta :D ois pitäny arvata :)
Joo, Hulkki on ihan liian helppo aihe. Sama kuin ampuisi kaloja tynnyristä Apilaksella.

Mike sanoi:
Parhaat paitapenkkaukset top 5
Woot! Tässäpä teille sioille parhaat rytkypenkkaukset paitojen kanssa, ei mitään hikistä raw-pelleilyä vaan kunnon kolminkertaset farkkupaidat repeilee - meininkiä! Tästä meikä diggaa!

:rolleyes:

Originally posted by Merzi:

Jeesatkaa hei ämmät hei. Mä vedin just neljä päivää putkeen viinaa ja nyt ei vittu edes bentsot auta. Mullon ihan semmonen fiilis, että mä oon taas käynny laittaa jotain ventovierasta steissimavalla pataan

Originally posted by Gilly:

Jos se oli joku vitun sosionomi, niin toivottavasti kusit päälle. Ihminen on vittu ite vastuussa ittestään. Vituttaa semmoset saatanan paapojat

Originally posted by Vilmis:

Mä skodasin vittu yhden fitnesskanan äijän kerran. Sain siltä kyl sit varmaan jonkun tippurin. No vittu muijat, atnibioteil ne ain lähtee...vai mitä vitun bents...butaania ne on ku vedetään allerkioihin...kiäh, kiäh...

Originally posted by Miss Evil Eve:

Voisitteko nuoret naiset lopettaa nuo räävittömyydet. Rakastelu kuuluu avioliittoon...

Että näin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom