näistä massajuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

mxm

Ostin tuossa jokin aika sitten dekstroosia, maltoa, SF-Proteinin Hera Flavouria ja kreatiinia. Tarkoitus olis saada tuo paino nousuun ja mieluiten massan muodossa. Miten saisi näistä eineksistä sekoitettua järkevän massajuoman, jonka voisi kerran päivässä kiskaista naamaan?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse laittaisin vaikkapa 2 ruokalusikallista proteiinia, 4 maltoa, yhden dekstroa ja sitten sen 20g kreatiinia. Viikon jälkeen kreatiiniannos puoleen(10g) kahden viikon ajaksi, jonka jälkeen 2 viikon tauko ja jälleen krea mukaan. Eise ole niin justiinsa, kuinka paljon mitäkin laitat, massajuomiin hiilihydraattia enemmän kuin proteiinia, dekstroa siksi niin vähän, että vaikka se parantaa kreatiinin imeytymistä, ainakin joidenkin mukaan, tuo se myös vyötärön ympärille läskiä liian paljon käytettynä. Dekstro kun on pelkkää sokeria.

Niinhän tuo dekstro tosiaan sokeria on. Kreatiinia mä oon ottanut jo kuukauden verran ja pian on tauko edessä, kunhan saan tuo purnukan loppuun vedettyä. Mistä malto on tehty, onko sekin jonkin sorttista sokeria? Maissimaltrodekstriini lukee kyljessä mut ei se kyl mulle juuri mitään sano.

mxm sanoi:
Tarkoitus olis saada tuo paino nousuun ja mieluiten massan muodossa.

:lol2: En tunne ketään, jonka paino olisi noussut, mutta massa ei. Tarkoitit varmaan 'lihasten muodossa'.

Varma malto massun saanin resepti :D

1 osa protsukuu 4 osaa maltoa :O

eli suurin piirtein 50g protskuu ja 200g maltoo toista tulee aika kova insuliini piikki mut paino nousee aika haipakkaa ku orjallisesti ton ryystää päivittäin :)

ja kun tota kreatiinia ottaa nii kannattaa vähentää kahvin tai yleensäkkin kofeiini käyttöä
esim 4 - 5 kuppiin päivässä...

MUTU "kreatiinia kannattaa vetää jotain 5g ennen treeniä ?! ja toiset palautus juomas"

MUTU2 "toi 20g eka viikko kreaa on aivan sama suurin piirtein mitään hyötyä ole... "

Zamp sanoi:
dekstroa siksi niin vähän, että vaikka se parantaa kreatiinin imeytymistä, ainakin joidenkin mukaan, tuo se myös vyötärön ympärille läskiä liian paljon käytettynä. Dekstro kun on pelkkää sokeria.

Ettei kellekään jää epäselväksi, niin dekstroosi ja maltodekstriini on jenkkakahvojen saamisen kannalta ihan se ja sama asia. Älkää uskoko lisäravinnevalmistajia, maailmassa ei hitaasti verensokeria nostavaa maltoa olekaan (kun malto on vain pidemmissä ketjuissa olevaa glukoosia).

Back
Ylös Bottom