Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jarppi tuli tänään töllin alkosta lasten rattaiden kanssa klo10, avasin vielä ovenkin :)

Santahaminaan tuli 12.7 alokkaiksi salkkareiden joonatan ja konsta. Roinatan 1. Jk:ssa ja Konsta meikäläisen komppaniassa eli Spolkissa. Itse oon alikessuna. Niin joo ja BB-Einari aukissa alokkaana.

Pietiläisen Kyöstin eli legioonalainen Petersin kanssa on tullut istuttua muutamat kahvihetket viikon sisällä Karhulassa. Mukava typpi!

Joku aika sitten jumbossa Myllyrinteen ja tuijotti suoraa mua silmii, eikä mitenkää ystävällisen tuntuisesti :lol2: Töissä tulee aina välil jotain kuuluisuuksia. Amin käyny pari kertaa ja yks päivä Pasi Nurminen.

Eilen töistä kotiin tullessa kävelin pitkään Sakke Pietilän vieressä/takana.

JS 16 ( Jaakko Salovaara) tuli vastaan aamulla flamingon parkkihallin ovella, kun lähdin salilta. On se pien ukko

~1½ viikkoa sitten Kiira Korpi käveli ohi Tampereen Plevna ulkopuolella. Taisi olla se sen ulkomaalainen Arthur mallipoika mukana.

Nyt vasta tuli muistettua tämä ketju kun nousi taas ylös, niin täytyy heittää havainto: Mike spotattu fitness expossa lauantaina kolmen maissa kävelemässä portaat alas aulaan

Tapasin viime vkloppuna Nightwishin Tuomas Holopaisen kaverien luona. Enkä edes tunnistanut sitä vaikka itsensä esittelikin. Himassa sit kyselin ukolta että oliks se "joku" kun näytti niin tutulta. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom