Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikko sitten vkiikonloppuna (lauantai?) näin sen Suomen Huippumalli haussa -ohjelman kuvaajan. Istui Helsingissä jossain terassilla. Kuulema sellainen terassi missä usein jotain julkimoita istuu. Paikkaa en sen tarkemmin osaa sanoa, mä olin vaan tyhmä turisti jota raahattiin ympäriinsä :D

Martina Aitolehti lenkkeili koiran ja rattaiden kanssa hietsussa lauantaina vastaan.

Vittu meikä alkaa olee salkkaribongari. Joten eilen stadin isoroobertinkadul salkkareiden peppi, jiri ja venla röökillä. Tottakai mentii juttelee mut nehän lähti nopee. :D. Sit sain eilen tietää et frendi asuu johanna tukiaisen seinänaapurissa. Asuvat siis jollaksessa.
Noi taitaa hengata enemmänkin yhdessä. Bongasin nimittäin saman trion Vantaan Jumbossa muutama kuukaus takaperin.

Aino-Kaisa Saarinen hengaili reppu selässä jotenkin masentuneen näköisenä Eteläisellä Rautatiekadulla Stadissa tänään. On se kyllä suhteellisen pienikokoinen mimmi.

Näin viime viikolla Ville Myllyrinteen, pyysin nimmarin (miehelle). Nyt mulla on jääkaapin ovessa lappu, jossa lukee "Haista sinä XXX paska! T: Ville Myllyrinne".

Markus Pöyhösen ja Henry Saaren näin lukion risteilyllä 'bout 1½v sitten. Muita ei tällä hetkellä mieleen sitten tuukaan.

Oon melko varma et näin töihin mennessä jokunen viikko sit Tony Iommin ajavan pientä sinistä Fordia. Nimenomaan työpaikan paikotusalueella Olkiluodossa. Tulot on niin heikot ilmeisesti et täytyy tulla revisioon. Helpon tunnistamisen ehkäisyksi vaihtanut perussiniset rillinsä normaaleihin.

Näin viime viikolla Ville Myllyrinteen, pyysin nimmarin (miehelle). Nyt mulla on jääkaapin ovessa lappu, jossa lukee "Haista sinä XXX paska! T: Ville Myllyrinne".

Voi kun mullakin olis tommonen muija...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom