Näin sen julkkiksen... ehkä

Pauli Aalto-Setälä tai ainakin joku hyvin pitkälti samanlaiset kasvonpiirteet omaava ukkeli oli tänään Mäkelänrinteen salilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jutta Gustafsberg oli samaan aikaan salilla tässä yks päivä.

Salkkareiden Ossi about 1kk sit. Kultsan suunnalta tuli eli PM-kisoissa oli varmaan käynyt piipahtamassa.

Tapasin viime vkloppuna Nightwishin Tuomas Holopaisen kaverien luona. Enkä edes tunnistanut sitä vaikka itsensä esittelikin. Himassa sit kyselin ukolta että oliks se "joku" kun näytti niin tutulta. :)

Ihan totaalisen :offtopic: mutta Tuomas on joskus ajanut mun kelkalla:lol2:

Jatkakaa:piis:

Pari viikkoa sitten ainakin duudsonien Jukka ja Jarno L, Sedu Koskinen, Paleface, Peter Fryckman, Jaajo Linnonmaa, Mikko Leppilampi, Antti Luusuanniemi The Tigerissa bilettämässä (mun kanssa :D)

Pari viikkoa sitten ainakin duudsonien Jukka ja Jarno L, Sedu Koskinen, Paleface, Peter Fryckman, Jaajo Linnonmaa, Mikko Leppilampi, Antti Luusuanniemi The Tigerissa bilettämässä (mun kanssa :D)

Jaajo tuli kerran Kampissa vastaan treenikassi olalla. Olin yllättynyt miten isokokoinen jantteri kyseessä. Ei siis lihaksikas jne vaan perus köriläs, hiton pitkä ja silleen.

Pari viikkoa sitten Anu Harkki kävi perheensä kanssa Itiksen Prismassa mun kassalla. Ja viime viikolla Markus Pöyhönen kans mun kassal prismas ostamas Gainomaxei.

Jokunen viikko sitten bongattu Jussi Lampi Seinäjoen K-supermarketis...nahkarotsi päällä, hitto se on kyllä aika körmy ukko :D Viime vloppuna tangokuningas Marko Maunuksela? (muista edes nimeä tarkkaan :D) seikkaili mun vierellä Cittarin leipäosastolla.

Lorenz Backmanin näin sen kämpillä tänään, oli lasten kanssa etu-töölössä.

Markus Pöyhösen näin eilen liikuntamyllyssä..

onhan noita muutamia tullu pongattua.

Jarkko Immonen kylän raitilla kävelemässä
Saku koivu jossain jäähallissa (kuopioossa)
pete parkkonen
motoriikka miikka :D
Juho Hänninen

noin viikko sitten tapahtui tämä hetki joka oli kuin taikaa,tapasin itse jari litmasen tämä ainutlaatuinen hetki ikuistettiin myös kaverikuvalla! Se on käsittämättömän hieno tunne tavata henkilö jota on ihaillut niin kauan kuin muistaa.Koko keho jämähti syväjäähän kun jari kirjotti nimmarin mun paitaan ! :)

Ismo Alanko treenailee ainakin toisinaan samalla salilla. Viimeksi eilen sattui olemaan samaan aikaan.

Pakko mainita. Olipa eilen Tuurissa itse Keskinen sopivasti hiprakassa keskellä kirkasta päivää ;) Takkikin uusinta muotia, melkoinen pisnesmies...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom