Mysli, bodarien musta kulta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei myslistä paljoa proteiinia tule.. parempi jos vedät myslien lisäksi (tai joukkoon niinkuin itse teen) vaikkapa purkin maitorahkaa.

Ja kokeileppas kaurapuuroa raejuuston kanssa , ite pidän siitä.. perkeleen hyvää :D

Mä taas oon tykännyt syödä kaura-soijarouhepuuroa. Se on ihan syötävää kun sitä maustaa vaikka marjoilla ja soija on muutenkin hyvä proteiinin lähde. :)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itsekkin olen siirtynyt käyttämään mysliä aamupalana. Painoa pitäisi saada lisää.

Väsään aamupalan about näin:
-Goody Special Mysli (Lidl, se sininen pussi missä pähkinöitä joukossa) - tätä runsaasti
-Special K Classic Murot (nämä ei vissiin ole niitä kaikkein sokerisimpia) - tätä pieni määrä
-Kourallinen mansikoita
-Puolikas banaani (pilkottuna sekaan)
-Runsaasti maitoa

+ Monesti myöskin kuppi kahvia

Tietty tämä kärsii vähän ton proteiinin suhteen. Oheen voisi juoda proteiinijuomankin, mutta en ole ollut ihan niin tarkka. Juon sen monesti sitten välipalalla. Terveellisyyttä en tämän suhteen ole niin tarkkaan tutkinut, että osaisin sanoa, että se on parhaita aamupaloja mitä voit syödä.. joku sanokoon jos huomaa tässä olevan pahoja puutteita. :hyper:

Menee paremmin alas ja maistuu paremmalta kuin puuro (omasta mielestä), mutta makuasioita :pano:

Mysli on hyvää, mutta monesti noissa valmismysleissä on liikaa lisättyä sokeria. Salin jälkeen tulee joskus vedettyä kulhollinen X-tra mysliä, sekaan vähän pellavansiemenrouhetta, maitorahkaa ja loraus maitoa.

Itsekkin olen siirtynyt käyttämään mysliä aamupalana. Painoa pitäisi saada lisää.

Väsään aamupalan about näin:
-Goody Special Mysli (Lidl, se sininen pussi missä pähkinöitä joukossa) - tätä runsaasti
-Special K Classic Murot (nämä ei vissiin ole niitä kaikkein sokerisimpia) - tätä pieni määrä
-Kourallinen mansikoita
-Puolikas banaani (pilkottuna sekaan)
-Runsaasti maitoa

+ Monesti myöskin kuppi kahvia

Tietty tämä kärsii vähän ton proteiinin suhteen. Oheen voisi juoda proteiinijuomankin, mutta en ole ollut ihan niin tarkka. Juon sen monesti sitten välipalalla. Terveellisyyttä en tämän suhteen ole niin tarkkaan tutkinut, että osaisin sanoa, että se on parhaita aamupaloja mitä voit syödä.. joku sanokoon jos huomaa tässä olevan pahoja puutteita. :hyper:

Menee paremmin alas ja maistuu paremmalta kuin puuro (omasta mielestä), mutta makuasioita :pano:

noi lidlin myslit (sininen ja vihreä pussi) on must parhait myslejä:)

Mikä ihmeen musta kulta? Myslihän on ruskeaa?
Olkoonkin, että ketjun otsikko on 8v takaa, haluan vastauksia!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainoot kokemukset mysleistä on sellaset sokerimössöt mitä ei edes pysty syödä... Pitääpä koittaa ettiä sellasta kunnon kamaa.

Mulla kans kunnes löysin finaxin Bran-myslin. 15g sadassa kuitua ja sokeria vaan 1g. On ihan hyvää maustamattoman jugurtin kanssa :) Kannattaa kokeilla.

Mulla kans kunnes löysin finaxin Bran-myslin. 15g sadassa kuitua ja sokeria vaan 1g. On ihan hyvää maustamattoman jugurtin kanssa :) Kannattaa kokeilla.

Löysin samaisen tavaran tän ketjun ekan sivun avulla, on kyllä hyvää ja ravintoarvot näyttäis olevan kohdallaan. Eihän toi 850g säkki tainnut maksakaan juuri mitään mihin tahansa kelloggseihin verrattuna.

Mitä pakkiksen raati sanoo näistä "mysleistä"?
Vitalis Crunchy Plus Double Chocolate 450g - Dr. Oetker

Oli halpahallissa tarjouksessa 2e ja tarttu mukaan. Nää on aivan liian hyviä! :D
Maustuu liian hyvältä "bodaajan ruuaksi". Onko tämä liian hyvää ollakseen totta ja kannattaa suosiolla vaihtaa toiseen mysliin syystä x?

Vertasin tätä Pirkka hedelmä mysliin ja ainut "huonous" näyttäs olevan näissä, että rasvaa 20g joista puolet on vielä huonoja rasvoja. Toisaalta puolet on hyviä..;)

Saako tämä mysli pakkiksen hyväksyntää?

No kyllä ainakin ite hyllyyn jättäisin.. 100g mysliä on 25g sokeria.:D söisit hyvä mies puuroo ja sekotat siihen vaikka mehukeittoo ja oliiviöljyä.;)

Itekin tykkään myslistä todella paljon ja onkin tullut syötyä lautasellinen aamupalaksi jo melko pitkään, merkkiä välillä vaihdellen. Eniten oon suosinu just tuollaisia jossa on jotain pähkinöitä ja hedelmää muka mukana ja ajatellu että ne ois ihan ok, mutta nyt on tullut myös itellä havahduttua tuohon sokerin määrään noissa. Esim. tällä hetkellä kaapissa Rainbow Hedelmä & Pähkinämysli, 25g sokeria / 100g... :eek: Siis neljännes pussista, järkyttävää. Jatkossa täytynee hankkia jotain tollasta jossa on vain noita hiutaleita ja leseitä tai siirtyä muihin juttuihin aamulla.

Vaikka oon yrittänyt aina valita vähäsokerisia myslejä alko toi asia kaiveleen nyt todenteolla. Myslistä on tullut tärkeä osa aamupalaa ja välipaloja rahkan kanssa eikä siitä oikein vois luopuakaan. Kokeilin nyt tehdä ite sitä ensimmäistä kertaa ja tuli todella hyvää. Jos makeutta haluaa lisää voi aina lisätä joukkoon kuivattuja marjoja tai vaikka kunnon hilloa. Ite löysin K-kaupasta jotain saksalaista, jossa marjoja 70% kun yleensä niitä on 30-50%.

Eli siis kaurahiutaleet uuniin 10-15min, että rasvan maku vähän häipyy. Siemenet (pellava, kurpitsa ja auringonkukka) ja pähkinät (lidlin mixed nuts) vähän pienemmiks ja sekaan sopivasti kuivattuja karpaloita. Rahkaa ja luonnonjugua päälle ja lusikallinen hilloa. Aivan helvatan hyvää, tällä painaa auringonlaskuun.

Back
Ylös Bottom