Mysli, bodarien musta kulta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aikaisemmin tuli vedettyä kyllä sekä mysliä että kaurapuuroa, nyttemmin vanhana ja mukavuudenhaluisena aamun myslisetti sisältää puolet Perhemysliä ja puolet Rainbown omena-kanelimuromysliä ja päälle proteiinijauhoa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mysli on hyvää ja varmaan ihan terveellistäkin. Minun kokemuksen mukaan se vaan on todellista lihotusruokaa, syönkin sitä aamu- ja välipalaksi aina jos haluan saada painoa ylöspäin.
Dieetillä syön aamupalaksi kaurapuuroa jossa on REILUSTI voita päällä (enkä sitten tarkoita "sellaista" voisilmää). :rolleyes:

B.O.S.S. sanoi:
Näringsvärde per 100 g:
Energivärde .......................... 1350 kJ (320 kcal)
Protein .......................................................... 10 g
Kolhydrat ..................................................... 62 g
varav sockerarter ..................................... 1,0 g
Fett ............................................................... 3,0 g
varav mättat fett ...................................... 0,4 g
Kostfiber ................................................... 20,0 g

Ovatko nuo hiilarit sitten minkä laatuisia? Yhtä laadukkaita (=hitaita), mitä kaurassa?

jolo sanoi:
Ovatko nuo hiilarit sitten minkä laatuisia? Yhtä laadukkaita (=hitaita), mitä kaurassa?

Etsi tuolta aiemmin postaamastani linkistä (lähde samasta taulukosta jota quottasit) mitä ko. sekotus sisältää eli ainesosat.

Siinä on nopeitakin hiilareita (mm. riisi) mukana, mutta tuo kuitu 20% ja sokereita per hiilarit 2% antaa hyvän osviitan. HUOM: tuossa postaamasssani taulukossa on virhe, paketin mukaan sokerit on 2%.

Ei tuo täydellistä ole jos kaikki nopeammat hiilarit pelottaa, mutta kauran ja tuon väliseen suhteeseen en osaa kommentoida, pitäisi saada kummankin GI-luku, eikös vaan? Jos jollain nämä on heittää tai jaksaa etsiä niin olisi kiva tosiaan tietää.

B.O.S.S. sanoi:
Finax Branmuesli+. Loistava tuote, muutenkin kuin jo mainittujen ravintoarvojen puolesta ja maku 9½.
Tuliks tää nyt jo mainittua että onko tää ihan normaalia K-kauppakamaa vai pitääkö ettiä jostain Lidlistä tms?

- Pete

petrijr sanoi:
Tuliks tää nyt jo mainittua että onko tää ihan normaalia K-kauppakamaa vai pitääkö ettiä jostain Lidlistä tms?

- Pete

Ei oo Lidl:n eikä minkään muunkaan kaupan oma merkki, vaan löyty ainakin melkeen joka kaupasta.

Ite korvasin just muroni Euro shopperin hedelmämyslillä.. TOSI halpa vaihtoehto :)

sisältää seuraavaa 100g --->
energiaa: 1375 KJ / 325kcal
Proteiinia: 9,6g
Hiilihydraattia: 61,5g
Rasvaa: 4,5g

Maidon ja jugurtin kanssa nam nam nam nam. :rolleyes:

joo, tuo "puunkuori" :) (Shredded Wheat) ja talkmuro on kyllä hyvää tavaraa. Niissä on sokeria saman verran kun tavallisissa muroissa on kuituja ja kuituja saman verran kun muissa on sokeria..
Makeuttahan saa jokainen lisätä mielensä mukaan.

Zone-sarja -42%
Talk-murot on ehkä hirveimpiä muroja mitä oon ikinä syöny.. Traumat jääny niistä, maku ja koostumus muistuttaa styroksia :urjo:

Eloveenaa sen olla pitää :haart:

rumor sanoi:
Ite korvasin just muroni Euro shopperin hedelmämyslillä.. TOSI halpa vaihtoehto :)

sisältää seuraavaa 100g --->
energiaa: 1375 KJ / 325kcal
Proteiinia: 9,6g
Hiilihydraattia: 61,5g
Rasvaa: 4,5g

Maidon ja jugurtin kanssa nam nam nam nam. :rolleyes:

Ja sokeria hiilareista on kuinka monta prosenttia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis, myslinhän voi tehdä myös itsekin.

Myslihän koostuu kaurahiutaleista ja hedelmistä. Itse laitan kaurahiutaleet ja hedelmät (usein luumua :kuola: ) sekä öljyä lautaselle ja sitten kaadan maitoa päälle, aijai miten helppoa, kätevää ja hyvää :kuola:

Siis, myslinhän voi tehdä myös itsekin.

Se on ihan hyvä vaihtoehto, mikäli haluaa jotain muuta kuin kaurahiutaleita ja sokehuurrettuja hedelmiä. Tuoreet hedelmät, kaura + mitä nyt haluaa laittaa, ei loppujen lopuksi maksa kovinkaan paljon, verrattuna hyvän myslin hintaan. Sitäpaitsi itse tekemällä saa sellaista mitä tulee, jasemyös hieman kasvattaa henkisesti (ts. valmista käytetään kun ei ole aikaa, mutta kun itse tekee, huomaa ettei se aika hukkaan mene)

Mikä mysli sisältää eniten proteiinia?
ei myslistä paljoa proteiinia tule.. parempi jos vedät myslien lisäksi (tai joukkoon niinkuin itse teen) vaikkapa purkin maitorahkaa.

Ja kokeileppas kaurapuuroa raejuuston kanssa , ite pidän siitä.. perkeleen hyvää :D

kaurapuuro taitaa olla tuota mysliä parempaa kamaa(mm. hitaammat hiilihydraatit) ja huomattavasti halvempaakin. (tosin sama ongelma protiinien suhteen kaurapuurossakin)

Itsehän olen keittänyt oman puuroni maitoon, ja puuron valmistuttua sekoittanut siihen minttusuklaaPROHEIINIJÄ! :pano:

picture.php

^^ Nami :D

Mysli on vitun hyvää. Onko paha jos 100 grammassa on 18 g sokeria?

100 g Pirkan Kilomysliä sisältää:
Energiaa 330 kcal
Proteiinia 8 g
Hiilihydraattia 69 g
Josta sokereita 18 g
Rasvaa 2 g
Josta tyydyttyneitä rasvahappoja 0,4 g
Ravintokuitua 8 g
Natriumia 0,18 g

Lähinnä tuo sokeri mietityttää, muutenhan arvot ovat kohdallaan.

Itsehän olen keittänyt oman puuroni maitoon, ja puuron valmistuttua sekoittanut siihen minttusuklaaPROHEIINIJÄ! :pano:

picture.php
Toi on muuten vitun hyvää! Oon ite tehny just samanlaista.

^^ Nami :D

Mysli on vitun hyvää. Onko paha jos 100 grammassa on 18 g sokeria?

100 g Pirkan Kilomysliä sisältää:
Energiaa 330 kcal
Proteiinia 8 g
Hiilihydraattia 69 g
Josta sokereita 18 g
Rasvaa 2 g
Josta tyydyttyneitä rasvahappoja 0,4 g
Ravintokuitua 8 g
Natriumia 0,18 g

Lähinnä tuo sokeri mietityttää, muutenhan arvot ovat kohdallaan.
Onhan tuo aika paljon jos miettii että melkein viidesosa painosta sokeria.

Back
Ylös Bottom