SUPERCARB 1kg -40%

MyProtein kokemukset!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Luulin että olen ainut:
Order Date: 2-Jan-2015 7:9 AM
Despatched: 02/01/2015
Arrived: 15-Jan-2015

Edittiä: Veikkaan, että on myproteinin ongelmia lähinnä, muista puljuista tilaukset tullut aika normaalisti.

No se on ollut matkalla 13 päivää - kuljetusliikkeellä, eli postilla, joten kyllä mielestäni ongelma löytyy kuljetuspuolesta eikä lähettäjästä :-) Joko hollannin tai suomen posti on kmmännyt huolella. Mulla on tuttavilla kymmeniä paketteja jumissa, siten että ne on tulleet kyllä suomeen asti mutta sitten jääneet jonnekin ulkomaanterminaaliin jumiin 7-10 päiväksi.

Ylempänä kun Hermanni mainitsi Prisman (ja juu, kalliita Cittarit ja Tarjoustalot myös) kalleuden, niin onko kenelläkään jengistä kauppavaihtoehtona Verkkokauppa.com? SELFiä kait pelkästään myyvät, mutta kahdesti kävin siellä alan ostoksilla joulukuussa. Samaa lisäravinneasiaa sinne vielä tässä kuussa laivalle mennessä. Tää on MP-ketju, mutta voihan tässä sen vaihtoehdoista puhua?

Itselle tuli myproden tilaus kanssa viikossa ja kotiovelle juuri tänään. Tuotevalikoima tosiaan paljon laajempi kuin Massilla ja tuotteita myös varastot täysi. Myös tarjouksia ihan mukavasti.

Instant Oats, Unflavoured, Pouch, 2.5kg Despatched TRACK ORDER 07/01/2015 1 / 0 €5.33
Delivery Method: International Tracked Delivery
Instant Oats, Strawberry Cream, Pouch, 2.5kg Despatched TRACK ORDER 07/01/2015 1 / 0 €9.29
Essential Amino Acids, Unflavoured, Pouch, 1kg Despatched TRACK ORDER 07/01/2015 1 / 0 €35.52
Maltodextrin, Unflavoured, Pouch, 5kg Despatched TRACK ORDER 07/01/2015 1 / 0 €10.88
L Glutamine, Unflavoured, Pouch, 500g Despatched TRACK ORDER 07/01/2015 1 / 0 €8.87
PeptoPro, Unflavoured, Pouch, 1KG Despatched TRACK ORDER 07/01/2015 1 / 0 €42.60

No se on ollut matkalla 13 päivää - kuljetusliikkeellä, eli postilla, joten kyllä mielestäni ongelma löytyy kuljetuspuolesta eikä lähettäjästä :-) Joko hollannin tai suomen posti on kmmännyt huolella. Mulla on tuttavilla kymmeniä paketteja jumissa, siten että ne on tulleet kyllä suomeen asti mutta sitten jääneet jonnekin ulkomaanterminaaliin jumiin 7-10 päiväksi.

Jep, postiinhan tuo on selvästi jäänyt, mutta silti ihmetyttää että muut tilaukset (jenkeistä, Hollannista, Briteistä) tämän vuoden alusta on tullut kaikki normaalissa aikatauluissa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jep, postiinhan tuo on selvästi jäänyt, mutta silti ihmetyttää että muut tilaukset (jenkeistä, Hollannista, Briteistä) tämän vuoden alusta on tullut kaikki normaalissa aikatauluissa.

Jep. Sepäse. Mulla on muutamat paketit kestäneet tolkuttoman kauan, pienemmät tulleet aikataulussa. Vaikea sanoa mikä mahtaa mättää. Normaalisti en kyllä käytä mitään kauppaa josta paketit kulkeutuu Postin kuljetukseen vuosien luokattomien kokemusten vuoksi, mutta myproteinilla on pakko tehdä poikkeus kun eivät käytä mitään järkevää kuriiria :/

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 2 vuorokautta paketti tuli.

Myprotein 12.01.2015(Maanantai) tilaus on pari päivää näkynyt trackinkissä ja olevan scannatuna Hollanissa.
Sivulla seisoo jotta Maanantai - Keskiviikko ensiviikolla olisi perillä.

Tosi hyvä on hinta/laatu suhde myproteinilla. Tullu tilattua tota pepto prota. Hiton hyvänmakusta. Ja pitäs imeytyy nopeammin kuin bcaa.

Tänään vihdoin paketti oli noudettavissa. Ulkoisesti näytti siltä kuin olisi jäänyt jyrän alle. Ei ollut lähetyslistaa mukana ja yksi tuote jäi uupumaan. Tilasin pari protein cookie samplea ja nehän on palasina. Eipä tarvi tilata toiste, vaikka tuotteet olisikin hyviä...

Tänään vihdoin paketti oli noudettavissa. Ulkoisesti näytti siltä kuin olisi jäänyt jyrän alle. Ei ollut lähetyslistaa mukana ja yksi tuote jäi uupumaan. Tilasin pari protein cookie samplea ja nehän on palasina. Eipä tarvi tilata toiste, vaikka tuotteet olisikin hyviä...

Aiemmin vielä kun paikalliset kuriirifirmat tekivät lopullisen toimituksen paketit olivat aina ihan paskana. Pahimmillaan pahvilaatikosta puuttui kämmenen kokoisia palasia, millon murjotun tai viikon vesisateessa olleen näköinen. Ja toimitus kesti viikko tolkulla siitä kun paketti kirjattu 100km päähän loppusijoituksesta, jonka jälkeen itse sai alkaa metsästämään pakettia DHL:n eri alihankkijoilta.

Viimeisen vuoden aikana paketit tulleet Postin kautta, ja aina paketti hyvässä kunnossa ja toimitusajasta lähtenyt tuo loppuajan sekoilu pois.

Mulla on postinkin toimittamana ollu pahvilaatikossa nyrkin mentävä reikä. Mutta itse myproteinin toimintaan ei valittamista toistaiseksi ja tuotteet ovat lähteneet kutakuinkin ilmoitetussa ajassa. Nyt tuli hieman viivästystä ilmeisesti, koska Sale tuotteita tilasin silleen että sale oli loppunut jo, mutta koska olin lisännyt tuotteet koriin ennen salen loppumista alennetut hinnat näyttivät pätevän niihin. Liekö jotain tuotetta jouduttu odottamaan toiselta varastolta lähetykseen tms.

Mulla ei sentään ollut paketissa reikiä. Näytti lähinnä litistyneeltä. Osa sisällä olevista muovipehmusteista oli poksahtanut [emoji1]

Laitan rekkulaa puuttuvista omegoista.

Itelle tullut Myproteinilta muutamassa viikossa perille, jos on joku tuote ollut loppu ku oon tilannut, niin ovat aina laittaneet siitä sähköpostiin viestin. Ei oo siis ollu mulla ongelmia. Hirvittävä määrä erilaisia tuotteita mihin tahansa makuun ja ihan hirvittäviä alennuksia.. :)

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 2 vuorokautta paketti tuli.

Myprotein 12.01.2015(Maanantai) tilaus on pari päivää näkynyt trackinkissä ja olevan scannatuna Hollanissa.
Sivulla seisoo jotta Maanantai - Keskiviikko ensiviikolla olisi perillä.

Tänään 23.01.2015 paketti tuli ja oli virheetttömässä kunnossa.
Siis 11 päivää kesti tilaus.

Siitä ilahtuneena iskin sisään uuden tilauksen kasan aminohappoja -33% alennuksella. :rock:

Olkaapa tarkkana noiden alennuksien kanssa. Nyt kolmella edellisellä kerralla, eilinen tilaus mukaanluettuna, laski tilausjärjestelmä alennukset päin persettä. Eilen tilasin 40% alennuksella, mutta tilauksen jälkeen tarkastin summat ja alennus olikin vain ~31%. Tälläkin kertaa laitoin huomautuksen aspaan ja ihan mukisematta laskivat alennuksen uudelleen ja pistivät hyvityksen luottokortille. Mutta jos itse ei olisi tarkastunut, niin tuskin hekään asiaan olisivat palanneet.

Jep, itsellä lähetysvahvistus 20.1 ja tänään lähetti toi paketin ovelle.

Harvoin mitään ongelmia ollut itsellä myproteinin tilauksissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom