SUPERCARB 1kg -40%

MyProtein kokemukset!

Tilasitko myproteinilta suoraan? Mulla on tullut tilauksesta aina viimeistään neljässä päivässä kotiovelle. Kannattaa varmaan kysellä perään? Sen sijaan kuvailemasi toiminta on aika tyypillistä ainakin mass:lle jossa tuota on tapahtunut hyvinkin paljon tässä menneen vuoden aikana.

Suoraan Myproteinilta. TrakPakissa ei näy yhtään mitään, toki arvoitu saapumispäivä oli 23.12 tai ennen, mutta vähän olen skeptinen.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Suoraan Myproteinilta. TrakPakissa ei näy yhtään mitään, toki arvoitu saapumispäivä oli 23.12 tai ennen, mutta vähän olen skeptinen.

Kannattaa kysellä sieltä myproteinilta. Nopeasti ne on ainakin aina vastaillut mulle kysymyksiin. Kannattaa muistaa että tämä joulun alusaika on about kaikkialla aivan järjetöntä härdelliä joten kaikki tilaukset, toimitukset ja kuljetukset lagaa väistämättä :(

Ainakin ketjun alussa on kehuttu myproteinin toimituksia, mutta itse en voi sanoa samaa. Tilasin viikko sitten 10kg heraa, eikä ole tilausvahvistuksen jälkeen kuulunut mitään. Normaaliako?

Oma tilaus on edelleen tulematta ja se on tehty jo 3.12. Seurannan mukaan se olisi saapunut Suomeen perjantaina. Aivan törkeän hitaastihan tuo tavara tuntuu liikkuvan verrattuna aiempaan. Olisikohan jouluruuhkat ja halpa kuriiripalvelu syynä hitauteen...

Tuonne trakpakin seurantaan tilaus ilmestyi viikon jälkeen. Seuraava viikko meni ilman muutoksia seurannassa eli kyllä siellä jotain tapahtuu, mutta valitettavan hitaasti.

Mullakin on paketti yllättävän kauan pyöriny suomessa, muttei tullut perille.

13.12 saapui paketti maahan, mutta vieläkään ole tullut perille

Mullakin on paketti yllättävän kauan pyöriny suomessa, muttei tullut perille.

13.12 saapui paketti maahan, mutta vieläkään ole tullut perille

Suomessahan se jumitus johtuu puhtaasti Itellasta. Niillä kun näin joulun aikaan taitaa joulukortit olla priorityä ja kaikki muu kuljetellaan jos jaksetaan.

Massilta tilasin testiks myproteinin proteiinia, kaikki maut jumalattoman hyviä verrattuna muihin merkkeihin (mielestäni) ja sekottuu uskomattoman hyvin. Maku siis maitoon on erittäin hyvä, menee kyllä alas ihan veteenkin sekoitettuna. Halpaakin on. Tietää mitä jatkossa ostaa.

Itsekin tilasin MyProteiinilta tavaraa joskus joulukuun alussa ja tuli viime keskiviikkona vasta, eli vähän reilu pari viikkoa meni toimituksessa. Aiemmin tullut alle viikossa, eli taitaa olla juurikin tuota jouluruuhkaa...
Tuotteet toisaalta ovat kyllä odottamisen arvoisia. Yhden 4 kg säkin olen aiemmin tilannut tuota maustamatonta Impact Whey Isolaattia, ja oli pakko tilata lisää, kun sekottuu niin hyvin ja sopii pakillekin paremmin, kun ei juurikaan sisällä laktoosia. :) Taisi olla alennuskoodien kanssa jotain 15e/kg, eli ei ollenkaan paha.

Mikähä ois sit hyvänmakunen noista prodeista? Banaani oli ihan järkyttävää paskaa, käytännös mautonta. Banoffee myös skeidaa, joku ihan ihme järkyttävä jälkimaku. Joku mikä maistuis veden kanssa hyvältä eikä mielellään mikään suklainen maku

Mikähä ois sit hyvänmakunen noista prodeista? Banaani oli ihan järkyttävää paskaa, käytännös mautonta. Banoffee myös skeidaa, joku ihan ihme järkyttävä jälkimaku. Joku mikä maistuis veden kanssa hyvältä eikä mielellään mikään suklainen maku

Maustamaton impact whey native. Voit maustaa millä haluat kulloisenkin fiiliksen mukaan (kaakao, vanilja, marjajauheet tms) ja lisäksi ei tule mitään ylimääräisiä makeutusaineita, elimvoit halutessasi pukata sekaan steviaa, sokeria tai haluamaasi muuta makeutusainetta.

Onko jengi saanu jo joulupaketit? oma paketti lähteny kuljetukseen jo 21.12 eikä vielä ole edes saapunut suomeen. Alkaa vituttamaan.

Mahtavaa! Pakettini ilmestyi trakpakkiin 20 päivää tilauksesta, nyt vain odottelemaan josko se tulisi vielä Suomeen jossain vaiheessa. Saa aika paljon MyProteinin herat vakuuttaa, että tilaan uudestaan, kun toimitukset ovat näin persiistä. Olkoot joulu tai ei, niin on tämä aika naurettavaa nykyään.

Pikkuvertailu:
MyProtein, tilattu 13.12.2014 - noudettavissa ?
Fitnesstukku, tilattu 20.12.2014 - noudettavissa 29.12.2014

Ei ole tarkoitus mainostaa Fitnesstukkua, vaan verrata Tukun hidasta toimitusta MyProteinin nopeuteen. Jos en olis näin saatanan köyhä, niin hakisin Prismasta herani ja nauraisin Postille.

Mä olen käyttänyt myproteinia aika pitkään ja tullut jokainen tilaus kotiovelle alle viikossa. Hiukan hassun pitkältä toki vaikuttaa. Jos tilasit 13. päivä niin milloin tuli ilmoitus shippauksesta?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Nyt on kyllä pakko kysyä että miksi ette tilaa myproteinia massin kautta? Joka kerta kun olen ollut tilaamassa, olen tehnyt hintavertailua ja aina on tullut halvemmaksi massin kautta. Esim. viimeksi tuli impact whey protein suklaa smoothia hintaan 106e 2x5kg, eli 10.6e/kg. Lisäksi toimitusaika on aina ollut noin 2 arkipäivää. Ainoa syy miksi kannattaisi myproteinilta tilata olisi joku erikoisempi makutoive.

Nyt on kyllä pakko kysyä että miksi ette tilaa myproteinia massin kautta? Joka kerta kun olen ollut tilaamassa, olen tehnyt hintavertailua ja aina on tullut halvemmaksi massin kautta. Esim. viimeksi tuli impact whey protein suklaa smoothia hintaan 106e 2x5kg, eli 10.6e/kg. Lisäksi toimitusaika on aina ollut noin 2 arkipäivää. Ainoa syy miksi kannattaisi myproteinilta tilata olisi joku erikoisempi makutoive.

Esim, koska sieltä ei saa. Syksyllä mass otti kyllä rahat tilauksista, mutta ei tavaroita toimittanut. Kymmeniä asiakkaita jäi ilman tavaraa kuukauden ajaksi ja lopulta mass hyvitti rahat todella pitkän ajan jälkeen.

Sieltä ei myöskään saa noiden parasta tuotetta, eli impact native wheytä ja myproteinilla on aika monesti alennuksia jolloin toimituskuluineenkim kamat on halvempia kotiovelle asti kannettuna. Itse olen kahdesti massilta tilannut ja kummallakin kerralla toimirus kesti ja kesti, vaikka tavaraa piti muka olla varastossa. Lopulta sieltä sanottiin, että tavaraa ei ole vaikka aiemmin pari viikkoa oltiin valehdeltu.

tuli tilattua massilt lisäravinteita ja otin pussin tricarbia ku edullisesti sai. mitä mieltä ootte, sopiiko hyvin intraan? en oo ennen hiilaria vetäny intrassa ja eilen kokeilin 50g ja tänään 30g ja tulee kyl snadisti paha olo tosta. voi kyllä olla ku toi on maustettua ja siihe viel kylkee maustettua EAAta niin on niin pirun makeaa et jo se itsessään saa ton pahan olon aikaan.

"TriCarb is a carbohydrate based drink with a unique blend of 3 different carbohydrates which include; Maltodextrin, Fructose and Palitinose®. TriCarb also provides 500mg of Electrolytes."

Vissiin jossain postin kuljetuksissa on aivan major-ongelmia, koska joka puolelta kuuluu valituksia että ulkomailta tulevat paketit kestää tolkuttoman pitkään :/

Nyt on MP:n pakettien tulo hidastunut huomattavasti. Aikaisemmin tuli Sotkamoon reilussa viikossa. Tätä paketti odotellaan vieläkin:

Date/Time Activity Event Code
06/01/2015 13:49:00 ROUTED TO FINAL DESTINATION 299
31/12/2014 14:16:29 TRAK PAK PROCESS CENTRE 198

Tilaus tehty 31.12.

Suositut

Back
Ylös Bottom