SUPERCARB 1kg -40%

MyProtein kokemukset!

MyProteinille sitten ilmoittelin heti asiasta ja sieltä pahoiteltiin tapahtunutta ja tarjottiin korvauksena 10% hyvitystä ostohinnasta, eli noin 2.5 euroa. ?

Täytyy vähän lainata vanhaa viestiä ja mainita että mulla oli nähtävästi parempi tuuri.
Ilmotin asiakaspalveluun että pussiin tullut reikä ja he neuvoivat laittamaan kuvan asiakaspalveluun. Laitoin, ja samantien vastattiin että joo pistetäänpäs tuleen ilmaseks uus pussukka. Ei tarvinnut edes itse pyytää.
Reikä oli kuitenkin vielä suhkoht pieni eikä kreatiinia ollut päässyt edes varmaan grammaa enempää valumaan. Täysin tyytyväisiä ollaan :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Onko noilla myprotein uk ja suomi sivuilla eroa? Jos laittaa uk ja etsii jonkun ale koodin niin se toimii mutta jos valitsee sitten suomi niin ei toimi. Samoin jos valuutta kurssin kanssa pelailee niin eri hinnat tulee

Onko joku kokeillut Instant Oats, eroaako siis jotenkin perus vehnähiutaleista?

Entä peanut/almond butter?

Onko joku kokeillut Instant Oats, eroaako siis jotenkin perus vehnähiutaleista?

Entä peanut/almond butter?

Toi on siis periaatteessa jauhettua kaurapuurohiutaletta. Itse käytän pirtelöissä, jugurtin seassa ym. ja satunnaisesta treenin jälkeen heran kanssa jos on pitkä aika kiinteään ruokaan. Varmaan toimii myös leivonnassa, tarkotus oliskin joku päivä kokeilla sitä sämpylätaikinassa tai pizza-pohjassa.
Noista pähkinälevitteistäkin olen tykännyt..puuroon, leivontaan, sellaisenaan.. Mantelivoi varsinkin über-hyvvöö ja mukavaa vaihtelua maapähkinävoihin.

Itse voin ainakin suositella..ja välillä noista on ihan poskettomia tarjouksiakin!

tuo peanut ja cashew butter ainakin ihan älyttömän hyvää. Syönyt niitä yhteensä 4 kiloa tässä muutaman kk aikana :D en tilaa enää kun ei pysy näpit erossa moisesta herkusta.

Paljonko tuolla maksaa heraisolaatti per kilo? Siis postikuluineen. Suomesta kun postikulut saa yleensä ilman ku tilaa enemmän ku muutaman kilon.
Itse saan kyllä vielä extra aleja muutamasta paikasta.

80€ postikuluraja, en muista paljon on jos jää alle. 30% alella 4kg maustamatonta 92% ~53€. Maustettu 5kg 66,50€. Impact Whey Isolate, sitten löytyy myös vielä puhtaampia isolaatteja IsoPro97 ja Impact Native Whey95 sekä hydro. Suomalaiset sivut ja verkkopankki, niin iisiä hommaa. Mutta kannattaahan se ottaa 1000kpl omegat samalla, 1kg Creapurea ja ehkä special juttuja mitä ei Suomesta saa. Aleja pitää seurata. Uus asiakas saa heti 25% pois ja sit joka kuukausi eri maut tarjouksessa. Kaupan päällisiä tuli viimeks jotain proteiini naksuja iso boksi. Maksimi alet 75€ / tilaus. Tuolla sanotaan et yks koodi toimii vaa, mut mulla toiminu kaksikin.

Eilen tuli ekan kerran tilattua mp:ltä. Hitusen yli 80 euroa 10 kiloa perus heraa. Tuleeko tuolta myprotein.fi sivustolta tilatut tuotteet kotiovelle?

Vielä tämän päivän ajan olisi -40% tarjous aminohapoista. Tilasin 3x1kg BCAA 80 eurolla. Halpaa on :D

Juu, halpaa on ja Kiinasta peräisin. Ihmisten hiuksistako ne BCAA:ta siellä teki? No, enivei, jätän kyllä väliin...

Tilasin kokeeksi 4 kg maustamatonta peptopro:ta. Kilohintaa ei tullut paljon enempää kuin tuolle BCAA:lle.

Juu, halpaa on ja Kiinasta peräisin. Ihmisten hiuksistako ne BCAA:ta siellä teki? No, enivei, jätän kyllä väliin...

Tilasin kokeeksi 4 kg maustamatonta peptopro:ta. Kilohintaa ei tullut paljon enempää kuin tuolle BCAA:lle.

Olis varmaan pitänyt tilata jotain Fastin BCAA:ta yli kolminkertaisella hinnalla, niin olis saanut jotain muuta kuin kiinalaisten hiuksista tehtyä kamaa :p

En ainakaan löytänyt mitään edullista heraisolaattia myproteiinin sivuilta normihinnalla. Suomestakin saa halvemmalla laadukasta.

Ja yks mikä vituttaa aina suuresti ja en ostakkaa sellaista niin pakattu pusseihin, vittu että riepoo tunkee kättä sinne pussin sisään niin että jauhoo on rannetta myöden ja osa pöydällä.

Myproteinilla alennukset huomiseen asti: Osta kaksi, toinen puoleen hintaan. Eka tilaus siis lähti tuonne. On jo kysytty useampaan otteeseen, mutta toimittaako Myproteini tuotteet kotia asti, vai meneekö postii?

Ja yks mikä vituttaa aina suuresti ja en ostakkaa sellaista niin pakattu pusseihin, vittu että riepoo tunkee kättä sinne pussin sisään niin että jauhoo on rannetta myöden ja osa pöydällä.

Ikeasta/honkkarista/tokmannilta/mistävaan muovipurkkeja joihin ne roheiinit voi annostella. Katu-uskottavuus säilyy uusiokäyttämällä vanhojen roheiinien muovipurkit. Voi tilata vaikka minkälaisessa pussukassa ja sitten vaan kippaa pussin sisällön itselleen sopivaan purnukkaan.

Eka lähetys tuli Myprotskulta (lähimpään postikonttoriin). Tuntuvat pakkaavan lähetykset aika huonosti, liian vähän pehmusteita. Yhteen pussiin oli tullut reikä ja kaikki paikat olivatkin sitten jauhossa. En viitsi vaatia uutta pussia, lähinnä *ituttaa tuo siivoaminen. :mad:

Proteiinien koostumus on turhan jauhomaista, joten pöllyävät turhan helposti ja taas siivotaan. :mad:

Nyt kun sinne rekisteröityi ja antoi spostiosoitteensa, niin mainospostia tuntuu tulevan lähes joka päivä. Jonkun mainospostiasetuksen laitoin nettisivuilla ei kiitos-moodiin, mutta silti tuota saastetta tulee. :mad:

Voi tämä olla vähän halvempi kauppa kuin monet muut, mutta en kyllä varauksettomasti voi suositella. :mad:

Onko kukaan kokeillut instant oatsista tuota suklaan makuista? Kokeilin mansikan makuista ja oli ihan karmean makuista pitää varmaan ostaa seuraavalla kerralla maustamatonta tai sit kokeilla vielä tota suklaata jos ois parempaa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom