MyProtein kokemukset!

Paskalta maistui vanilja. Ei mennyt minkään kanssa alas. Maustamaton upposi joten kuten kun laittoi heraa ja vettä. Miten oot tehny pannareita Jeissi? Ja haluutko ostaa kympillä ton mun 2,5 kg säkin pois :D Otin vaan maistiaisen siitä joten käytännössä täysi.

Emmää tarvii, tuli just aikamoinen määrä tavaraa kotiovelle. 5 laatikkoa. :lol2:

Pannariohje (alkuperäinen, Myprotein -youtube-kanavalta):
-1dl maitoa
-25g Impact Whey
-45g Instant Oats
-2 valkuaista.

Kaikki sekasin blenderiin ja paistinpannulla esim. kookosrasvassa tulee aika jees. Joku 1-2min, kääntöpuolella ihan vaan joku 10sekkaa, pois pannulta. Riippuen toki paksuudesta.

Itte oon laittanu maitoa reilummin, riippuen paljonko jauhoja. Esim.
-Vajaa 2dl maitoa
-35g jotain heraa
-100g Instant Oats
-1 koko muna.

ja hyvää on ollut! Oon myös kanelia käyttäny kuten tossa videolla. Kokeile ihmeessä tolla vaniljalla, voi toimia.

Peanut butteria tuolta tuli tilattua ja hyväksi tökötiksi se kyllä osoittautui. Toimitus oli nopeaa, viikossa tuotiin kotiovella tänne junttilaan.

Kiinnostaisi tuo instant oats, onko se käytännössä vaan kaurahiutaleita jauheen muodossa ? Vaikuttaa aika ideaalilta bulkkikamalta.

Ihanan halpaa, 158€:

-250 kpl Antarctic Krill Oil, Unflavoured, Bottle
-2kg PeptoPro, Unflavoured
-1kg Impact Native Whey 95, Unflavoured
-10kg Instant Oats, Unflavoured
-2,5kg Impact Whey Protein - Apple Crumble and Custard

Miten pirussa 158€? Normihinnoilla satasen enemmän.

Emmää tarvii, tuli just aikamoinen määrä tavaraa kotiovelle. 5 laatikkoa. :lol2:

Pannariohje (alkuperäinen, Myprotein -youtube-kanavalta):
-1dl maitoa
-25g Impact Whey
-45g Instant Oats
-2 valkuaista.

Kaikki sekasin blenderiin ja paistinpannulla esim. kookosrasvassa tulee aika jees. Joku 1-2min, kääntöpuolella ihan vaan joku 10sekkaa, pois pannulta. Riippuen toki paksuudesta.

Itte oon laittanu maitoa reilummin, riippuen paljonko jauhoja. Esim.
-Vajaa 2dl maitoa
-35g jotain heraa
-100g Instant Oats
-1 koko muna.

ja hyvää on ollut! Oon myös kanelia käyttäny kuten tossa videolla. Kokeile ihmeessä tolla vaniljalla, voi toimia.
Tattista! Meikä pistää testiin. Blenderiä ei tosin ole joten pitää varmaan käyttää kulhoa, lusikkaa ja ihan vanhan liiton forkkua :D

Miten pirussa 158€? Normihinnoilla satasen enemmän.

Sain Peptopron pricebeaterin kautta -50% + oli vielä -20% alennuskoodi. En tuolta koskaan tilaakkaan ilman -15% alennuskoodia kuin sellaisen löytää aina kun googlaa muutaman minuutin. Niin ja kaiken lisäks ne lähetti vahingossa 5kg ylimääräistä oatsia, mutta se nyt ei hinnassa olis tehny kuin 10€.

Voin suositella tilaamaan MyProteinilta suoraan. Paketit tulevat nopeasti. Rikkoutuneista tai puuttuvista tuotteista johtuvat reklamaatiot he käsittelevät nopeasti. Kaikkein parasta on asiakaspalvelun toimiminen; Puhelin, email ja chatti kaikki ovat mahdollisia.

MyProteinin Impact Whey Isolate ja Total Milk and Whey ovat tuttuja proteiinijauheita. Laadultaan molemmat ovat keskivertoa parempia. Isolaatista suosikkimakuja ovat Chocolate Peanut Butter, Chocolate Smooth ja Vanilla.

Lisäksi olen ihastunut maapähkinävoihin ja mantelivoihin. Molemmat ovat hyviä lisiä ja terveellisiä tapoja hankkia lisäkaloreita. Hinta/laatusuhde on kohdallaan. Molemmat tuotteet kannattaa lisätä Price Beaterin kautta, ja tähän saa usein vielä toisen alennuksen päälle.

Mikäli joku on kiinnostunut erilaisista pähkinävoista, niin MyProteinia laadukkaammat maapähkinä- ja mantelivoit löytyvät TheProteinWorks -kaupasta. Heidän lista hintansa ovat hieman korkeammat, mutta kannattaa keskustella asiakastuen kanssa. Hinnoissa on neuvotteluvaraa. Lisäksi heilläkin pyörii alennuskampanjoita. Isommat tilaukset lähettää myös TheProteinWorks ilmaiseksi, ilmaisten postikulujen raja taitaa olla 100£.

Peanut butteria tuolta tuli tilattua ja hyväksi tökötiksi se kyllä osoittautui. Toimitus oli nopeaa, viikossa tuotiin kotiovella tänne junttilaan.

Kiinnostaisi tuo instant oats, onko se käytännössä vaan kaurahiutaleita jauheen muodossa ? Vaikuttaa aika ideaalilta bulkkikamalta.

Kyllä. Hidasta hiilaria nimenomaan bulkkikaloreiksi. Maku ei mua vaan miellyttäny, mutta sekoittui hyvin sekä veteen että maitoon. Jos asut Hesan seudulla niin multa irtois 1 kg maustamatonta ja 2,5 kg vaniljaa asevelihintaan. Otin vaan maistiaiset joten käytännössä ihan täydet pussit.

Sain Peptopron pricebeaterin kautta -50% + oli vielä -20% alennuskoodi. En tuolta koskaan tilaakkaan ilman -15% alennuskoodia kuin sellaisen löytää aina kun googlaa muutaman minuutin. Niin ja kaiken lisäks ne lähetti vahingossa 5kg ylimääräistä oatsia, mutta se nyt ei hinnassa olis tehny kuin 10€.

Ok. Ai ihan milloin tahansa saa 15% pois? Ite oon käyttänyt 10% koodia mikä löytyy heti.

Todellakin, ihanan halpaa. :hyper: 129€

Recovery XS, Chocolate Smooth, Pouch, 1800********s Nutrition
Impact Blend, Raspberry, Pouch, 4.5k********s Nutrition
Fuse, Berry Blast, 750g Berry Blast Pouch 750-Sports Nutrition
Creatine, Berry Blast, 500g Berry Blast Pouch 500-Sports Nutrition
L Leucine, Unflavoured, Pouch, 250********s Nutrition
Myprotein Padded Lifting Straps-Protein Accessories

Milläs olette tuolla maksanut? Tulipa vähän myöhään huomattua, että tuolla ei ainakaan ole verified by visaa käytössä kun electronilla maksaa -.-

Niin tuo on isolaattia:face: Myprotein isolaatissa paremmat arvot+ on aitoa CMF isolaattia, proteiini yli 90g sadassa ja hiilaria 0.5g vähemmä kuin tuossa, lisäksi on halvempaa.

Mikä isolaatti mahtoi olla CFM-menetelmällä valmistettu?

Kyllä mainitaan:

In the manufacture of our Impact Whey Isolate™ we use Cross-Flow Micro-filtration, a delicate process, which uses filters to separate protein from fat, cholesterol and lactose based on molecular size and weight.

Ok my bad, en huomannut tuota. Tuotteesta pitäisi kuitenkin löytyä CFM ®-tunnus, jotta voisi varmistua laadusta.

Mistä löysit sen halvemman peptopron? Tai miten sait tuon pricebeaterin toimimaan siten että viellä -50%. Itse en löydä tuolla sellaisella hinnalla mistään.

Suositut

Back
Ylös Bottom