MyProtein kokemukset!

Aika kova sälli, kun kiskoo heraa 50 kg vuodessa. Mulla menee puoliväkisin varmaan 2-3 kg vuodessa, koska sellaista proteiinijauhetta ei ole edes olemassa, mitä vetäisi mielellään. Useimmiten jää siis ottamatta, vaikka pitäisi ottaa, koska pelkkä ajatuskin etoo. Jännästi just tämä aamuna sheikkeriä täyttäessäni mietin, että tämä on muuten viimeinen pussi ja sen jälkeen ei enää ikinä.

Se oli sitä aikaa kun tuli otettua 2-3x60g päivässä. Ei ollu hyvä ruokavalio muutenkaan.

Nykyään yksi 50g drinkki päivässä ja sekin puolet heraa, puolet kollageeniproteiinia.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hyvin sama fiilis noista, mutta kokeilepa tuota clear whey:tä tämän ketjun otsikon valikoimasta. Kyllä silti mieluummin lihaa tms syö, mutta tuo on oikeasti ollut ihan jees reissussa yms.
Joo, ei päässyt kyllä tämäkään jatkoon. Otin peach tean ja tässä on perusmaku ihan ok, mutta jälkimaku suorastaan kammottava. En tiedä onko se toi isolaatin perusmaku mikä sieltä tulee läpi, vai mikä, mutta naama irvessä saa vetää. Onneksi on pieni purkki.

Voitte kuvitella miltä se mun suussa maistuu, jos sotken sinne maustamatonta leusiinia siinä toivossa, että siitä tulee vähemmän pahaa. :ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
Joo, ei päässyt kyllä tämäkään jatkoon. Otin peach tean ja tässä on perusmaku ihan ok, mutta jälkimaku suorastaan kammottava. En tiedä onko se toi isolaatin perusmaku mikä sieltä tulee läpi, vai mikä, mutta naama irvessä saa vetää. Onneksi on pieni purkki.

Voitte kuvitella miltä se mun suussa maistuu, jos sotken sinne maustamatonta leusiinia siinä toivossa, että siitä tulee vähemmän pahaa. :ROFLMAO:
Itte ostin clear whey bitter lemonia ja törkkään sen sodastreamissä tehtyyn veteen, on ylivoimasesti parhaan makunen protsku, just mukavan kirpakka.

Mitä nämä protskujen hinnat on nykyään. 5 kg maustamatonta perus Impact Whey 19,60 € / kg. Laitetaan aika yleinen 35 % alennus niin 12,74€ / kg ja usein ei ole "kuin" 25 tai 30 % alennus eli 13,72 - 14,70 € / kg. Ostin joskus 8€ / kg Impact Wheytä ja vetelin 120-180g/päivä kun oli niin halpaa protskua.

Suomalaista perusheraa 81 % prode (Impact Whey 82%) saa 12,5 € / kg. Vähän enemmän suodatettuna Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n Isolaatti 88% prode, 3hh ja 1,5r, 14,5 € / kg.

Mitä nämä protskujen hinnat on nykyään. 5 kg maustamatonta perus Impact Whey 19,60 € / kg. Laitetaan aika yleinen 35 % alennus niin 12,74€ / kg ja usein ei ole "kuin" 25 tai 30 % alennus eli 13,72 - 14,70 € / kg. Ostin joskus 8€ / kg Impact Wheytä ja vetelin 120-180g/päivä kun oli niin halpaa protskua.

Suomalaista perusheraa 81 % prode (Impact Whey 82%) saa 12,5 € / kg. Vähän enemmän suodatettuna Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n Isolaatti 88% prode, 3hh ja 1,5r, 14,5 € / kg.
Niin, siellä 12 euron paikkeillahan se kilohinta pyörii.

Ite en ainakaan lähde jonkun parin euron kuukausisäästön perässä juoksemaan, vaan aika tärkeä ominaisuus on myös maku, kun näitä drinkkejä jatkuvasti kuitenkin vetää. On maistunu aika kuralta ne suomalaiset jauheet mitä oon maistanu.

Niin, siellä 12 euron paikkeillahan se kilohinta pyörii.

Ite en ainakaan lähde jonkun parin euron kuukausisäästön perässä juoksemaan, vaan aika tärkeä ominaisuus on myös maku, kun näitä drinkkejä jatkuvasti kuitenkin vetää. On maistunu aika kuralta ne suomalaiset jauheet mitä oon maistanu.

En minäkään nykyään välitä oikeasti paljon paskaakaan heran hinnasta. Kunhan ihmettelin inflaatiota. Omassa kulutuksessa heran hinta on kärpäsen paska nykyään. Noin 0,3 % tuloista menee heraan. Opiskelijana ja kilon viikkokulutuksella tuli katsottua hintaa.

Tuo Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n isolaatti näytti olevan "amino spiking" -kamaa, eli lisätty aminohappoja jotta proteiinipitoisuus näyttää kovemmalta kuin mitä on. Yleensä nuo halvan hinnan isolaatit ovat näitä, esim. SELF Omninutrition Micro Whey Active on samassa kategoriassa. Jos ainesosaluettelossa on lisättyjä aminoja, on kyseessä siis todennäköisesti jonkinasteinen kuluttajan jekutus.

Aiheesta löytyy kilokaupalla lisää luettavaa vaikkapa hakemalla Altavistasta "amino spiking" -hakusanalla, mutta pähkinänkuoressa vielä alla:
  1. Amino spiking is when manufacturers add amino acids like glycine, arginine, glutamine, and creatine to their protein powders.
  2. Amino spiking artificially inflates the protein quantity. Instead of getting 25 grams you may only be getting 10-15 grams.
  3. Companies use amino spiking to rip you off and make an extra buck.
  4. Never buy a protein powder that has these amino acids listed in the "other ingredients" section on the supplement facts panel.
Edit. tämä ei niinkään ollut Forcelle osoitettu, mutta noin yleensä kun puhutaan isolaatista, niin epäilyttävän halvassa monesti voi laatukin olla epäilyttävä, ja kannattaa olla tarkkana sen sisällysluettelon kanssa. Jos ei muuten, niin periaatteesta

Olen itseasiassa huomannut että Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n isolaatissa kuten SELFin on erikseen heran lisäksi mainittu "aminohapot (L-lysiini, L-alaniini, L-glutamiini, L-arginiini)".

Kysyin tästä syystä joskus aminohappoprofiilia Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n isolaatista niin ei löydy. Myproteinin heroista olen saanut profiilit kysymällä ja joskus oli suoraan sivuillakin.

Eilen sain vihdoin tuon Clear Whey kammotuksen tuhottua. Olen onnellinen. Keskinopeus oli siis vähän reilu 100 grammaa kuukaudessa. Niin hyvää se oli. Ei enää ikinä muuta kuin suklaata mulle.

Olen itseasiassa huomannut että Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n isolaatissa kuten SELFin on erikseen heran lisäksi mainittu "aminohapot (L-lysiini, L-alaniini, L-glutamiini, L-arginiini)".

Kysyin tästä syystä joskus aminohappoprofiilia Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n isolaatista niin ei löydy. Myproteinin heroista olen saanut profiilit kysymällä ja joskus oli suoraan sivuillakin.
Jep itsekkin kysyin lisättyjen aminohappojen määrää enkä saanut muuta vastausta kuin että "hyvin vähäinen" tiedä sitten uskoakko tähän.

Itse suhtaudun hyvin skeptisesti lisättyihin aminohappoihin. Joskus tutkiskelin määriä. Olivat todella pieniä. Ei varmasti mitään vaikututa käytännössä. Hintaan kyllä vaikuttaa. Aminohappolisät olivat joissain luokkaa juot pari lasia maitoa niin saat saman määrän.

Itse suhtaudun hyvin skeptisesti lisättyihin aminohappoihin. Joskus tutkiskelin määriä. Olivat todella pieniä. Ei varmasti mitään vaikututa käytännössä. Hintaan kyllä vaikuttaa. Aminohappolisät olivat joissain luokkaa juot pari lasia maitoa niin saat saman määrän.

Siinähän on tarkoitus että saadaan ravintosisältöön printattua isompi proteiinipitoisuus ja pidettyä hinta halvempana kuin saman proteiinipitoisuuden omaava hera. On halvempaa käyttää esim. 80% proteiinipitoisuuden heraproteiinia ja lisätä sekaan noita halpoja aminoja minkä proteiinipitoisuus on 100, ja näinollen voidaan ilmoittaa yli 80 % proteiinipitoisuus.

Esimerkiksi jauheesta 70 % on heraa minkä proteiinipitoisuus on 80 %.
70 * 0,8 = 56g proteiinia
Loput 30 % on erillisiä aminoja minkä proteiinipitoisuus 100%.
56 + 30 = 86g.

Ei mitään hajua kuinka paljon noita lisättyjä aminoja on kun ei noista saa kysymälläkään aminohappoprofiileja.

esim. bulkpowders.uk sivulla on ilmoittettu että eivät lähetä enää eu maihin. Mutta bulk.eu sivu toimittaa. On vaan erihinnat ja tarjoukset sivuilla.

No eikö brexit homma jätä tuotteita tulliin ja juodu niistä maksamaan tullit päälle?

Myprotein.fi tilaus 39€ tuli ainakin viime kuussa normaalisti.

Myprode.fi ei lähetä briteistä vaan muualta eu:sta. Tulee entiseen tapaan tilaukset.

Pystynkö edelleen tilaamaan Eurooppaan ja onko minun maksettava ylimääräinen vero tai tullimaksu tilauksistani Brexitin jälkeen?
Myprotein on iloinen voidessaan sanoa, että ostokokemukseesi ei tule muutoksia, ja voit jatkaa tilausten tekemistä ja vastaanottamista tavalliseen tapaan.

Lähetämme EU-alueella sijaitseville asiakkaillemme tuotteet jakelukeskuksestamme EU:n sisällä. Tämä tarkoittaa, että tilaaminen kanssamme jatkuu tavalliseen tapaan eikä ostokokemuksesi muutu.

Myprotein.fi tilaus 39€ tuli ainakin viime kuussa normaalisti.

Myprode.fi ei lähetä briteistä vaan muualta eu:sta. Tulee entiseen tapaan tilaukset.

Pystynkö edelleen tilaamaan Eurooppaan ja onko minun maksettava ylimääräinen vero tai tullimaksu tilauksistani Brexitin jälkeen?
Myprotein on iloinen voidessaan sanoa, että ostokokemukseesi ei tule muutoksia, ja voit jatkaa tilausten tekemistä ja vastaanottamista tavalliseen tapaan.

Lähetämme EU-alueella sijaitseville asiakkaillemme tuotteet jakelukeskuksestamme EU:n sisällä. Tämä tarkoittaa, että tilaaminen kanssamme jatkuu tavalliseen tapaan eikä ostokokemuksesi muutu.
Force ehtikin ensin. En nyt muista täsmällisesti mistä omat tilaukset ovat tulleet (olisko ollut Puola tjsp) mutta yksikään oma tilaus ei ole briteistä lähtenyt Suomea kohti.

Onko ketään löytänyt parempaa hinta/laatu kamaa netin syövereistä? Ollut MP:n asiakas Mass Nutritionin kaatumisen jälkeen, mutta näillä hinnoilla vaikea pysyä asiakkaana, kun kilohinta on 20e "alennuksien" jälkeen.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Olen odotellu aina 45% tai kaks yhden hinnalla tarjouksia, mutta kyllä on hinnat nousseet. Tilaan sitten kerralla 20 kg isolaattia kun niiden perushera pierettää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom