MyProtein kokemukset!

Ei oo. Nykyää on super helppoa kun Prismasta saa hyvää heraa 36€ / 3 kg.

Kävin Prismassa ja vittu toi sama säkki maksaa nykyään 69,95 !!!!!! Vittu 94 % nousu hinnassa.
Tosta innostuneena piti tsekata maitotuotteiden hintakehitystä. Ei ole hirveästi hintoja tullut tuijoteltua, mutta tarkistin mitä maksaa maitorahka Xtra 500g. Se on nykyään 1,59 ja vähän aikaa sitten 0,99. Kova on nousutahti.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kävin Prismassa ja vittu toi sama säkki maksaa nykyään 69,95 !!!!!! Vittu 94 % nousu hinnassa.
Tosta innostuneena piti tsekata maitotuotteiden hintakehitystä. Ei ole hirveästi hintoja tullut tuijoteltua, mutta tarkistin mitä maksaa maitorahka Xtra 500g. Se on nykyään 1,59 ja vähän aikaa sitten 0,99. Kova on nousutahti.
Kattelin kanssa ton prodesäkin hintaa ja olin että mitä vittuu :D .

Joo, jäi itseltä tänä vuonna black friday shoppailut väliin. Viime vuodet olen Myproteinilta tilannut isolaatit hintaan 12 €/kg runsailla kaupanpäällisillä. Tänä vuonna hinta oli n. 40 €/kg ilman mitään ilmaistuotteita..

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joo, jäi itseltä tänä vuonna black friday shoppailut väliin. Viime vuodet olen Myproteinilta tilannut isolaatit hintaan 12 €/kg runsailla kaupanpäällisillä. Tänä vuonna hinta oli n. 40 €/kg ilman mitään ilmaistuotteita..

Jotain tapahtunu heramarkkinoilla.

Tuotantoketjuun liittyviä ongelmia jotka alkoivat jo pari vuotta sitten ja Ukrainan sodan myötä vaan pahentuneet.

Tätä aihetta sivuten.
Ite kun en maitoa juo niin paljonko suomalainen maito on kallistunut tässä lähivuosina? Olin käsityksessä että suomessakin on heraproteiinijauheen tuotantoa kotimaisesta maidosta. Oli esim. HCT WheyPower muistaakseni ja oli vielä aika halpa 12,5€/kg muistaakseni. Onko enää mitään suomessa suomalaisesta maidosta tehtyä heraa?

Testasin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shopin protein 5 maut ja vedän satsin aina parin raaan luomumunan kanssa joka on toiminut maun puolesta aina hyvin perus suklaa heran kanssa.
1. mansikka mango: kauheeta esanssipilttiä
2. mustikka vanilja: nippa nappa ok
3. suklaa banaani: näistä paras mutta esanssi maistuu, nää kaikki tais olla sukraloosilla makeutettuja joka on niitä terveydellisesti paskoja makeuttajia.

Tuotteessahan on sekotettuna eri prodeja soijaa myöten joten ei siitä varmaan helppo ole hyvän makuista tehdä, mutta hinta nyt tarjouksen aikana suht ok joten tilasin suklaa banaania hieman lisää. Voi olla että maidon kanssa tai kreikkalaisen jugurtin kanssa maistuis paremmalta kun munan.

Ketjua sen enempää lukematta kyllä olin jumalauta ihmeissäni kun vuosien tauon jälkeen ajattelin että tilataampa tukulta heraprotskua ruokavalion tueksi. Alkaen hinnat +20€/kg riippumatta määrästä. Viimeksi kun vuosia sitten tilailin protskua niin 11,90 oli kilolta ja halvemmallakin sai jos otti 4kg säkin. Huhhuh.

Mitä Myproteinin tuotteisiin tulee niin välttäkää noiden proteiinipannukakkujauhoja kuin ruttoa. Fastin annospussijauheista kun olen tykännyt, tilasin luottavaisena nuo vastaavat kun halvalla sai. Maku oli jotain ihan helvetin kummallista, vähn kun tiskiainetta olisi ollut jauheen seassa. Ja paistettaessa pannareista tuli kaikkea harmaan ja vihreän välimaastosta :D en tiedä oliko joku viallinen erä mutta roskiin meni kaikki ekan satsin jälkeen.

Ja joo, aika näppärästi tekee itekin nykyään kun nakkaa kulhoon kaurajauhot, munan ja prodevanukkaan ja sekaisin. Toimii.

Anteeksi mutta en ymmärrä kun aikuiset ihmiset kitisee täällä että "ohhoh onpas proteiinin hinta noussut" :unsure: No eikö bensiinin hinta ole noussut, entäs jauheliha tai kananmunat? KAIKKI on noussut hinnoissa, KAIKKI hyvät ihmiset🤬🤬

Anteeksi mutta en ymmärrä kun aikuiset ihmiset kitisee täällä että "ohhoh onpas proteiinin hinta noussut" :unsure: No eikö bensiinin hinta ole noussut, entäs jauheliha tai kananmunat? KAIKKI on noussut hinnoissa, KAIKKI hyvät ihmiset🤬🤬
Bensan tai jauhelihan hinta ei ole kaksinkertaistunut (vielä). Kreatiinin hinta oli jossain kohtaa nelinkertainen aiempaan nähden.

Siksi me aikuiset ihmiset kitistään.

Nyt alkaa olemaan uuden prodesäkin osto ajankohtainen, onko ihmisillä vinkkejä? Paikallisessa prismassa näin 3kg Hera80 @ ~60€. Löytyykö jostain halvemmalla?

Nyt alkaa olemaan uuden prodesäkin osto ajankohtainen, onko ihmisillä vinkkejä? Paikallisessa prismassa näin 3kg Hera80 @ ~60€. Löytyykö jostain halvemmalla?

En ole itse ainakaan törmänny halvempaan. Kaikki selvästi yli 20€/kg. Toi Sportlifen Whey80 3 kg on hyvä säkki.
Aiemmi sama säkki oli 36 - 43€. Sit seuraavan kerran katoin niin 70€ 😮

https://www.Fitnesstukku koodi pakk...15-nutrition-heraproteiinijauhe-1-kg/p/10478/

18,90 kilo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom