MyProtein kokemukset!

Olen maistanu kaikki myproden herat ja jostain sairaasta syystä tykkään edelleen maustamattomasta. Vaikka vetänyt sitä elämässä ehkä 500 kg, koska vuosia ~50 kg vuodessa. Tai ehkä juuri siitä syystä se maistuu.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Olen maistanu kaikki myproden herat ja jostain sairaasta syystä tykkään edelleen maustamattomasta. Vaikka vetänyt sitä elämässä ehkä 500 kg, koska vuosia ~50 kg vuodessa. Tai ehkä juuri siitä syystä se maistuu.

Kun on useampi vuosikymmen treeniä takana, niin onhan näitä heroja tullut itsekin maisteltua jos jonkin makuisia. Joskus 90 -luvulla tuli jotain (en muista enää mitä merkkiä) heraa aina haettua paikallisesta anttilasta, 800g purkki heraa joka maksoi ihan helvetisti, ja maistui ihan vehkeelle! Mut olihan se kova juttu, aminot ja kaikki!

Nelikymppisenä kun tuli iskettyä sitten isompaa vaihdetta silmään, niin silloin meni myös heraa noin 8-9kg/kk ja tätä jatkui noin 5-6 vuotta. Tuona aikana tuli kyllä maistettua aika hemmetin montaa merkkiä, ja makua. Itselläni lähes kaikki maustetut ovat ruvenneet tökkimään aika nopeasti, joten suosikiksi aina muodostui maustamaton, jota sitten itse "maustoi" raakakaakaolla, ja dextrolla sopivaksi. Nyt en ole enää heraa vetänyt reiluun 1.5 vuoteen ollenkaan, ja viel on ehkä inan verran enämmän pihviä, kuin antti tuiskulla!

Nelikymppisenä kun tuli iskettyä sitten isompaa vaihdetta silmään, niin silloin meni myös heraa noin 8-9kg/kk ja tätä jatkui noin 5-6 vuotta.
Kevyt ~300g päivässä heraa yli 5 vuotta. Hyvin on täytynyt pakin kestää. :woot:

Itse ketjun aiheeseen. MyProteinin Impact Whey Isolate Appelsiini suklaa on todella hyvää. Maistuu aivan fazerina suklaalta. Eniten tulee kuitenkin käytettyä maustamatonta.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kun on useampi vuosikymmen treeniä takana, niin onhan näitä heroja tullut itsekin maisteltua jos jonkin makuisia. Joskus 90 -luvulla tuli jotain (en muista enää mitä merkkiä) heraa aina haettua paikallisesta anttilasta, 800g purkki heraa joka maksoi ihan helvetisti, ja maistui ihan vehkeelle! Mut olihan se kova juttu, aminot ja kaikki!

Nelikymppisenä kun tuli iskettyä sitten isompaa vaihdetta silmään, niin silloin meni myös heraa noin 8-9kg/kk ja tätä jatkui noin 5-6 vuotta. Tuona aikana tuli kyllä maistettua aika hemmetin montaa merkkiä, ja makua. Itselläni lähes kaikki maustetut ovat ruvenneet tökkimään aika nopeasti, joten suosikiksi aina muodostui maustamaton, jota sitten itse "maustoi" raakakaakaolla, ja dextrolla sopivaksi. Nyt en ole enää heraa vetänyt reiluun 1.5 vuoteen ollenkaan, ja viel on ehkä inan verran enämmän pihviä, kuin antti tuiskulla!
300 grammaa heraa päivässä?!:eek:

Itsellä meni 120 tai 180 g päivässä eli 2-3x60g. Syynä suoraan sanottuna laiskuus. Laiskuus valmistaa ruokaa ja ottaa kanasta, lihasta, kalasta jne. prodea.

300 grammaa heraa päivässä?!:eek:
Mulla mennyt myös 250-300g päivässä aikoinaan. Syynä yksinkertaisesti hinta. Opiskelijana ei parempaa proteiininlähdettä ollut tarjolla vastaavaan hintaan. Vatsan kanssa ei mitään ongelmia. Heraproteiini imeytyy nopeasti eikä aiheuta itselläni vatsanväänteitä. Nykyään "kohtuullinen" 150-200g per päivä, syyt samat kuin Forcella. :LOL:

]
Mulla mennyt myös 250-300g päivässä aikoinaan. Syynä yksinkertaisesti hinta. Opiskelijana ei parempaa proteiininlähdettä ollut tarjolla vastaavaan hintaan. Vatsan kanssa ei mitään ongelmia. Heraproteiini imeytyy nopeasti eikä aiheuta itselläni vatsanväänteitä. Nykyään "kohtuullinen" 150-200g per päivä, syyt samat kuin Forcella. :LOL:

Ja rahkaa samaan aikaan 750g päivässä samasta syystä, laiskuudesta. Oli kyllä paska ruokavalio mutta protskut tuli täyteen.

Itselläni on aina ollut aika huono ruokahalu, ja siihen aikaan vielä vedin "lisäravinteita" joista muutamalla oli ikävänä sivuvaikutuksena ruokahalun (pahimmillaan täydellinen) menetys. Päivittäinen kalorintarve oli kuitenkin noin 3500-5500 välillä, niin ratkaisuksi tuli se, että söin päivässä 4-5 hyvin pientä ruoka annosta, ja niiden päälle sitten aina "pirtelön" joka heran lisäksi sisälsi aina jonkun hiilarilähteen (kaura, vehnä, maissi tai riisijauhoa) tuolla tavalla sain päivän kalorit täyteen.

Itselläni on aina ollut aika huono ruokahalu, ja siihen aikaan vielä vedin "lisäravinteita" joista muutamalla oli ikävänä sivuvaikutuksena ruokahalun (pahimmillaan täydellinen) menetys. Päivittäinen kalorintarve oli kuitenkin noin 3500-5500 välillä, niin ratkaisuksi tuli se, että söin päivässä 4-5 hyvin pientä ruoka annosta, ja niiden päälle sitten aina "pirtelön" joka heran lisäksi sisälsi aina jonkun hiilarilähteen (kaura, vehnä, maissi tai riisijauhoa) tuolla tavalla sain päivän kalorit täyteen.
Mulla on enimillään ollut bulkilla 7000 kcal/vuorokausi, kun tein tuplatreenejä + kuluttava työ. Tuolloin meni reilu puoli kiloa maltodextriiniä päivässä hiilarinlähteenä. Lisäksi tuota mainitsemaasi riisijauhoakin tuli vedettyä isolla mitalla. Nykyään, kun syö kiinteetä ruokaa niin 4000 alkaa olemaan sellanen raja, jonka ylittäessä alkaa tuntua epämiellyttävältä. Kun noita jauhoja veteli, niin oli pikemminkin silti jatkuvasti nälkä, kun ne ei jääneet istumaan ruoansulatuskanavaan.

Nyt täytyy kyllä sanoa että erittäin huono meininki tämän firman osalta. Ekaa kertaa kun tilasin niin ei mitään ongelmia, mutta nyt kun tilasin toistamiseen niin mikään ei toimi. Tilaus tehty 25.9 ja matkaan lähdön viesti tuli 27.9. Arvioitu toimitus aika oli 02.10 - 06.10 eikä vieläkään näy. Seurantanumero kertoo vain että EDI - tiedot on vastaanotettu. Kun otan yhteyttä suomenkieliseen asiakaspalveluun niin sieltä vastaa vaan joku automaattirobotti aina samalla viestillä että haluanko hyvitystä vai uuden tuotteen tilalle. Pitää koittaa perua tuo tilaus jotenkin. Onneksi ei ole isosta summasta kyse. Onko muilla samanlaista kokemusta?

Nyt täytyy kyllä sanoa että erittäin huono meininki tämän firman osalta. Ekaa kertaa kun tilasin niin ei mitään ongelmia, mutta nyt kun tilasin toistamiseen niin mikään ei toimi. Tilaus tehty 25.9 ja matkaan lähdön viesti tuli 27.9. Arvioitu toimitus aika oli 02.10 - 06.10 eikä vieläkään näy. Seurantanumero kertoo vain että EDI - tiedot on vastaanotettu. Kun otan yhteyttä suomenkieliseen asiakaspalveluun niin sieltä vastaa vaan joku automaattirobotti aina samalla viestillä että haluanko hyvitystä vai uuden tuotteen tilalle. Pitää koittaa perua tuo tilaus jotenkin. Onneksi ei ole isosta summasta kyse. Onko muilla samanlaista kokemusta?

On kokemuksia. Asiakaspalvelu on silkkaa paskaa ko.puljussa, asioit sitten suomalaisen tai brittiläisen kanssa. Käyttivät ainakin viimeksi comboa postnord + matkahuolto ja tämä parivaljakko ei ainakaan tuolloin pelannut ollenkaan yhteen. Siinä vaiheessa kun paketti siirtyi postnordilta matkahuollolle katosi lähetys koko saatanan järjestelmästä, viikko meni että se tavallaan rekisteröityi suomeen mutta viimeisellä 16km matkalla hukkui johonkin -> 4vkoa vitutusta ja turhautumista asiakaspalveluun joka ei tehnyt asian eteen lupauksista huolimatta vittuakaan, kunnes yllättäen paketti vain ilmaantui toimipisteeseen. Tilauksesta toimitukseen meni siis vajaa 6vkoa ja mikä parasta asiakaspalvelu otti viimein yhteyttä pakettiin liittyen vajaa 2vkoa sen jälkeen kun hain sen, vain kertoakseen että toimitus on löytynyt ja noudettavissa.

Kohtuu suorasainen viestin laitoin vastauksena tuohon viimeiseen sähköpostiin, ei yllättäen kuulunut enään mitään takaisin. Tästä nyt 1,5v ja olen kietänyt kyseisen lafkan kaukaa, olkootkin paikoin reilusti halvempi kuin kilpailijat.

Viimeksi muokattu:
Itellä sattunut hyvä mäihä että useat kymmenet tilaukset aina nopeasti perille yli vuosikymmenen ajan. Perseestä tollane jos asiakaspalvelu ei ongelmatilanteissa pelaa.

Mullakin on aina tullut tilaukset kunnialla perille.

Toimitukset eivät tosin kovin nopeita yleensä ole, mutta täydennän varastoja aina hyvissä ajoin, niin ei haittaa.

Kyllähän se MP vika on jos matkahuolto kusee!
Ei ne siellä aspassa mitään asialle voi, muta kun pistää kuljetusliikkeelle kyselyä.

Mulla on männävuosina eri palveluiden kautta kymmeniä paketteja jäänyt laahaamaan ja ehkä 1 tai 2 yrityksistä jotenkin hyvittää pahoittuneen mielen tarjoamalla jonkun kupongin tai lähettämällä paketin uudelleen, muuten on vaan venailtu.

Kyllähän se MP vika on jos matkahuolto kusee!
Ei ne siellä aspassa mitään asialle voi, muta kun pistää kuljetusliikkeelle kyselyä.

Mulla on männävuosina eri palveluiden kautta kymmeniä paketteja jäänyt laahaamaan ja ehkä 1 tai 2 yrityksistä jotenkin hyvittää pahoittuneen mielen tarjoamalla jonkun kupongin tai lähettämällä paketin uudelleen, muuten on vaan venailtu.

MP on valinnut käytettävät kuljetuspalvelut, heillä on palveluntarjoajan kanssa sopimukset ja on heidän vastuullaan järjestää toimitus sovitusti. Olin yhteydessä suoraan myös matkahuoltoon ja siellä ei oltu tietoisia koko jupakasta ennen kuin otin itse yhteyttä, ainakaan heidän puheiden mukaan -> MP ei ole ollut matkahuoltoon yhteydessä lupauksista huolimatta, tai matkahuolto puhui paskaa. Niin tai näin, ei pitäisi olla asiakkaan vastuulla selvitellä, että kuka ryssi ja kuinka edetään eri osapuolien kesken.

Aika paljon kaventunut hintaero Myproden perushera vs ihan Suomalainen perushera esim. HCT wheypower.

HCT wheypower 12,5€/kg
Impact Whey perus 30 % tarjouksessa 11,9 €/kg.
40 % alessa 10,2€/kg.

Aika kova sälli, kun kiskoo heraa 50 kg vuodessa. Mulla menee puoliväkisin varmaan 2-3 kg vuodessa, koska sellaista proteiinijauhetta ei ole edes olemassa, mitä vetäisi mielellään. Useimmiten jää siis ottamatta, vaikka pitäisi ottaa, koska pelkkä ajatuskin etoo. Jännästi just tämä aamuna sheikkeriä täyttäessäni mietin, että tämä on muuten viimeinen pussi ja sen jälkeen ei enää ikinä.

koska sellaista proteiinijauhetta ei ole edes olemassa, mitä vetäisi mielellään. Useimmiten jää siis ottamatta, vaikka pitäisi ottaa, koska pelkkä ajatuskin etoo.
Hyvin sama fiilis noista, mutta kokeilepa tuota clear whey:tä tämän ketjun otsikon valikoimasta. Kyllä silti mieluummin lihaa tms syö, mutta tuo on oikeasti ollut ihan jees reissussa yms.

Hyvin sama fiilis noista, mutta kokeilepa tuota clear whey:tä tämän ketjun otsikon valikoimasta. Kyllä silti mieluummin lihaa tms syö, mutta tuo on oikeasti ollut ihan jees reissussa yms.
Jotain tuollaista mä olen etsiskellytkin. Noi tunkkaiset herat on aivan kamalia, mutta sit taas vaikka EAA tai kaupan valmiit proteiinit pullossa menee ihan kivasti, koska ne on raikkaan makuisia. Laitoin tilaukseen, vaikka hinnan takia en välttämättä näe itseäni ostamassa tuota uudestaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom