SUPERCARB 1kg -40%

MyProtein kokemukset!

Tein pääsiäisen aikoihin tilauksen johon sisältyi 2 ilmaista lahjaa ja niitähän ei tietenkään tilauksen mukana ollut. ilmaislahjat olivat sivustolla kun tein tilauksen ja tilauksessani lukee + 2 ilmaista lahjaa. Olen yrittänyt saada hyvitystä mutta en sitä saa koska ilmaislahjat ovat kuulemma loppuneet, olisivat voineet ilmoittaa että ne ovat loppuneet ennen tilauksen lähettämistä että näin idioottimaista asiakkaan harhaanjohtamista.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
MyProtein-tuotteista olen tykännyt. Alennuksilla olen niitä ostanut. Vetoremmit, käsisiteet, hanskat, paidat ovat olleet etenkin halpaan hintaansa nähden hyviä.
Aina on boonustuotteet tulleet ja oleet sitä mitä piti. MyProteinin kreatiini (etenkin se kreapure) ollut yksi parhaimmista, ellei paras, kreatiini mitä olen käyttänyt.
Etenkin hinta-laatusuhde kohdillaan. Osa tuotteista maultaan todella hyviä, osa kohtuullisia ja osa aika kröhöm... pahoja, mutta jokainen on kuitenkin ajanut
asiansa eli laturi on ladannut, jne... MyProteiinin polvisiteet ollut kesästä asti käytössä ja olen niihin positiivisesti yllättynyt. Ilmeisesti mulla sitten ollut
harvinaisen hyvät kokemukset MyProteinista, kun kumppanilla ja tuttavapiirissäkin tykätään MyProteinista.

Tänään saapui MyProteinin paketti, Mukana pääsiäislahjat: suklaamuna ja cupcakut. Ihan tyytyväinen olen toimituksiin ja vähäisten kuljetusvahinkojen hoitamiseen/korjaamiseen. Aikaisemmin PeanutButterit+AlmondButterit+CashewButterit oli pakattu huonosti ja kannet saattoivat aueta, Silloinkin sain uudet butteripöntöt tilalle.

Tilasinpa ensimmäistä kertaa Myproteinilta lisäravinteita. Muuten meni kaikki hyvin, mutta paketti oli noudettavissa 2km päässä pakettiautomaatista. Aivan kotini vieressä on posti, mistä yleensä haen paketit ja luulin myös että tämä tulee sinne noudettavaksi. Eihän tässä muuten mitään, mutta näin autottomana vähä vituttaa raahata isoa lisäravinnepakettia kaksi kilometriä. Jatkossa lisäravinteet tilaan sitten muualta.

Tilasinpa ensimmäistä kertaa Myproteinilta lisäravinteita. Muuten meni kaikki hyvin, mutta paketti oli noudettavissa 2km päässä pakettiautomaatista. Aivan kotini vieressä on posti, mistä yleensä haen paketit ja luulin myös että tämä tulee sinne noudettavaksi. Eihän tässä muuten mitään, mutta näin autottomana vähä vituttaa raahata isoa lisäravinnepakettia kaksi kilometriä. Jatkossa lisäravinteet tilaan sitten muualta.

Jos et jaksa kantaa niitä kotiin, et ole lisäravinteitasi ansainnut.

Siinähän kuluu ihan hulluna kaloreita kun 20 kilon laatikon roudaa tsygällä kotiin. Aerobisena suorituksena myös kortisolit hyppää pilviin ja kroppa on kauttaaltaan katabolisessa tilassa. Tuo myös maksaa, vaikka bensaan ei kulu euroja, joutuu energiavajeen paikkaamaan ylimääräisellä ruoalla(kana+riisi).

Tosiasiassa itselleni on käynyt tuo sama tapaus, mutta matkaa oli reilut 4km. Ei tosin ollut muistaakseni Myproteinin paketti silloin. Posti säätää näissä jotain välillä.

Millä kaavalla se sitten lasketaan? Pitääkö viellä olla oma pituus, paino ja rasvaprosentti joka suhteutetaan matkaan ja paketin painoon.

Itekin tilasin tossa viikko sitten tarjouksesta proteiinia, mutta vielä ei ole näkynyt. Luulen, että muutama muukin tilailee noiden tarjousten aikaan jonka takia sitten viivästyy. Pakettikin lähti liikkeelle vasta kolmen päivän kuluttua tilauksesta, kun tavallisesti lähtee samana päivänä tai viimeistään seuraavana. No eipä tässä kiire ole kun saman puljun vanhaakin vielä löytyy.

Kannattaa myös vertailla hintoja myprotein.com ja myprotein.fi sivujen kesken. Usein näissä on eroa.
Esimerkiksi Englannin sivulla oli muutamapäivä sitten suklaa-appelsiini 5kg alle 50 euroa kotiin tuotuna. Tuli heti tilattua 2-pussia yhteishintaan 93,44€
(ja kyseessä on Impact Whey Isolate, jos joku epäilee että ei ollut isolaattia)

Kannattaa myös vertailla hintoja myprotein.com ja myprotein.fi sivujen kesken. Usein näissä on eroa.
Esimerkiksi Englannin sivulla oli muutamapäivä sitten suklaa-appelsiini 5kg alle 50 euroa kotiin tuotuna. Tuli heti tilattua 2-pussia yhteishintaan 93,44€
(ja kyseessä on Impact Whey Isolate, jos joku epäilee että ei ollut isolaattia)
Kiitos tästä vinkistä, oli tarjouksessa vielä ja tilasin viime viikon perjantaina samaa makua samaan hintaan.
Tänään tuli perille.

Ei helvetti, tilasin 3viikkoa sitten tuotteita tuolta ja kyselin vähän perään kun ei ole mitään kuulunut ja vastaukseksi tuli että tuotteet on lähetetty takaisin varastolle koska en ole noutanut niitä. No helppohan se on hakea kun ei ole mitään ilmoitusta tullut esim postilta että tuotteet on noudettavissa?! onkohan tämä postin moka vai myproteinin?

Ite en suostu olemaan missään yhteistyössä postin kanssa ellei ole pakko. Tilaa tuotteet pakettiautomaattiin, tulee yl. viikon sisällä ja voit noutaa ysiin, joskus jopa kymppiin saakka eikä tarvi ikinä jonottaa mitään. Ilmo tulee kännykkään ja s-postiin, jos niin on asetukset.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ei helvetti, tilasin 3viikkoa sitten tuotteita tuolta ja kyselin vähän perään kun ei ole mitään kuulunut ja vastaukseksi tuli että tuotteet on lähetetty takaisin varastolle koska en ole noutanut niitä. No helppohan se on hakea kun ei ole mitään ilmoitusta tullut esim postilta että tuotteet on noudettavissa?! onkohan tämä postin moka vai myproteinin?
Ite oon useasti tilannut ja aina tullut nopeasti perille. Tosin oon tilannu smartpostiin. Veikkaisin kuitenkin että postin moka ja jos laitat viestiä niin hoitavat ton?

Omista kokemuksista sen verran että yksittäiset aminohapot ja terveystuotteet laadukkaita ja halpoja. Kannattaa oikeastaan tilata vain silloin kun saa 25-30% alennusta, noita tarjouksia tulee ihan jatkuvasti koko valikoimasta.
Heraisolaatti sekoittuu sekoittuu huonosti ja makukaan ei ole parhaimmasta päästä. Myös bcaa-jauhe on aika pahanmakuista ja vaahtoaa reilusti. Protskut ja bcaa tulee tilattua siis muualta.

Mikset seurannut lähetyksen kulkua seurantakoodilla minkä toimittavat? Kun lähetys on saapunut suomeen niin se koodi toimii postin seurannassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom