MyCafé -kahvilaitteen osto?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Nostetaans tätä ylöspäin.

Eli varmaan joillakin on nyt pitempiaikaista kokemusta tuosta mycafe-laitteesta. Kestääkö kehuja? Kannattaako ostaa?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tulipahan hommattua kyseinen härveli. Koneen hankintahinta enää 39 erkkiä, joten ei kallis. Pähkinäkahvi ainakin hyvää, täytyy maistaa myös muut maut. Rinnalla kuitenkin vanha uskollinen soturi MoccaMaster.

Tuohan on oikein edullinen hinta. Ostitko sen käytettynä vai uutena?

Tulipahan hommattua kyseinen härveli. Koneen hankintahinta enää 39 erkkiä, joten ei kallis. Pähkinäkahvi ainakin hyvää, täytyy maistaa myös muut maut. Rinnalla kuitenkin vanha uskollinen soturi MoccaMaster.

Ehkä laitteen saa kohtuuhintaan, mutta podien kilohinta on jotain älytöntä, näyttäis marketissa pyörivän siellä 40€ tietämissä. Normaali pressa esim. on jotain 6-7€/kg ja varmasti maukasta kahvia arkeen niin vaaleena, kuin tummanakin paahtona. Hifistelyt erikseen, mutta arvelen, että jos keskiverto kahvinjuojalle keitetään puhtaalla keittimellä Presidentistä sumpit, niin tuskin kovin väkisin ja irvistellen tarvitsee juoda, eiköhän maistu.

Enkä ole nähnyt MyCafe kahvin makuakaan niin paljoa kehuttavan, että laitetta tai podeja rupeaisin ostelemaan.

En myöskään pidä siitä, että siinä sitten sitoutuu VAIN MyCafe tuotteiden käyttäjäksi, eihän siihen muut purut vissiin käy. Toi on MyCafe myyjien ja firman omistajien kannalta tietenkin järkevää, sitoutetaan oikein pakolla asiakkaat, mutta mun mielestä se rajoittaa asiakkaiden valinnan mahdollisuuksia ihan liikaa. Normaaleissa kahvinkeittimissä on se hyvä puoli, että kahvilaatujen valikoima on valtava, ihan jostain 1-2€/kg halpispaskaöyheistä aina überkalliisiin luksuskahveihin. Samoin ns. tavallisia kahvinkeittimiä on hyvin monenlaisia ja hintaisia. Halvimmat keittimet lienevät siellä 20€ tienoilla uutena ja kalleimmat vissiin tuhansia euroja. Valinnanvaraa piisaa, kuten pitääkin.

Jossain vaiheessahan täälläkin vaahdottiin urakalla MyCafesta ja tuntui, että joka toinen oli laitetta hankkimassa. Sitten oli osto/myyntipalsta kohta väärällään laitteen myynti-ilmoja. :D

Tuohan on oikein edullinen hinta. Ostitko sen käytettynä vai uutena?

OnOffista löytyy tuohon hintaan. Siellä on myös uudempi malli hintaan 99,-, ja joku luxus malli 179,-. Itse ostin halvimman.

Jossain vaiheessahan täälläkin vaahdottiin urakalla MyCafesta ja tuntui, että joka toinen oli laitetta hankkimassa. Sitten oli osto/myyntipalsta kohta väärällään laitteen myynti-ilmoja. :D

En kyllä itsekkään ollut hommaamassa loppuelämän keitintä. Veikkaan että tyyliin puolivuotta tulee keiteltyä ja maisteltua eri makuja ja sitten se menee varmaan kaappiin pölyttymään.

Veikkaan että tyyliin puolivuotta tulee keiteltyä ja maisteltua eri makuja ja sitten se menee varmaan kaappiin pölyttymään.
Miksi toimia noin? Miksi ei kerralla valitsisi laadukkaan normikeittimen ja kahvimyllyn komboa (esim. Moccamaster), koska samalla valitsee käytännössä loputtoman valikoiman erilaisia kahvilaatuja? Samalla järjestää itselleen valinnanmahdollisuuden tekaista äkkiä arkisumpit tai hifistellä kunnolla. En vaan käsitä kertakäyttökulttuuria. Miksi pistää senttiäkään kiinni johonkin, jonka tietää jo etukäteen menevän loppujen lopuksi kaapin pohjille turhakkeeksi? :confused:

Kyllä mää vielä luotan wanhaan kunnon Moccamasteriin astetta enemmän. En kuitenkaan väitä että tuo huono idea olis. Jollain messuilla maistoin ja ihan hyvää oli.

Mä luulen, että tälle laitteelle käy vielä niin kuin kävi aikoinaan limukoneille. On vähän aikaa in ja kohta ei saa sitten kahvipodeja mistään, koska laite on out eikä sitä enää myydä.

Mä luulen, että tälle laitteelle käy vielä niin kuin kävi aikoinaan limukoneille. On vähän aikaa in ja kohta ei saa sitten kahvipodeja mistään, koska laite on out eikä sitä enää myydä.

...tullakseen sitten vuonna 2025 takaisin, kuten limukoneet nyt.
Tuohon 39e hintaan laitteen vois jo hankkia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyy sanoa että IMO tuolla MyCafe-keittimellä saa ihan karsean makuista lientä, kahvin kanssa sillä ei ole mitään muuta tekemistä kuin nimi. En maksaisi euroakaan ja jos ilmaiseksi saisin niin en lupaa käyttää.

Perinteisellä kahvinkeittimellä saa lähes yhtä nopeasti keitettyä kupillisen ihan oikean makuista kahvia.

Mulla on MyCafe-laite, mutta parasta kahvia niistä podeista saa niin että avaa podin ja kaataa sisukset normikahvin joukkoon normikeittimeen. (Suunnilleen suhteella 1 podi ja 2-3 kauhallista normaalikahvia). Antaa sen kivan maun kahviin. Minttu, hazelnut ja french vanilla on omat suosikit. Näin keitettynä kahvi on mun mielestä parempaa, kuin sillä MyCafe-laitteella tehtynä. Eli ei välttämättä tarvi ostaa kuin niitä podeja, saadakseen kivan makuisia makukahveja :)

Zone-sarja -42%
On tuommonen kone täällä. Ilmasiks saatu, mut en oo koskaan vielä käyttäny. Kalliita ne podit :|

Tuo on pidetty laite ainakin monilla tuttavallani on ollut kyseinen kahvilaite. Vuosien varrella teknologiakin on kyllä vähän parantunut! Tilasin juuri viime kuussa kahvikoneen tuolta sivulta ja hyvin on toiminut ja vieraat kiitelleet hyvästä kahvista :)

Back
Ylös Bottom