• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM Hotmail blockannut koko palveluntarjoajan verkon. Jos et saa vahvistusmailia, mailaa mike at pakkotosto.com nimimerkkisi

MyCafé -kahvilaitteen osto?

Olen hankkimassa tänään tai huomenna MyCafé -kahvilaitteen.
Ajattelin viellä kysäistä, onko kellään kyseistä laitetta?
Olisi mukava saada muutama kommentti laitteen käyttäjiltä.
(tai jos joku haluaa myydä omansa pois!)

hehee... no messuilla töissä ollessa on tullut melkopaljon tuota hörpittyä ja kyllähän se nopeeta tulee. Ei mun mielestä kuitenkaa voita normi kahvia....
aamulla kuitenkin ihan paras laite :D

Mitäs tuosta pitää maksaa? Ja mitä maksaa täyttöpussit?

Ikä
37
Mä saan aina tuota kahvia kynsihoidossa käydessä. Ootan sitä jo etukäteen kun se kahvi vaan on jotenki niiiiiiiin hyvää. Meidän halpiskeittimen kahvista ei voi edes puhua samana päivänä.

Täydellistä hemmottelua - superhyvää kahvia ja kynsihuolto samalla kertaa... :kuola:

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Toi on siis joku pikakahvinkeitin johon tungetaan tommosia yksittäispakattuja puruvönkylöitä?
Juu, semmoinen padi laitetaan vain ja kone kii, 40 sec päästä on tuore kahvi nokan edessä. Ja tuo tekee semmoista siistiä vaahdokasta kahvia.

Jutta vois sponssaa meille kaupalle tommoisen keittimen. Pääsis jengi testailemaan.

Ikä
35
Mitäs tuosta pitää maksaa? Ja mitä maksaa täyttöpussit?
Suoritin tiedusteluiskun nettisivuille. 249€skobaria maksaa, kun tilaa. Täyttösysteemit oli tukkupakkausena 119€/300 kahvipodia Talon paahtoa. Yksi podi on ilmeisesti 1-2 kupposta.
Eli kun laite on hommattu, niin iso kuppi olisi n.40 senttiä.

http://www.mycafe.fi/

Montakohan podia tulee tuon laitteen mukana.....

nigster

Makes sense, right?
VIP
Ikä
35
Melko kallista, mutta elämä on...

Mulla on tollanen ja kyllähän se ihqt kahvit keittelee, erityisesti se hasselpähkinä flavouri rokittaa. On se kuitenkin sen verran tyyristä ettei sillä jokaisia kaffeja viitsi keitellä. Helppous ja siisteys on tässä kuitenkin ton herkullisuuden ohella se, jota pystyy arvostamaan.

jänkäkoira sanoi:
Montakohan podia tulee tuon laitteen mukana.....
Perussetin mukana ei kaiketi yhtään, mutta onhan tuolla noita eri paketteja.

akki

From fitness to fatness
Ikä
41
Ottaa vähän päähän kun Turun karsinnoista ois saanu esittelykoneen 100 eurolla ja silloin aattelin että no onpa kallis :jahas: Nyt kun on tuota kahvia enemmän saanu maistella milloin missäkin, niin ei tuo satanen nyt etenkään siitä gourmet-mausta ois ollut ollenkaan paha hinta. Jessus se on hyvää :kuola:

Ja vaikka tuo nyt vähän normikahvia kalliimmaksi tulee, niin kannattaa ottaa huomioon se, että tuossa kahvia ei mene ollenkaan hukkaan. Normaalisti ainakin meillä tulee kahvia keiteltyä joka kerta ainakin pari kuppia ylimääräistä, jotka menee sitten viemäriin.

Melko kallista, mutta toimivaa. Reilu kuppi päivässä keskiarvolla noin 13 egee kuussa. Toisaalta eihän se ole mitään, toisaalta onhan se aika paljon.

Yrityskäytössä oon törmännyt vastaaviin härpäkkeisiin, joista olenkin saanut parhaat "laitekahvit" ever. Henkilökohtaisia kokemuksia ei ko. vehkeestä ole, mutta puskaradion mukaan tästäkin laitteesta irtoaa ihan maukkaat ja toimivat tsufet.

Satuin juuri lehdestä lukemaan, että huomenna avataan Lahteen My Cafen myymälä. Kannattaa varmaan hommata kone sieltä, niin saa varmasti joulukahvit keiteltyä uudella laitteella.

Mä olen ainakin vakuuttunut palautteen perusteella laitteen hankinnan kannattavan. Kyllä hyvään kahviin aina kannattaa satsata.

Se pähkinäkahvi oli ainakin ihan kauhean makuista, kun automessuilla tuli kokeiltua. Suodatinkahviksi Mycafe vaikuttaisi olevan erittäin kallista, Moccamaster ja itse jauhettu hyvälaatuinen kahvi tulee paljon halvemmaksi.

Meille tuli joskus entiselle työpaikalle tollanen esittelyyn, sitä sai käyttää ilmatteeks kuukauden ja sit jos ei tykännyt niin piti lähettää vaan takas. Paketin tullessa paikanpäälle revittiin pahvit irti ja ilman ohjeiden lukemista alettiin sitten keitteleen kahvia, tuli aivan jäätävää myrkkyä, en tiedä miksi. :) Sitten se kone odotteli siellä pari viikkoa ja aloin perehtymään siihen paremmin ja hyvät kahvit tulikin kun oppi sitä käyttää.. Toi vaahdotushomma joka siinä on, on ainakin pirun hieno :D

Mielestäni tässä huijataan kuluttajaa ostamaan tuote jolla todellinen prosessi ei helpotu juurikaan. Itselläni ei kokemusta kyseisen laitteen käytöstä ole, mutta kahvinkeittäminen ei minusta ole hankalaa tai niin aikaa vievää että hankkisin tämän laitteen. Kyllä Jussila (se hengissä oleva) tästä hyvät rahat käärii.

(Kas kun ei paketin kyljessä lue, että "Tämä on hyvä tuote ja tukee elämää.")

Itse luotan pressopannuun, espressopannuun ja moccamasteriin.

Näyttivät äsken Itäkeskuksessa pystyttelevän MyCafe -esittelypistettä. Siellä varmaan on maistiaisia tarjolla. Paikalla hääri muuten monitoimimies POSER, ja se pukua pitävä chat-juontaja !!

Tämän kahvi on pirun hyvää. Ovat alkaneet suuntaamaan sitä nyt viime aikoina enemmän kuluttajille. Ostin siis myyntitykin käsittelyn jäljiltä omani, jota vielä odottelen, tuossa menneellä viikolla. Hintaa laitteella 149€ ja maksun voi suorittaa kahdessa erässä. Paketissa tulee 48 padia mukana. Laitteella on elinikäinen takuu, tai ainakin niin kauan kuin firma on elossa ;)

Ilmeisesti kauppoihin tulee ensivuoden puolella myyntiin noita padeja, joten jatkossa niitä ei tarvitse aina tilata netistä.