My name is Bond, James Bond

DVD:lla voisivat toimittaa sellasen paketin missa jokainen voi vaihtaa Bondin mieleiksekseen, vaikka Aku Ankaksi jos silta tuntuu. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parhaat bondit ovat tietenkin Sean Connery, Pierce Brosnan ja Roger Moore. Tuossa järjestyksessä.

Orlando Bloomia ei missään tapauksessa saa päästää rooliin. :urjo:

SpolKessu sanoi:
No.. Not James, im Rodney Bond :))

Jes! Harry Enfield seuraavaksi Bondiksi :)

Pari viimeisintä Bondia on jäänyt kokonaan kattomatta. Aloinkin tuossa noin vuosi sitten keräämään Bond-dvd:eitä vanhimmasta aloittaen. Noin puolet (13kpl) on jo kasassa... Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa.

Ja Roger Moore on minustakin paras bond. Tosin nähtyäni elokuvan Boat Trip olin hetken aikaa sitä mieltä, että Bond ei ole enää kova jätkä. Mutta vain hetken! :thumbs:

Mike sanoi:
Roger Moore on ainoa oikea bondi!
Paskapuhetta.. Moore oli pelle. Connery on ollut ainoa oikea herrasmies, jossa on tyyliä. Brosnam on vähän päässyt samalle tasolle, mutta elokuvat ovat muuten ollut aika heikkoja.

Sinpusher sanoi:
Pari viimeisintä Bondia on jäänyt kokonaan kattomatta. Aloinkin tuossa noin vuosi sitten keräämään Bond-dvd:eitä vanhimmasta aloittaen. Noin puolet (13kpl) on jo kasassa... Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa.

Ja Roger Moore on minustakin paras bond. Tosin nähtyäni elokuvan Boat Trip olin hetken aikaa sitä mieltä, että Bond ei ole enää kova jätkä. Mutta vain hetken! :thumbs:

mun mielestä ainoastaan mooren rooli homona pelasti ton leffan kerran katsottavaksi,muuten oli tasasta paskaa leffa...
will ferrel oli myös mainio pienessä roolissaan..

clive owen vois ehkä sopiakkin noista parhaiten uudeksi bondiksi..

Connery on ehdottomasti paras Bondi. No question, hands down, ehtottomasti.
Ja noista vaihtoehdoista kyllä Clive Owen olis paras. Löytyy karismaa ja näköä. Uskottava olis. Kunhan ei vain nättipoika-Bloom saa sitä legendaarista numeroyhdistelmää näytellä, niin ei mitään hätää.

Tylerd sanoi:
Ron Jeremy olis kova sana :hyper:

Motörheadin Lemmy olis parempi. Ja se on englantilainen....

Kyllähän sen Bondin pitää olla jo hieman iäkkäämpi näyttelijä tai ainakaan tämä ei sais edustaa mitään "kaunis poika"-tyyliä. Ennemmin "komea ja karismaattinen". Meikäläistä alkaa aina puistattamaan nuo Bourne-leffat, joissa se tissiposki-Damon näyttelee kovaa jätkää. No toisaalta tähän saattaa vaikuttaa Damonin aiemmat roolit.. Tästä päästäänkin siihen, että taisi se Brosnan kieltäytyä tulevasta Bond-elokuvasta juuri siksi, ettei häntä aina miellettäisi pelkästään agentti 007:ksi. Taitaa tosin olla jo hieman myöhäistä :)

Vaikka itse Bond onkin elokuvien kantava voima, oon kyllä ennemminkin nyt huolestunut siitä, millainen juoni tulevassa leffassa on. Kyllähän Bondeihin kuuluu aina erikoiset hilavitkuttimet ja omituiset vastustajat, mutta esim. tämä viimeisin Bond-leffa, Die another day, meni jo hieman yli. Kun nyt eivät tunkisi niitä karkkivärejä joka paikkaan ja ei sen Bondin oikeasti tarvitse osata aivan kaikkea (tyyliin voittaa miekkailussa joku maailman top3:een rankattu äijä. vai miten se nyt siinä olikaan..). Enkä minä ainakaan halua nähdä enää yhtäkään goddamn korealaista muodonmuutoksen tehnyttä timanttipäätä kylpemässä neonvaloissa arktisessa lasipalatsissa :curs:

PS. Moore on se oikea

Conneryssä on kunnon äijäenergiaa näin vanhempanakin kun taas Moore on lihava rillipäinen ukonkanttura...

ai niin...:david: Bondiksi

Tylerd sanoi:
Ron Jeremy olis kova sana :hyper:

Onhan Ronster kyllä kova äijä. Licence to penetrate. Leslie Nielsen on kyllä kanssa hyvä ukko omissa sekoiluissaan ollut. Ei sitä missään vakavissa rooleissa voi kukaan enää uskoa. Tapahtuu täydellinen repeäminen jo kun Leslien naaman näkee :D .

Ainoa Orlando Bloomia ärsyttävämpi ehdokas Bondiksi olisi Joaquin Phoenix, joka veti hienon itkevän homoämmäroolin Gladiaattorissa.

glm.jpg

Kyllähän se Sean Connery on ensimmäinen ja paras, ehdottomasti! George Lazenby on EHDOTTOMASTI paskin bondi mitä on ollut. "007 ja Hänen majesteettinsa palveluksessa" ei muutenkaan ollut mikään hyvä bondi.. Christian Bale ois TOOSI hyvä seuraavaksi bondiksi..Mutta kuka seuraavaksi bond-tytöksi?

Kate Beckinsale ois mun SUOSIKKI.. :kuola:
Underworld_-1_Kate_Beckinsale.jpg

Tuo Conneryn ja Mooren välinen taistelu paremman Bondin tittelistä ei varmaan pääty koskaan. :D Tuskin äijät itse koko asiaa edes murehtivat.
Itte pidän Connerystä senkin takia että vanha herra on tehnyt Bondien jälkeenkin hyviä rooleja toisin kuin Moore.
Esim. The Untouchables, Indiana Jones And The Last Crusade, The Hunt For Red October, Highlander jne. ja sokerina pohjalla The Man Who Would Be King, joka on mun kaikkien aikojen suosikkielokuva.
Ja muutenkin Connery on pysynyt charmikkaampana näyttelijänä kuin moore ja oli sitä jo bondien aikaan.
Voi olla vaikeaa löytää uutta Bondia jonka suurin osa maksavasta leffayleisöstä taas hyväksyy.

Huomaa, ketkä on latsonut nuoruudessaan bondeja... :) Eli silloin bondina oli Moore ja se oli aika keikarimaista toimintaa ja temppuilua. Vähän vanhempana suosikiksi on noussut herrasmiesmaisempi ja myös temppuileva Connery. Lazenby nyt oli joku välimalli. Dalton oli skitsahtava bond. Ei ne leffat niin huonoja ollut. Brosnan taas oli hieman jäykkä herrasmies bond. Leffoissa liikaa ampumista ja puuduttavia taistelukohtauksia.

:david: bondiksi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom