Muuttomiehen punttitreeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fatacid
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites käy lihaskuntokasvatuksen jos about 3-5 päivää viikossa tekee muutto/roudaus duunia? Välillä työ on aikamoista porrasjuoksua, mutta välillä löysempääkin. Etukäteen en voi varmalla tietää miten poikki duunin jälkeen on, joten treeniaikataulujen ja treenattavien liikkeiden suhteen pitäs voida joustaa...Usein saattaa jalat olla niin hapoilla ettei kai jalkalihaksia treenata kannata, selkää vähän kivistää etc.

Ruokailukin on epäsäännölllistä joskin olen nyt tajunnut ottaa pullon proteenidrinkkiä messiin jota voi aina aika-ajoin siemailla. Tämä kai estää kataboliaa?!?

MInkälaista treeniä olis paras harjoittaa? Hevidutityylistä treeniäkö missä vain kerran viikonloppuna body kunnolla möyhytetään? Vai sitten vaikka kevyttä pummpitreeniä, ainostaan yksi lihasryhmä ja korkeintaan 6 sarjaa kerralla. Treenit 2-4 kertaa viikossa. Tämä vois soveltua paremmin kun muutenkin tuntuu välillä rasitustiloja ja sydämmentykytystä...Eli siis tehdäkkö massaliikkeitä vähän ja harvoin, vaiko tehdä vähemmän rasittavia eristäviä liikkeitä usein?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ai ai, tässä ammatissa on kyllä kroppa todella kovilla, joten massan hankinta on kyllä aikalailla hankalaa...suosittelisin treenaamaan enintään kerran viikossa per lihasryhmä, eikä liian pitkiä treenejä...enemmän pumppimielellä, sillä työsi on jo aika voimannostoa. Itse tein joskus koffilla keräilijän duunia ja treenasin kehonrakennusta samalla. Kroppa siinä ärtyi, tuli perkeleen kireäksi vaikka söin mitä, ja lihaksia katosi vaikka yritin mitä.
Kroppasi kyllä pidemmän päälle tottuu jatkuvaan rasitukseen aika hyvin, mutta työsi ei anna lihaksille palautumismahdollisuuksia, siksi vaikka onnistuisitkin saamaan lisäkiloja, voit varautua kaiken maailman särkyihin ym.
Kehonrakentajan pitää luoda elämänsä siten ettei tarvi tehdä fyysisiä töitä. Itse työskentelen atk-alalla, joten ainostaan sormenpäiden lihakset joskus ylikuntoutuvat. :D

Sydämmen tykytyksesi johtuvat luultavasti kehosi ylikuntoutumisesta. Ei treeniä silloin!

Veikkaampa että vkloppuna jos et tee töitä, olisi aika hyvä antaa kropan palautua, sillä silloinhan ne lihakset kehittyvät. Treenaa siis kroppasi vaikka to/pe ja siten ne pääsevät edes hiukan palautumaan.

Muuttomies on ammattimies, kun osaa tehdä mahdollisimman helpolla kaikki. Itse olen sivutoimena tehnyt reilu pari vuotta ja usein pitkiäkin aikoja putkeen. Aluksi oli vaikutusta, mutta sitten kroppa alkoi tottumaan ja alkoi myös osata tehdä hommat mahdollisimman löysästi. Tuon jälkeen ei mitään ongelmia treenien suhteen ja ihan samalla tavalla pystyy treenailemaan kuin ennenkin.

Zone-sarja -42%
Itse olen tehnyt vastaavaa duunia pakon sanelemana nyt reilun kuukauden verran päätoimisesti ja jalat on kutistunut ihan saatanasti, varsinkin pohkeet. Tuntuu että kaikki tehty työ punttien parissa valuu hukkaan.. ihan sama mitä syö tai treenaa, ei vaikuta, kaikki on lihaksesta pois :wall:

Back
Ylös Bottom