Muutamia kysymyksiä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jees, eli kuntosali harrastusta olisi tarkoitus aloittaa.
Olen jo monesta paikasta koittanut löytää sivua, josta saisi sellaisen treeniohjelman, että sillä saisi lihasmassaa kasvamaan. Oikeastaan ainut tavoite olisi, että saisi vaikka nostettua 80kg penkistä. Ja hei, millä painomäärillä kannattaisi aloitella?

onneksi olkoon, löysit pakkotoiston. täältä löytyy ainakin joku ohjelma jolla lihasmassa kasvaa.
koeta nyt kuitenkin lukea nuo aloittelijoiden osion tärkeäksi merkityt threadit koska ne sisältävät vastausket kaikkiin peruskysymyksiisi. :david:

lähde siitä että jaksat painoilla tehdä 10toistoa. 4on liian vähän, 20 liikaa.

Kuntosali harrastus ei ole pelkkää penkkipunnerrusta, joten jos haluat ruveta treenaamaan kehoasi ajatellen, suosittelen että jätät tuon penkkituloksen taka-vasemmalle ja etit täältä jonkun valmiin ja hyvän ohjelman:)

Selvä. Pitääpä tehdä näin. Kiitos jo vinkeistä, mutta kuinka usein sitten tuota painoa kannattaa lisäillä noihin sarjoihin?

aina kun voimatasojen kasvu mahdollistaa painojen lisäämisen. panoja ei kuitenkaan pidä lisätä tekniikan kustannuksella, ainakaan usein.

panoja ei kuitenkaan pidä lisätä tekniikan kustannuksella, ainakaan usein.
tarkottaako tää sitä, et jos joku sais naisia yhtä paljon kuin sää, pitää jokanen niistä silti tyydyttää?

Kuntosali harrastus ei ole pelkkää penkkipunnerrusta, joten jos haluat ruveta treenaamaan kehoasi ajatellen, suosittelen että jätät tuon penkkituloksen taka-vasemmalle ja etit täältä jonkun valmiin ja hyvän ohjelman:)

Joo oon samaa mieltä ja kannattaa tosiaan ottaa joku järkevä tavoite eikä mikään penkkitulos. Ota esimerkiksi vaikka nyt alkuun joku lihasmassan lisääminen jonkun tietyn kilomäärän verran ja sitten ajan myötä taas asetat uuden tavoitteen. :) Sitä paitsi kaikki liikkeet eivät sovi kaikille. Esimerkiksi saattaa olla että sinulla kestäisi ties kuinka kauan että saavuttaisit sen 80kg penkistä(tosin en kylä tiedä lähtö arvoja). Itse esimerkiksi en treenaa penkkiä lainkaan koska minulle se ei yksinkertaisesti sovi lainkaan. Toisin sanoen penkkitulos on huono tavoite, koska se on vain yksi treeniliike muiden joukossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom