Muutamia kysymyksiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fogeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1. Varmaan monesti kysytty ja vastattu mutta kysytään taas.
Olen 18v ja 175,5cm vanhemmat 175cm ja 165cm. Mietin että voisikohan sitä vielä kasvaa. Jos ei tee maveja yms. selkärankaan ottavia liikkeitä niin onko treenaamisesta haittaa pituuskasvuun? Jostain olen jopa lukenut että se nostaisi kasvuhormonin eritystä ja voisi jopa boostata kasvua.

2. Onko proteiinijauheitten käyttö huuhaata vai todellakin hyödyllistä?

3. Minkälaisilla sarjoilla ja toistomäärillä olisi aloittelijan hyvä saada massaa?

4. Leveät hartiat, onko niihin jotain tiettyjä liikkeitä miten saisi leveyttä kasvatettua, vaikka luitten kokoon onkin paha vaikuttaa.

5. Millä liikeillä voi parantaa ryhtiä?

6. 6pack? Rasvaa ei pitäisi olla mahan päällä, hoikka poika kun olen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan jokaseen noista vastataan about päivittäin noin kymmenen kertaa. Lyhyesti:

1. Mavet sun muut ei hyvin tehtynä vaikuta pituuskasvuun.

2. Ei oo huuhaata, mut niitä ei kannata ensimmäisenä olla ostamassa. Ensin perusasiat kuntoon.

3. 3-5x5-15 riippuen vähän liikkeestä ja ohjelmasta

4. Selän ja olkapäiden kasvattaminen leventää.

5. Riippuu ihan miten ryhti on huono. Yleensä lapaluiden välissä olevia lihaksia treenaamalla.

6. Kysymys on hiukan vajaa. Sixpäkin saa, kun siellä on hiukan lihaksia eikä liiemmin rasvaa.

Suosittelen vähän käyttämään oma-aloitteisuutta. Nää asiat löytyy niin monta kertaa ja hyvin äkkiä ettimällä täältä ja kaikkialta muualta netistä. Siksi näin suppeat vastaukset.

Itse asiassa se on 8 pack: vatsalihakset jakaa tietynlainen sidekudoskalvo neljään osaan molemmin puolin (=8)...Kaikilla päkki jo on, miehillä tyypillisesti rasva kertyy etenkin viskeraalisesti vatsan seudulle. Rasvaa on siellä aina jonkin verran, vaikka sille ei näyttäisikään. Siksi se näyttää usein 6 packiltä, vaikka jotkut saavat jopa 8 packin esiin. Jos hoikemmaksi et kuitenkaan siis enää tule, tee kuten edellä neuvottiin: vatsatreeniä ja lisäksi torsoa rasittavia koko vartalon moninivelliikkeitä kannattaa tehdä.

Treenaa nyt kuitenki muitakin lihaksia, herranjumala se näyttää urpolle jos on tiukka päkki se onkin ainut lihas mitä kropasta löytää. Päkki laihallapojallahan on vähä niiku tissit läskillä tytöllä, niitä ei lasketa. ;)

Zone-sarja -42%
abs-on-a-skinny-guy-is-like-tits-on-a-fat-girl.jpg

Kai tääkin tarvii tähän sitte lisätä.

Back
Ylös Bottom