Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä miten majoneesisi teet, mutta eiköhän se yleensä ole kuitenkin keltuainen jota majoneesissa on.Originally posted by nikke1
Majoneesihan on munan valkuaista ja öljyä,
Originally posted by Kusimato
Käytän kaupan kevyt majoneesia voin korvikkeena siinä on joku 30/100g rasvaa taitaa olla jotakin kasvisrasvaa se on vaan niin maukasta ettei viitti luopua. Kaakaon juontia en lopeta koskaan mutta olisin silti kiinostunut onko ihan haitallista. Onko vaalea leipä kirosana täälläpäin? (syön vaaleaa vain sillointällöin). Entä kahvi? Pitää ny käyttää thread hyödyksi ja kysyä ummet ja lammet.:piis:
Originally posted by tomppa82
Onhan se totta, että vaalea leipä on epäterveellisempää kuin tumma, mutta...
Korkea glykeeminen indeksi.Originally posted by HooEee
Epäterveellistä?
tarkoitatko kuitujen ja ravinteiden köyhyyttä?
eikai se muuten vaalea leipä niin "epäterveellistä" ole.
mä sanoisin et köyhää.
korjatkaa jos olen väärässä!
Originally posted by metalman
kaakaossa nyt ei oo paljoa mitään rasvaa, anna palaa vaan
Jos jollain on ihan oikeaa tieteellistä faktaa tästä aiheesta, niin laittakaa toki linkkiä.Originally posted by astro
<a href="http://www.johnberardi.com/articles/qa/afc/afc_jun212002.htm" target="_blank">Tässä</a> lähde ja lisätietoa.
Originally posted by Kusimato
Kaakaon juontia en lopeta koskaan mutta olisin silti kiinostunut onko ihan haitallista. Onko vaalea leipä kirosana täälläpäin? (syön vaaleaa vain sillointällöin). Entä kahvi? Pitää ny käyttää thread hyödyksi ja kysyä ummet ja lammet.:piis:
Originally posted by Tomi
Jos jollain on ihan oikeaa tieteellistä faktaa tästä aiheesta, niin laittakaa toki linkkiä.
Originally posted by Arvo Paperi
Tämä on varmasti niitä ruoka-aineita, joista saattaa yhtenä vuonna löytyä tutkimuksissa jotain positiivista, seuraavana negatiivista, sitten taas jne. Juo pois, saat kuitenkin syövän heraproteiinista ja kuolet ennen kuin kaakao ehtii vaikuttaa.Kahvi on pahan makuista, lopeta heti sen juominen.
Viimeisin tutkimus, josta minä mediassa kuulin, kertoi kahvin olevan vahva antioksidantti... tiedä sitten, mutta tosiaan kohtuullisesta käytöstä tuskin on ainakaan mitään merkittäviä haittoja.Originally posted by fysio
Kahvista on paljon tutkimuksia. Kofeiini on tietyissä olosuhteissa hyvästä, muutoin kahvi sucks! Terveyshaittoja ei kait voi kiistää. Pahin haitta kahvista on se että se happamoittaa elimistöä, joka taas on osoitettu olevan huono asia. Totaalikieltäytymiseen ei silti ole syytä. Kuppi päivässä, ilman sokeria, ei tunnu missään.
Originally posted by Jortsu
Viimeisin tutkimus, josta minä mediassa kuulin, kertoi kahvin olevan vahva antioksidantti... tiedä sitten, mutta tosiaan kohtuullisesta käytöstä tuskin on ainakaan mitään merkittäviä haittoja.