Muutama kysymys...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janii
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo elikkä olen 14 vuotias poika, ja treenaaminen on alkanut viime aikoina kiinnostamaan. En ole hirveästi kotonakaan mitään lihaskuntoiluja tehnyt, ainoa mitä oikeastaan olen tehnyt on lenkkeily.
Joten päätin, että voisi teiltä kokeneemmilta kysellä muutamia asioita;

Mikä on useimmiten kuntosalien ikäraja (riittääkä oma ikäni?)?
Paljonko yleensä kertamaksu on esim. uimahallin kuntosaleihin?
Pitäisikö mun treenata ensiksi kotona (esim ostaa kaupasta painot)?

Tuossa oli nyt joitakin kysymyksiä, lisäilen niitä jos vielä mieleen jotain tulee.

Taitaa olla 16 ikärajana aika useissa(kaikissa "laillisissa"?) paikoissa? Ikävä kyllä... Typerä säädös kaiken kaikkiaan.

Kertamaksut lienee salin hyvyydestä riippuen parista eurosta 5-6 euroon.

Jos koulullasi on joku kuntosali nii yritä järjestää että pääset sinne pumppailemaan. Sali on kuitenki aivan eriasia kun 60euron

lelutanko painoineen kotona. Jos nyt kuitenkaa ei löydy sitä salia niin kyllä sä kotonakin saat jotain aikaan jos motivaatiota

riittää. Varmaan tanko+painoja, käsipainot riittää ens alkuun. Leuanvetotanko on kans hyvä ja halpa ostos.

Pääseekö alle 16 vuotiaat, jos on aikuinen mukana? Koulullani ei tietääkseni ole mitään kuntosalia.

Ei taida tuolla olla vaikutusta. Joku kasvamisen lopettaja siihen on vissiin pistetty (teko)syyks.
Noista kamppehista vielä sen verran että kannattaa kerralla ostaa kunnon välineet eikä välttämättä sitä ekaa tankoa prisman laajasta valikoimasta. Säädettävät käsipainot, laakeroitu tanko ja kunnolliset lukot eikä mitään muttereita päissä niinkun itelläni :D

Eti vaikka täältä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=20&order=desc&page=2
joku hyvä setti ennemmin kun jostain tavaratalosta.

edit. ja tämä vaan varavaihtoehtona jos kuitenkin jotenkin pääsisit sinne salille!

Ei taida tuolla olla vaikutusta. Joku kasvamisen lopettaja siihen on vissiin pistetty (teko)syyks.
Noista kamppehista vielä sen verran että kannattaa kerralla ostaa kunnon välineet eikä välttämättä sitä ekaa tankoa prisman laajasta valikoimasta. Säädettävät käsipainot, laakeroitu tanko ja kunnolliset lukot eikä mitään muttereita päissä niinkun itelläni :D

Paljonkohan suunilleen maksaisi, jos noi mainitsevasi tuotteet jostain ostaisin? En kuitenkaan maltaita viitsisi alkaa maksamaan.

Esim jos nyt alkaisin kotoma harjoittelemaan käsilihaksia, selkiä sekä vatsoja (tai ainakin tarkoitus olisi). Mitä erilaisia tarvikkeita noihin kannattaisi hommata?

En oo ikinä kuullukkaan mistään 16 vuoden ikärajasta, ite oon käyny jo vuoden salilla ja täytän huomenna 16. ehkä jotain salikohtaisia ikärajoja on mut ei siitä mitään lakia ole

En oo ikinä kuullukkaan mistään 16 vuoden ikärajasta, ite oon käyny jo vuoden salilla ja täytän huomenna 16. ehkä jotain salikohtaisia ikärajoja on mut ei siitä mitään lakia ole

Alotitko siis käymään salilla 14 vai 15 vuotiaana?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässä lähistöllä on tietääkseni kaksi kuntosalia (+ tietty kaikki Elixiat jne luulisin että niissä ikäraja on se 16). Parhaana vaihtoehtona pidän uimahallin omaa kuntosalia, koska siinä pääsee samalla uimaan.

Laitoin äsken muuten viestiä tuolla uimahallin kuntosalille ikärajasta.

Oma tarkoitukseni on että joululomalla viimeistään pitäisi alkaa sitä lihastreeniä harjoittelemaan.

Paljonkohan suunilleen maksaisi, jos noi mainitsevasi tuotteet jostain ostaisin? En kuitenkaan maltaita viitsisi alkaa maksamaan.

Esim jos nyt alkaisin kotoma harjoittelemaan käsilihaksia, selkiä sekä vatsoja (tai ainakin tarkoitus olisi). Mitä erilaisia tarvikkeita noihin kannattaisi hommata?

Kunnon välineet maksaa varmaan toistasataa? Toisaalta ota ne sijoituksena, sitte kun pääset salille myyt ne pois ja saat niistä kuitenki hyvän hinnan vielä.

-leuanvetotanko 10-20e
-säädettävät käsipainot
-tanko ja jotain painoja

Ja tosiaan ensin sali ja sit vasta nämä :D laitoin nyt ajankuluks nämäkin viel.

itse ainakin uskoisin että pääset jonkin paikallisen uimahallin salille reenailemaan jo tuon ikäisenä, tai ainakin ihmettelen jos et...

Itse olen aina päässyt salille, ilman että on ikää kysytty. 14 vuotiaana aloitin treenailun uimahallin yhteydessä olevalla salilla ja samalla tiellä ollaan edelleen. ;)

Kaveri ainakin sano, että tällä Leppävaaran uimahallilla on ikäraja 16. Täytyy siis odotella vaan vastausta sähköpostitse.

Tuskin pienemmillä paikkakunnilla noita rajoja on, Helsingin ymmärtää kyllä.
Ainakaan meillä täällä pohjan-maalla ei ole tollasta sääntöä, tosin sali maksaa 40€/Vuosi :)
Ei varmaan kannata ottaa selvää tuosta ikärajasta näin alkuun ennekuin luovutetaan siihen että Helsingin saleilla ko. ikärä on ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom