Muutama kysymys Arginiinista

Moi!
Itse söin tossa kuukauden päivät arginiinia about 3g päivässä ja nyt kun lopetin sen niin jäin pohdiskelemaan että kauanko toi arginiini vaikuttaa? Että voiko se vielä vaikuttaa viikonkin päästä? Vai pitäiskö tuota ottaa päivittäin että siitä on jotain apua? Kiitoksii etukäteen jos joku kuka tietää viittii vastata

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jäi epäselväks

et miten kauan arginiini voi vaikuttaa typpioksidin tuotantoon? noista ketjuissa ei puhuta mitään vaikutusajasta et esim voiko verenkierto olla parempi viellä viikonkin tauon jälkeen vai miten?

3g on muutenin aika vähän mun mielestä, enkä mä usko että se kauaa elimistössä pyörii kun lopetat syömisen... itse vetelen päivittäin semmosen 10g.

Ajattelinkin et tuskin se kestää paria päivää pidempää se vaikutus.. Jäi vaan vähän häiritsemään kun tota hetken rouhin ja mulla meni ainakin yöunet huonommaks ton kanssa. Nyt kun lopetin niin tuntuu et nukun paremmin, mut on panettanu ihan sikana ja oonkin miettiny et voiko se johtua tosta arginiinista vai kuvittelenko vain.. :) kuulostaa kyl melko oudolta et viikonkin päästä viel vaikuttas tommonen.. En kuitenkaa huomannu mitää eroa sillon kun noita viel oli mut nyt sit lopettamisen jälkeen on esiintyny et kai täs on vaa luulosairas..

Itse en ainakaan huomannut mitään eroa vedänkö sitä vai en. Samanlainen panetus vedin sitä tai en. Treenitkin kehittyy ihan yhtä nopeasti ja palautuminen yhtä nopeaa. Nyt kuukaus takana sen syönnistä, annos oli 5-10g pv. Turhanpäiväinen lisäravinne ainakin omalla kohdalla.

Tota

Osaisko joku viel vastata et kauanko toi vaikutus niinku kestää jos oletetaan et se lisää verenkiertoa ja vapauttaa (typpioksidia?) Et jos vedän nyt tosta pari purkkia tota arginiinia+ornitiinia ja lopetan sen syömisen niin koska se vaikutus loppuu? Vai onko toi semmosta et pitää syödä päivittäin tai muuten ei ole apua et se ei niinku varastoidu tai mitään?

ps. kiitti vastauksista =)

ja tosiaan jos joku on huomannu et tol ois jotain vaikutusta niinku jäykkikseen ja sen muodostumiseen ni ois kyl makee tietää et voiks toi niinku vaikuttaa viel monenki päivän pääst siihen vai oonko mä vaa luulosairas?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom