Muutama alottelija kysymys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mankind
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon tällänen aika kuikelo kaveri (172/54) 16v, massa ja voima on siis hakusessa....

Kävin tossa viime vuonna pari kuukautta salilla mutta tein kaiken miten sattuu, ei tullut mitään tuloksia, painojen määrät ihan pikkasen lisäänty mut ei muuta. Nyt olis tarkotus alkaa oikeen kunnolla.

Millasella ohjelmalla kannattaisi lähteä liikkeelle jos haluaisi edes jotain tuloksia saada...? Pääsen luultavasti vaan 2 kertaa viikossa salille. Heittäkääpä joku vähänkin järkevä 2 jakonen ohjelma.

Onko mitään hyötyä jos heittää pari raakaa kananmunaa naamariin ennen treeniä? Minkälaisia lisäravinteita kannattaa syödä?

Ja minkälaisia liikkeitä ei kannata tehdä jos aikoo vielä kasvaa pituutta...? Miten ojentajia treenataan?

Kiitos jos joku jaksaa vastata. :P

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
searchilla löydät hyvin asiaa varmasti jokaisesta osa-alueesta (ja paljon laajemmin), mutta..

2 kertaa viikossa jos treenaat niin tulee monta lihasryhmää kerralla väkisinkin tehtäväksi. 2x viikossa koko kroppa läpi ei varmasti ole huono vaihtoehto.

ne kananmunat mieluummin treenin jälkeen vasta tai sitten todellakin hyvissä ajoissa enenn treeniä. 1-2h ennen treeniä ne ruokailut. lisäravinteita on paljon ja kaikenlaisia, ensimmäisenä palautusjuoma käyttöön, näitä löytyy valmiina jo kaikenlaisia tai sitten voit itse sekoitella hiilarit-protskut ja kenties vielä kreatiinit + muut.

kyykky, maastaveto raskailla painoilla taitaa lukeutua noihin pituuskasvua hidastaviin liikkeisiin, mutta enpäs sano niistä mitään kun ei suurempaa tietoa ole. itse jäin 172cm vaikka en käynyt edes salille kun vielä pituuskasvua tapahtui (PRKLE!).

ainiin, ojentajille löytyy paljon hyviä liikkeitä, joista varmaankin ne suosituimmat, ranskalainen punnerrus, kapea penkki, dipit ja taljapunnerrukset.

No nyt päästiin asiaan ;)
Näin mulla:
Eli itse treenaan massaa ja voimaa... tiistaina ja torstaina treenaan koko kropan kunnolla läpi. Proteinejä napsin aika paljon, aamulla 1d heraa, iltapäivällä Gaineri ja vielä ennen nukkumaan menoa 1d yö protskua. Ojentajia treenaan kick back liikkeellä, taljassa ja punnerrusprässillä, penkkipunnerrusta en tee ollenkaan. Ravinto ja lepo asiat kunnolla kuntoon niin alkaa sitä habaakin kehittyä..Katso mun profile picture, siittä näkyy 3kk treenattua lihaa..

1. päivä: Rinta, hauis, reidet
2. päivä: Selkä, ojentajat, olkapäät, pohkeet

Jos tuntuu ettei jaksa treenata jalkoja tarpeeksi kovaa, tee ne ennen muita liikkeitä.

Kaksi treeniä viikossa, mutta jokainen lihasryhmä saa treeniä periaatteessa kahdesti viikossa. Tuosta voi tehdä monia muunnelmia. Itelläni tais olla just tollanen ohjelma joskus.

Liikkeissä sarjat about 3-5*8-15 liikkeestä riippuen. Pohkeissa sarjojen pituus voi olla vaikka 25 toistoa.

Ojentajaliikkeitä on esim: ranskalainen punnerrus, kapea penkki, käännöt taljassa...

Ähh, search kertoo lisää! :)

Zone-sarja -42%
Ja tässä pari muuta vaihtoehtoa:
1. Etureidet, rinta, olkapäät, ojentajat
2. takareidest, selkä, hauis, pohkeet

1. Jalat, kädet
2. Selkä, rinta, olkapäät

Ja vatsat toiseen päivään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom