Muut harrastukset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by 8Balls

- Olen numismaatikko

Kappas vaan:eek: Löytyy näitäkin vielä:kippis1: Hyvä.
Itse keräilin aikoinaan kanssa, mutta sit lopahti. Enimäkseen sodan jälkeisiä ja enimäkseen paperia, tosin metallisiiakin kertyi.
Entä sinä? onko paljonki kertynyt?

Reippaita kävelylenkkejä

Reippaita kävelylenkkejä 4 kertaa viikossa. Eli siis kämpästä autolle, autosta salille, salilta autolle, autosta kämppään. Tämä siis neljä kertaa viikossa!!! Tiedän että aerobinen ei kaikkien mielestä ole "hyvä juttu" kehonrakennuksen kannalta. Olen harkinnut sellasein sähköllä toimivan pyörätuolin ostoa, mutta ne on kuulemma perkeleen kalliita. Halvempi olisi tietenkin ostaa sellainen normaali pyörätuoli, mutta siinä joutuu käyttään aika paljon käsiä että saa sen härvelin liikkeelle. Yksi vaihtoehto olisi tietenkin asuntoauto. Ne on vaan talvella aika kylmiä paikkoja asua. Onhan näitä ongelmia.. Paskapuhetta se että kehonrakennus ei vaatisi mielikuvitusta ja aivojen käyttöä! Kyllä kehonrakennus on ehdottomasti yksi maailman vaativimmista urheilulajeista. :offtopic:

Originally posted by HooEee
Kappas vaan:eek: Löytyy näitäkin vielä:kippis1: Hyvä.
Itse keräilin aikoinaan kanssa, mutta sit lopahti. Enimäkseen sodan jälkeisiä ja enimäkseen paperia, tosin metallisiiakin kertyi.
Entä sinä? onko paljonki kertynyt?
Ozwald keräili myös aiemmin, tai kaipa sitä keräilee nyt koko ajan, mutta niin passiivista on ollut viime aikoina, ettei tule enää harrastukseksi mainittua. Lähes pelkästään kotimaista metallia.

Originally posted by IronMind
Mitäs lajia harrastelet, vai käytkö vain omaksi iloksi naputtelemassa? Minkä seuran radalla?

En kilpaile jos sitä tarkoitat, mutta lajina urheilupistooli. Kerran viikossa käyn kouluammuntaa treenaamassa .22 ja jos toisen kerran radalle ehtii viikon aikana niin ysillä. Vuotuiset laukausmäärät jäävät kuitenkin tuonne 10 000 paikkeille, eli kilpailemisesta turha haaveillakaan. Pistooliammuntaan tykästynyt aikuisiällä, 7-15 ikäisenä harrastin ja kilpailinkin pienois- ja ilmakiväärillä, isä valmensi. Sukset kuitenkin meni valmennusportaan kanssa ristiin ja laji jäi pikkuhiljaa. Ensi kesänä olis kuitenkin tarkoitus palata tämänkin jalon harrastuksen pariin.
SMY:n ja HSC:n jäsen olen ja meikäläisen on voinut spotata Viikistä, viimeaikoina Albertinkadulta.

Originally posted by Willie
En kilpaile jos sitä tarkoitat, mutta lajina urheilupistooli. Kerran viikossa käyn kouluammuntaa treenaamassa .22 ja jos toisen kerran radalle ehtii viikon aikana niin ysillä. Vuotuiset laukausmäärät jäävät kuitenkin tuonne 10 000 paikkeille, eli kilpailemisesta turha haaveillakaan. Pistooliammuntaan tykästynyt aikuisiällä, 7-15 ikäisenä harrastin ja kilpailinkin pienois- ja ilmakiväärillä, isä valmensi. Sukset kuitenkin meni valmennusportaan kanssa ristiin ja laji jäi pikkuhiljaa. Ensi kesänä olis kuitenkin tarkoitus palata tämänkin jalon harrastuksen pariin.
SMY:n ja HSC:n jäsen olen ja meikäläisen on voinut spotata Viikistä, viimeaikoina Albertinkadulta.

Ihan hyviä määriähän sinä kuitenkin ehdit käydä pahviin puhkomassa. Minulla on ollut enemmän .22 koulusarjojen sihtailua silloin tällöin kesäisin hupipohjalta eli ei edes lähellekään noita sinun treenimääriäsi.

Itse asiassa nyt on ollut about vuoden verran tarpeet varastorasvoissa, mutta täytynee tässä päivänä muutamana käydä kokeilemassa menevätkö ne ryynit enää edes mustalle, saatikka onko seurani rataa enää edes olemassa (joku f**king grynderin golfkenttäviritysuhka oli päällä viimeksi kun kävin mestoilla).

Jos rata on lanattu greeniksi niin sitten täytyy testailla näitä paikkakunnan muiden seurojen ratoja testikierroksen verran. Onko siellä Albertinkadulla miten ruuhkaa arki-iltoisin?

Täyttä on mutta mukaan mahtuu kun varaa vuoron ajoissa. Jos tiettyyn aikaan haluaa vuoron niin kannattaa varata varmaan jo viikkoa ennen. Yleensä jos kyselen vuoroa 17-20 väliltä niin pari päivää ennen onnistuu.

- valo/videokuvaus
- tietokonehommat (videoiden editointi, kuvankäsittely...)
- vesihiihto
- rullaluistelu
- lenkkeily
- alamäkihiihto
- lavatanssit
- koitinpa kesällä leijalautailuakin

Kalastusta harrasteltu yli puolet elämästä. Nuorempana enemmänkin, sillon tuli suunnillee vierotusoireita jos ei joka päivä päässy joelle.. Nykyään vähemmän, mut kyllä vieläki yritän lohia kiusailla.. Ja kohta siikaa ku alkaa taas jokeen nousemaa kunnolla.. :)

Lumilautailu, ikävästi vaan jäänyt viime vuosina vähemmälle, kun on tullut tuolla Alpeilla pyörittyä sen verran, että enää Suomen keskukset ei oikein jaksa kiinnostaa. Tilanteeseen on toivottavasti tulossa muutos :).

Lenkkeily ja uinti. Aamu-uintia suosittelen sellaisille joilla on siihen mahdollisuus. Olen vaihtanut yhen aamulenkin uintiin ja avot, kun on loisto fiilikset kilsan uinnin jälkeen :thumbs:.

Tietokoneet. Pelailu, jonkinlainen koodin väkerrys ja kaiken sortin virittely (<-- kone aina jumissa :D).

Lukeminen on myös lähellä sydäntä.

Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä sienestys! Aivan mega mukavaa puuhaa, haahuilla metsässä ja koittaa löytää kastikeainekset. Tänä vuonna ei vaan löytynyt muuta kuin hirvikärpäsiä oikein helvetisti. Mökkeily menee tuossa sivussa samalla.

Eipä tuota tule paljoa muuta sitten touhuttua

Nuorena ja komeana tuli harrasteltua kaikkea..jalista, hiihtoa, rc-autoja, ratsastusta, jujutsua, partiota ja muuten vain tyhmänä oloa.

Nykyään vie opiskelu ajan, vuosi pari sitten harhauduin vapaaehtoistyöhön ainejärjestön touhuihin, yllättävän aikaavievää puuhaa se(varsinkin töiden ja opiskelun ohella..) joten se on jäänyt..Nykyään ajan vie lenkkeily, lukeminen ja sali iloittelu.

Kerättyä tulee dvd-leffoja iloiseen tahtiin ja ikuinen keräyskohteeni Aku Ankat (taskukirjat ja erikoisjulkaisut), eihän sitä kaikkea saa unohtaa lapsuudesta :D

Penkkiurheilu, erityisesti nyrkkeilyn seuraaminen kaapelikanavilta.

Elokuvat, lähinnä teatterissa tulee käytyä, harvemmin tulee vuokrattua.

Tietokirjallisuuden lukeminen, kaikki aihealueet kiinnostaa.

-lukeminen (filosofiaa, psykologiaa, ja luonnontieteitä.)

-musiikki (kts. linkki sigusta).

..yleensäkin taiteet ja tieto jaksavat hämmästyttää ja kiinnostaa.

Tässä vähän meikäläisen harrastelistaa:

- moottoripyöräily, autot, kiihdytysajot (en itse kiihdyttele - vielä...)
- ammunta
- kevyt nettiaddikti (pakkotoistoaddikti)
- kirjojen lukeminen
- kirjoittaminen
- kävely
- spinning
- aikuisopinnot mitä erilaisimmista aiheista
- vapaaehtoistoiminta (Autoliitto)
- pelaaminen, pelimessut

Lista muuttuu kulloisenkin kiinnostuksen mukaisesti lähinnä niin, että uusia tulee...

Noita ulkoilmahörhöilyjä tulee harrastettua eli koskimelontaa ja lumilautailua sekä hiihtokeskuksissa että pohjois-Norjan vuorilla. Talvisin tulee myös pelattua silloin tällöin sählyä ja tietysti koneen kanssa nörtteily vie aikaa (paljon).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom