Originally posted by Willie
-ammunta, 1-2 kertaa viikossa
Mitäs lajia harrastelet, vai käytkö vain omaksi iloksi naputtelemassa? Minkä seuran radalla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-ammunta, 1-2 kertaa viikossa
Originally posted by 8Balls
- Olen numismaatikko
Ozwald keräili myös aiemmin, tai kaipa sitä keräilee nyt koko ajan, mutta niin passiivista on ollut viime aikoina, ettei tule enää harrastukseksi mainittua. Lähes pelkästään kotimaista metallia.Originally posted by HooEee
Kappas vaan Löytyy näitäkin vielä:kippis1: Hyvä.
Itse keräilin aikoinaan kanssa, mutta sit lopahti. Enimäkseen sodan jälkeisiä ja enimäkseen paperia, tosin metallisiiakin kertyi.
Entä sinä? onko paljonki kertynyt?
Originally posted by IronMind
Mitäs lajia harrastelet, vai käytkö vain omaksi iloksi naputtelemassa? Minkä seuran radalla?
En kilpaile jos sitä tarkoitat, mutta lajina urheilupistooli. Kerran viikossa käyn kouluammuntaa treenaamassa .22 ja jos toisen kerran radalle ehtii viikon aikana niin ysillä. Vuotuiset laukausmäärät jäävät kuitenkin tuonne 10 000 paikkeille, eli kilpailemisesta turha haaveillakaan. Pistooliammuntaan tykästynyt aikuisiällä, 7-15 ikäisenä harrastin ja kilpailinkin pienois- ja ilmakiväärillä, isä valmensi. Sukset kuitenkin meni valmennusportaan kanssa ristiin ja laji jäi pikkuhiljaa. Ensi kesänä olis kuitenkin tarkoitus palata tämänkin jalon harrastuksen pariin.
SMY:n ja HSC:n jäsen olen ja meikäläisen on voinut spotata Viikistä, viimeaikoina Albertinkadulta.