Muut harrastukset

Liikuntaharrastuksia ei salin lisäks ole kuin lätkä.

Muihin harrastuksiin kuuluu: Bassokitaran soitto, tietokoneella pelaaminen ja säätäminen sekä lukeminen.
Kuuntelen myös paljon musiikkia ja katselen leffoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pienenä sähly, lentopallo, partio, jalkapallo. Partion lopetin monta vuotta sitte. Jalkapalloa en oo pelannu kutosen jälkeen. Lentopallon lopetin huipulla(ja tämä tapahtui ysin alus). Sähläilly oon pienestä assti. Nykyään kerran viikossa pari tuntia. plus joskus pelaan kerholaistenkin kanssa.

Vähä isompana mukaan astui uinti ja trox taekwondo. Molemmat ovat loppuneet.

Nykyään nostelen sillon ku siltä tuntuu, tietokoneella räpellän(lähinnä kerään leffoja jne), kuuntelen musiikkia ja luen.

Muita liikuntaharrastuksia tällä hetkellä akkasähly torstaisin,uinti satunnaisesti.

Ei-urheilullisia: pianonpimputtelu omaksi iloksi, säveltely, kirkkokuoro, seurakuntatyö, lukeminen, kirjoittaminen ja viron kielen opiskelu kansalaisopistossa.

Soittelen pianoa korvakuulolla, kun nuo nuotit näyttää lähinnä muurahaisilta paperilla ja kitarastakin saan ääntä irti. Mangaa & animea luen, jos käsiini saan ja japaniakin on tultu opiskeltua. Pari vuotta harrastin IAI-DOa, kunnes KEN-DO vei mennessään.

Originally posted by Kimi
Moottoripyöräily!
Saanko tiedustella millä sitä ajellaan? :D
Ite oon vielä piikkimiehiä, kun ikää on 17.. :(
Mutta tarkotus on ehdottomasti jatkaa moottoripyöräilyä tulevaisuudessa ahkerasti. Nyt vaan täytyy elellä niukasti, käydä töissä ja säästää rahaa isoon motskariin. Vituttaa vaan toi välikortti, kun ikävuosina 18-20 v saa alla olla maximissaan 25 kw:n tehoinen pyörä ja, kun nyt on piikissäkin melkein sen verran. :lol1: Mutta kuka käskee pitämään kuristukset kiinni, mieluummin meikä ajelis vapaasti ~110 hv puhaltavalla 600:lla sportilla. :cool: Kyykkymiehiä oon. :kippis1:

Lumilautailu.Laskin just 4 päivää Rukalla.Pakkasta oli jotain 30 astetta.

Kaveriporukalla pelataan kaukalopalloa.

Kilta-aktiivi.

Puntin lisäksi muita harrastuksia on laitesukellus, rullaluistelu, sulkapallo (talvisin), laskettelu, golf (jota tulee pelailtua nykyään aikas harvakseltaan) ja silloin tällöin moottorikelkkailu.
Näiden lisäksi elokuvien katselu ja musiikin kuuntelu.

Puntti harrastuksen lisäksi tulee pelattua aina välillä sählyä ja koiraa vien päivittäin lenkille.

Ei niin urheilullisia harrastuksia ovat: tietokoneella pelaaminen (viime aikoina jäänyt vähemmälle). Moottoripyöräily on myös lähellä sydäntäni mutta nyt pitää odottaa että tulee se 20v ikää ja armeija suoritettua että voi hankkia kunnon kokoisen pyörän.
Autoja tykkään rakennella ja myös kaikennäköisiä subbari virityksiä niin kotiin kuin autoonkin väsäillä:evil:

Originally posted by Away
Mutta tarkotus on ehdottomasti jatkaa moottoripyöräilyä tulevaisuudessa ahkerasti. Nyt vaan täytyy elellä niukasti, käydä töissä ja säästää rahaa isoon motskariin. Vituttaa vaan toi välikortti, kun ikävuosina 18-20 v saa alla olla maximissaan 25 kw:n tehoinen pyörä ja, kun nyt on piikissäkin melkein sen verran. :lol1: Mutta kuka käskee pitämään kuristukset kiinni, mieluummin meikä ajelis vapaasti ~110 hv puhaltavalla 600:lla sportilla. :cool: Kyykkymiehiä oon. :kippis1:

Mulla on honda xr 600 enduro :kippis1:

Kiipeily on sellanen mun juttu, sitä on pakko päästä tekeen vähintään kerran viikossa. Muuten tulee talvella laskettua mäkiä laudalla ja kesällä tulee jonkin verran uitua. Koiran ulkoilutus on kai luettavissa harrastukseksi (ainakin se on säännöllistä). Tänä vuonna olis tarkoitus ottaa ohjelmaan vielä sukellus-ja laskuvarjohyppy-kurssit. Sukellusta tuli jo viime vuonna kokeiltua ja se vaikutti ihan hauskalta hommalta. Niin ja aloin viime syksynä treenaamaan hieman golffia ja keväällä/alkukesästä pitäis tietty suorittaa greencard. Näin kun on kirjottanu noi asiat ylös niin tulee mieleen, että miten mulla riittää aika esim. lukemiseen, sitäkin kun tulee tehtyä aika paljon ja ehdin vielä katsoa telkkariakin. Toisaalta enpä mä mitään ruhtinaallisia unia koskaan ehdikään nukkumaan

Joskus aikoinaan tuli luettua paljonkin dekkareita ja muita vastaavia kirjoja, mutta nykyään tuntuu ettei ole aikaa lukea, joten jäljelle jää leffat ja jonkun verran tulee pelattua tietokonepelejä. Lisäksi tuo tietokoneen koodaaminen on melkoisen mukavaa puuhaa, nyt vain ei ole niin hirveesti ehtinyt tähänkään perehtyä, joten "3D-engine" tahtoo aina olla keskeneräinen.

Kyllä käy aikataulu välillä tiukaksi muille harrastuksille. Fitness-kilpailijan kalenteriin kuuluu jo niin paljon muutakin kuin pelkkää punttitreeniä...

Body-pumpissa ja spinningissä tulee käytyä jonkin verran. Kesäisin suurin intohimo on rullaluistelu ja talvella ehdottomasti moottorikelkkailu :hmmm:

Originally posted by Away

Jep, mullakin piikki vielä tällä hetkellä. Nyt se kyllä pitää pistää myyntiin auton tieltä, saa nähdä jatkuuko moottoripyöräily tulevaisuudessa. Rahastahan se on kiinni, muuten totta kai. Itelle kyllä kolahtaa enemmän noi customit :kippis1:

Harrasteauto: Lancia Delta Integrale
Muutenkin kaikki missä on moottori niin kiinnostaa ja moottoripyöräkin on ollut mutta tällähetkellä ei pyörään aika ja rahat riitä.
Sitten tietysti kesämökki ja maauimalassa auringon otto mutta voiko niitä nyt harratuksiksi lukea?

Harrastuksia punttien nostelun ja ruokavalion vahtimisen lisaksi on hurjan paljon enemman kuin perheellisella kokopaivatyolaisella ulkomaankomennuksella ikina riittaa aikaa.

Rinteessa tekisi mieli ehtia kaymaan useammin, suksilla oon laskenut yli 15 vuotta, lautailemaankin tekis mieli muutaman kokeilun jalkeen. Pallopeleista pelaan eniten beach volleyta, tennistakin on tullut taas pelattua kun se on taalla ilmaista. Muita aerobisia hubeja on pyoraily, lenkkeily, luonnonpuistoissa tallustelu ja rullaluistelu, mika jai kylla Suomeen - muutin seudulle, missa paallyste on melkein joka paikassa liian karkeaa rulliksille.

Ihan kun noissa ei ois tarpeeksi, ostin ebaysta $50 golfsetin ja oon kaynyt muutaman kentan kiertamassa ja hakkaamassa palloja rangella. Taalla ei tartte mitaan jasenyyksia eika green cardeja ja pelaamaan paasee ympari vuoden.

Avomallisella urheiluautolla serpentiiniteilla kaahailua vois varmaan myos kutsua harrastukseksi, ei se mitaan hyotyliikuntaa ainakaan ole. California Highway Patrol on kylla vahan rajoittanut tuota harrastusta.

Sitten tietty kirjoja tulee luettua, enimmakseen lentokoneessa ja leffoja katottua teatterissa aina kun loytaa lastenvahdin ja himassa DVDlta. Kotiteatterin kasaaminen oli harrastus, mutta nyt se on kuulemma valmis... Videopelien pelaaminen oli junnuna melkein paatoiminen palkaton ammatti, jonkunverran tulee vielakin pelailtua.

Ulkomailla asuminen ja elaminenkin on alussa eraanlainen harrastus, mutta parin vuoden jalkeen ei enaa normaalirutiineihin kulu niin paljoa aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom