Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saanko tiedustella millä sitä ajellaan? :DOriginally posted by Kimi
Moottoripyöräily!
Originally posted by Away
Saanko tiedustella millä sitä ajellaan? :D
Ite oon vielä piikkimiehiä, kun ikää on 17.. :(
Mutta tarkotus on ehdottomasti jatkaa moottoripyöräilyä tulevaisuudessa ahkerasti. Nyt vaan täytyy elellä niukasti, käydä töissä ja säästää rahaa isoon motskariin. Vituttaa vaan toi välikortti, kun ikävuosina 18-20 v saa alla olla maximissaan 25 kw:n tehoinen pyörä ja, kun nyt on piikissäkin melkein sen verran. :lol1: Mutta kuka käskee pitämään kuristukset kiinni, mieluummin meikä ajelis vapaasti ~110 hv puhaltavalla 600:lla sportilla. Kyykkymiehiä oon. :kippis1:
Originally posted by Away
Saanko tiedustella millä sitä ajellaan? :D
Ite oon vielä piikkimiehiä, kun ikää on 17.. :(
Mutta tarkotus on ehdottomasti jatkaa moottoripyöräilyä tulevaisuudessa ahkerasti. Nyt vaan täytyy elellä niukasti, käydä töissä ja säästää rahaa isoon motskariin. Vituttaa vaan toi välikortti, kun ikävuosina 18-20 v saa alla olla maximissaan 25 kw:n tehoinen pyörä ja, kun nyt on piikissäkin melkein sen verran. :lol1: Mutta kuka käskee pitämään kuristukset kiinni, mieluummin meikä ajelis vapaasti ~110 hv puhaltavalla 600:lla sportilla. Kyykkymiehiä oon. :kippis1: