Muukalaislegioona

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devin
  • Aloitettu Aloitettu
Voisihan noista pääsyvaatimuksista ottaa vähän vertailua (SAS ja muukalaislegioona):

http://www.whodareswins.com/selection-training-sas.html sanoi:
The selection phase has three main sections:

● Physical endurance
● Combat
● Survival and evading capture.

- Selections are held twice a year regardless of weather conditions. A candidate must be male, not to have exceeded the age of 32 years. He must have been a regular member of the Armed Forces for at least a three year period.
- Candidates are allowed only two attempts at selection, after which they may never reapply and some are not even allowed a second chance.
- Over the period of four weeks, candidates will perform long runs and hikes that progressively get longer. Weights are carried in the process to make it more difficult. The final stage of this phase of selection is known as "Test Week." It concludes with an "Endurance" test of a forty mile march across the Brecon Beacons that must be completed in less than twenty hours with a load in excess of fifty-five pounds plus water, food and rifle.
-The combat phase is held in the jungles of Brunei or Malaysia.
-The SAS, unlike most regiments, uses live ammunition on their combat phase. 'You only get one chance'.
-If candidates have managed to pass through the combat phase, they then go through survival, escape and evasion training. In this phase candidates undergo a survival trial in the jungle, in which they only have a small 'survival kit'. They must survive for a week while evading a hunter force.
-After this week, the candidates must give themselves up at an agreed meeting point. They will then be taken back to the enemy HQ and interrogated. They must undergo physical and mental torture as well as aggressive interrogation.

Mistäköhän löytyisi muukalaislegioonasta vastaavat tiedot? (http://www.legion-recrute.com/en/chronologique.php tuolta ei oikein saanut mitään irti).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monet kehuvat Mustat lesket kirjaa. Kirjan kirjoittaja koki muukalaislegioonassa siviilien kyykyttämisen vääryydeksi ja siirtyi tosi toimiin taistelemaan Bosnian muslimiarmeijaan, tai jotain tähän suuntaan.

Jos joku on lukenut kirjan, olisi mukava kuulla mielipide kirjasta.

Äkkiseltään jos pitää veikata, saattaa henkikulta olla pikkusen enemmän vaarassa muslimiarmeijassa kuin hyvin varustellussa muukalaislegioonassa.

Palatakseni vielä tähän.

Itse luin kirjan Mustat lesket ja heti perään Mostarin tien liftarit. Kummatkin sijoittuvat samaan kahakkaan, mutta kirjailijat sotivat vastakkaisissa armeijoissa.

Palatakseni vielä tähän.

Itse luin kirjan Mustat lesket ja heti perään Mostarin tien liftarit. Kummatkin sijoittuvat samaan kahakkaan, mutta kirjailijat sotivat vastakkaisissa armeijoissa.

Mä en edes tykkää lukemisesta mutta Mostarin tien liftarit luin kerralla. Helvetin hyvä kirja.

Ziisus noita SAS joukkoja. Pääsykokeisiin kuuluu fyysinen ja henkinen kidutus.:dance:

Mä olen aina ollut pasifisti ja sota on kutakuinkin kilipäisintä hommaa, mitä ihminen voi duunata. Lähinnä se oksettaa typeryydessään. Intti meni lyhimmän kaavan mukaan.

Aina on näissä erikoisjoukoissa joku kiehtonut silti syvästi. Nää tyypit on käynyt koulutuksessa läpi uskomattoman raskaita asioita ja selvinneet sellaisista jutuista, joista tavallinen pulliainen ei nää edes painajaisia. Ne ei valita, ne puree hammasta yhteen.

Ne heitetään suorittamaan joku tehtävä jonnekkin skutsiin ja ne lähtee. Ne on ammattitappajia ja ne hoitaa homman kotiin. Ei mitään moraalisia kysymyksiä, ei kotiin soittelua.

Rööki huuleen, pillu mieleen ja vihollinen jyvälle. Naps.

:rock:

E: Laittakaa muuten jotain hyviä tuubipätkiä näistä koulutussessioista. Esim. se Suomen taistelusukeltajapätkä oli mun mielestäni ihan mahtava, vaikkei mitään kunnon ryynäämistä ollutkaan.

Vai miltä tuntuis saada baseball-mailasta selkäänsä sen takia, kun jäi puvusta yksi nappi auki..?

Ei tuon takia nyt kannata lähteä merta edemmäs. Tulette meille siivoamaan hampiharjalla mun vessaa. Voin aina välillä vetää tahkopihkalalla selkäytimeen. Nukutte ulkona ja syötte roskiksesta. Vuoden päästä voin antaa jonkun mitalin.

Ranskan sotilasmahdin tietäen itse sotilaallinen koulutus kannattanee kuitenkin hakea jostain muusta maasta.

mulla on tietokoneella dokumentti muukalaislegioonasta jossa on kuvattu niiden koulutusjaksolta pätkiä. esimerkiksi viimeinen viikko ennen legioonalaiseks hyväksymistä kaveria on pidetty hereillä 36h ja käyty heittämässä mereen, ja kun ryömii sieltä rantaan niin 4 kaveria ottaa kiinni ja heittää takas mereen uudelleen ja uudelleen. en muista nyt julkaisijaa mutta voin katsoa kotona. haastattelussa on jenkki joka palveli 5 vuotta.

Onko tuo SAS:n 2 viikkoa viidakossa ilman mitään -testaus ihan faktaa?

Muukalaislegioonasta sen verran, että kova koulutus on eri juttu, mutta kyllä tommosella nylkytyksellä saadaan keskimäärin terveestä ihmisestä aika helposti täys kaheli.

Ja kuka haluaa kuulua Ranskan armeijaan :D

Jos tilanne olisi se, että olisi ajautunu niin pahaan umpikujaan esim. velkoineen, että ainut vaihtoehto olisi legioona tai takaraivo tapettiin, niin ehkä sitten.

Muukalaislegioonasta sen verran, että kova koulutus on eri juttu, mutta kyllä tommosella nylkytyksellä saadaan keskimäärin terveestä ihmisestä aika helposti täys kaheli.

Ja kuka haluaa kuulua Ranskan armeijaan :D

Jos tilanne olisi se, että olisi ajautunu niin pahaan umpikujaan esim. velkoineen, että ainut vaihtoehto olisi legioona tai takaraivo tapettiin, niin ehkä sitten.
Ihan virallisesta brittiarmeijan SAS:in rekrysivulta tuo tieto on peräisin.

Aika iso osahan alokkaista legioonasta lähtee kävelemään kun vittuuntuu meininkiin.

On se kyllä hienoa, että tommonen viimeinen vaihtoehto on tässä lähellä valmiina jos joskus ihan kaikki menee päin metsää, siis jos fyysinen kunto on keskiverto jamppaa parempi.

.

Asiaa sivuten. Monet väittävät, että viime vuosisadan jälkipuoliskon kovimpia armeijoita oli Rhodesian armeija. Siellä todellakin koulutus oli tyyliin pariksi viikoksi viidakkoon ilman mitään apuvälineitä.
Toisin kuin muukalaislegioona niin he joutuivat todellakin taistelemaan ja suhde oli yleensä jotain 100-1 heitä vastaan.

Linkki:
http://www.ourstory.com/orafs/media...fromOthers_uploaded_yahoo_mMy_mOther_mUnused_

Asiaa sivuten:

http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=82920

CAT1_021_Big.jpg

Kato saatana, kaksi tonnia tulee kohta täyteen...

Mitä tarkoitat että toisin kuin legioona joutuivat taistelemaan?

Muukalaislegioonahan on viime 50 vuoden aikana taistellu kaikilla vanhoilla mantereilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom